bugün
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- kadir inanır14
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- velvet28
- true'nun çaylak olması11
- anın görüntüsü16
- özlü sözler5
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması2
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- üniversitelerin gereksiz olması11
- yazarların iyi olduğu konular9
- seri gizli artı oy veren melek7
- yürüyüş flörtü3
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- evagreen2
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da5
- izmir de cami var mı2
- kemalist dünya19
- the saturdays2
- sedat pekmez21
- aile evinde yaşamak13
- erleg han ile revani yemek2
- egay bey birader2
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- salak erkek neden bu kadar çok7
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- bana dönmek istiyormuşsun2
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- 26 haziran 20265
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- ktç abinin çaylak olması5
- feminist sloganı2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- gerçekliği sorgulatan 5 iddialı film2
- galatasaray lobisi11
- aylık 318 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- ciguli kral3
- arkadaşlar deja vu yaşıyorum2
- ebu muhammed el culani4
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- ingiliz aksanı6
Bir kadıköy bestesi. Cinconlular tarafından araklanıp fener ağlama yapılmıştır.
Arenada fener ananı sikince
Şampiyonluk kupası götüne girince
Ağlama cincon ağlama
Arenada fener ananı sikince
Şampiyonluk kupası götüne girince
Ağlama cincon ağlama
Süper kupa maçında dillendirilmesi gereken tezahürat.
çalınmayan sadece bu kalmıştı denilen sıkeci takımın taraftarının çalıntı dizeleri.
Galatasaraylıları kızdırmak icin söylenen söz.
Oğlum ne ağlaması kazanıyoruz lan ! Ahaha !
Komik istek.
Komik istek.
Bu OFSAYTıMSı Cincon, ilginç takım: LOKOMOTiF Eyüpspor ile oynayacakları maçı erteletmek istediler, yalandan reddedildi ve yine yalandan tepki veriyorlar. Size yatan, maç satanlar olmasa; haliniz nice olurdu? Bu hafta LOKOMOTiF Eyüpspor'u yendikten sonra ucuz şov yapıp yine kendilerini kahraman ilan edecekler ve "gördünüz mü bakın, ertelemedeniz, yine de yendik" diyecekler. Siz hâlâ Cincon'un bu hafta maç kaybedeceğini düşünüyor iseniz; gerçekten çok safsınız. EVLi KADINA YÜRÜYEN KANSıZın teknik adam ve başında da ÇUFÇUFÇU TiPSiZin yönetici olduğu takımın dürüst olabileceğine kimse inanmaz.
durdurulamayan eylemdir. sayılar net olmamak ile beraber son 10 resmi maçının 6-7 tanesini kendi evinde oynadı gese. bunların içerisinde 2-3 tane avrupa maçı da var. yani riga maçı hariç ülke dışına bile çıkmadı. bu süreçte fb gene sayılar net olmamak ile beraber 10 maçın 6 tanesini deplasmanda oynuyor aynı şekilde bjk de öyle. bu fikstürün başında ne bjk teknik direktörü ne mourinho ne bjk yönetimi ne de fb yönetimi isyan etmedi. bu duruma tek isyan eden kimdi ? yerden bitme okan.. 10 maçın 6-7 si içeride ve hala ağlıyorsun.
yetmedi şimdi o avantajlı fikstür bitti doğal olarak dışarıdaki maç sayısı içeridekinden daha fazla olacak. kim isyan ediyor ? gene gese ve okan.. şimdi öyle bir algı yaratmaya çalışıyorlar ki "3 günde bir maç oynatıyorlar bize federasyon bize karşı fb ve bjk içeride daha çok maç oynuyorlar bu bize kurulan bir kumpas" diyecekler akıllarınca. sen 10 maçın 7 sini hiç istanbuldan çıkmadan evinde oynarken bu iki takım ülke ülke şehir şehir gezerken iyiydi ? iyiydi derken o zamanda ağlıyorlardı ya işte neyse.. fb ve bjk sen sürekli içeride oynarken hem avrupada hem ligde şehir şehir dolaşıyorlardı ?? üstelik ligdeki "sözde" rakiplerinin hep senin maçlarından önce en önemli futbolcuları ya cezalı duruma düşüyor ya sakatlanıyor. sen o maçta yüzde 70 efor sarf edecekken yüzde 50 sarf ediyorsun mis gibi. daha niye ağlıyorsunuz ?
hakem konusuna hiç girmiyorum tüm gs lilere bakın hepsi kayseri fenerbahçe maçında **bencede penaltı olmayan** pozisyonu konuşuyor ağlıyor haykırıyor. ama hiçbirisi bodrum maçında olanları konuşmuyor ? o bodrumlu futbolcu ne mertense ne torrieria denilen kansıza dokunmuyor bile ama çift sarıdan attı adamı hakem ? aç pozisyonları izle hem mertens hem torreira bunu sürekli yapıyorlar 2 senedir. adam dokunmuyor bile ama ikisi de sniper kurşunu yemiş gibi yerlere attılar kendilerini bağıra çağıra. ahlaksızlar..
yetmedi şimdi o avantajlı fikstür bitti doğal olarak dışarıdaki maç sayısı içeridekinden daha fazla olacak. kim isyan ediyor ? gene gese ve okan.. şimdi öyle bir algı yaratmaya çalışıyorlar ki "3 günde bir maç oynatıyorlar bize federasyon bize karşı fb ve bjk içeride daha çok maç oynuyorlar bu bize kurulan bir kumpas" diyecekler akıllarınca. sen 10 maçın 7 sini hiç istanbuldan çıkmadan evinde oynarken bu iki takım ülke ülke şehir şehir gezerken iyiydi ? iyiydi derken o zamanda ağlıyorlardı ya işte neyse.. fb ve bjk sen sürekli içeride oynarken hem avrupada hem ligde şehir şehir dolaşıyorlardı ?? üstelik ligdeki "sözde" rakiplerinin hep senin maçlarından önce en önemli futbolcuları ya cezalı duruma düşüyor ya sakatlanıyor. sen o maçta yüzde 70 efor sarf edecekken yüzde 50 sarf ediyorsun mis gibi. daha niye ağlıyorsunuz ?
hakem konusuna hiç girmiyorum tüm gs lilere bakın hepsi kayseri fenerbahçe maçında **bencede penaltı olmayan** pozisyonu konuşuyor ağlıyor haykırıyor. ama hiçbirisi bodrum maçında olanları konuşmuyor ? o bodrumlu futbolcu ne mertense ne torrieria denilen kansıza dokunmuyor bile ama çift sarıdan attı adamı hakem ? aç pozisyonları izle hem mertens hem torreira bunu sürekli yapıyorlar 2 senedir. adam dokunmuyor bile ama ikisi de sniper kurşunu yemiş gibi yerlere attılar kendilerini bağıra çağıra. ahlaksızlar..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar