bugün
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- true'nun çaylak olması13
- kadir inanır14
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- 2026 dünya kupası27
- futbol21
- kendi kendine gülmek3
- velvet28
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- anın görüntüsü17
- salak erkek neden bu kadar çok8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- 27 haziran 20262
- yazarların iyi olduğu konular9
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- kemalist dünya19
- özlü sözler5
- erleg han ile revani yemek3
- ırak2
- 26 haziran 20266
- zor zaman şarkıları2
- ıhlamur kokusu2
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- seri gizli artı oy veren melek7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- aylık 320 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- yürüyüş flörtü3
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- galatasaray lobisi11
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- fransa3
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- ktç abinin çaylak olması5
- the saturdays2
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
durdurulamayan eylemdir. sayılar net olmamak ile beraber son 10 resmi maçının 6-7 tanesini kendi evinde oynadı gese. bunların içerisinde 2-3 tane avrupa maçı da var. yani riga maçı hariç ülke dışına bile çıkmadı. bu süreçte fb gene sayılar net olmamak ile beraber 10 maçın 6 tanesini deplasmanda oynuyor aynı şekilde bjk de öyle. bu fikstürün başında ne bjk teknik direktörü ne mourinho ne bjk yönetimi ne de fb yönetimi isyan etmedi. bu duruma tek isyan eden kimdi ? yerden bitme okan.. 10 maçın 6-7 si içeride ve hala ağlıyorsun.
yetmedi şimdi o avantajlı fikstür bitti doğal olarak dışarıdaki maç sayısı içeridekinden daha fazla olacak. kim isyan ediyor ? gene gese ve okan.. şimdi öyle bir algı yaratmaya çalışıyorlar ki "3 günde bir maç oynatıyorlar bize federasyon bize karşı fb ve bjk içeride daha çok maç oynuyorlar bu bize kurulan bir kumpas" diyecekler akıllarınca. sen 10 maçın 7 sini hiç istanbuldan çıkmadan evinde oynarken bu iki takım ülke ülke şehir şehir gezerken iyiydi ? iyiydi derken o zamanda ağlıyorlardı ya işte neyse.. fb ve bjk sen sürekli içeride oynarken hem avrupada hem ligde şehir şehir dolaşıyorlardı ?? üstelik ligdeki "sözde" rakiplerinin hep senin maçlarından önce en önemli futbolcuları ya cezalı duruma düşüyor ya sakatlanıyor. sen o maçta yüzde 70 efor sarf edecekken yüzde 50 sarf ediyorsun mis gibi. daha niye ağlıyorsunuz ?
hakem konusuna hiç girmiyorum tüm gs lilere bakın hepsi kayseri fenerbahçe maçında **bencede penaltı olmayan** pozisyonu konuşuyor ağlıyor haykırıyor. ama hiçbirisi bodrum maçında olanları konuşmuyor ? o bodrumlu futbolcu ne mertense ne torrieria denilen kansıza dokunmuyor bile ama çift sarıdan attı adamı hakem ? aç pozisyonları izle hem mertens hem torreira bunu sürekli yapıyorlar 2 senedir. adam dokunmuyor bile ama ikisi de sniper kurşunu yemiş gibi yerlere attılar kendilerini bağıra çağıra. ahlaksızlar..
yetmedi şimdi o avantajlı fikstür bitti doğal olarak dışarıdaki maç sayısı içeridekinden daha fazla olacak. kim isyan ediyor ? gene gese ve okan.. şimdi öyle bir algı yaratmaya çalışıyorlar ki "3 günde bir maç oynatıyorlar bize federasyon bize karşı fb ve bjk içeride daha çok maç oynuyorlar bu bize kurulan bir kumpas" diyecekler akıllarınca. sen 10 maçın 7 sini hiç istanbuldan çıkmadan evinde oynarken bu iki takım ülke ülke şehir şehir gezerken iyiydi ? iyiydi derken o zamanda ağlıyorlardı ya işte neyse.. fb ve bjk sen sürekli içeride oynarken hem avrupada hem ligde şehir şehir dolaşıyorlardı ?? üstelik ligdeki "sözde" rakiplerinin hep senin maçlarından önce en önemli futbolcuları ya cezalı duruma düşüyor ya sakatlanıyor. sen o maçta yüzde 70 efor sarf edecekken yüzde 50 sarf ediyorsun mis gibi. daha niye ağlıyorsunuz ?
hakem konusuna hiç girmiyorum tüm gs lilere bakın hepsi kayseri fenerbahçe maçında **bencede penaltı olmayan** pozisyonu konuşuyor ağlıyor haykırıyor. ama hiçbirisi bodrum maçında olanları konuşmuyor ? o bodrumlu futbolcu ne mertense ne torrieria denilen kansıza dokunmuyor bile ama çift sarıdan attı adamı hakem ? aç pozisyonları izle hem mertens hem torreira bunu sürekli yapıyorlar 2 senedir. adam dokunmuyor bile ama ikisi de sniper kurşunu yemiş gibi yerlere attılar kendilerini bağıra çağıra. ahlaksızlar..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar