bugün
- azerbaycan2
- pakistan3
- hindistan3
- dünya7
- düşün ki o bunu okuyor17
- 2026 dünya kupası22
- futbol15
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı7
- fas6
- yaşamak üzerine2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi8
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- guyana4
- velvet13
- japonya4
- sözlük kızlarının vücutları15
- anın fotoğrafı2
- bosna hersek3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- moğolistan2
- gülüm diyen kız10
- kuzenin içine boşalmak14
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- yılmaz güney12
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- cezayir2
- ekonomi3
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- hızlı para kazanmanın yolları4
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- bir insana inanmak2
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- kolu kıllı kız3
- arnavutluk2
- ona bir şey söyle10
- türk moğol kardeştir3
- gün gelecek dün olacak5
- aşk her şeyi affeder mi4
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- kemal kılıçdaroğlu18
- kılıçdaroğlu cemaati4
- çekya3
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- avustralya2
- iveco daily3
insanların zihinlerini okuyabilme ve kontrol edebilme yeteneğine sahip mutant..ayrıca x-men grubunun kurucusudur ve bu grubu eğitme görevini üstlenmiştir
bir yarı felçlidir.
karakterin beden bulduğu aktör patrick stewart, xavier' e özenerek gerçek hayatta da profesör olmuş.
http://www.sinemaestro.co...w&id=516&Itemid=1
http://www.sinemaestro.co...w&id=516&Itemid=1
patrick stewart'a cuk oturan kıl x-men karakteri.
(bkz: professor x)
(bkz: professor x)
x-men dizisinde severek izlediğim , barışçıl tipli felçli adam.
(bkz: severek izliyoruz ki)
(bkz: severek izliyoruz ki)
hikaye sonra değiştirilmediyse felçli olmasının sebebi lucifer la kapıştığı sırada üzerine düşen kaya parçasıdır.(uncanny x-men 20) ayrıca scott summers ve wolverine gibi kendiside jean grey e aşıktı bu da yanılmıyorsam 3.sayıda geçmişti.
Magneto ile hep rekabet halinde kalmış Bilge mutant. Bir dönem sakatlığını tedavi etse de kritik bir dönemde tedavi ilaçlarını bırakıp yeteneklerini kullanmak zorunda kalmıştır.
Tam adı charles francis xavier olan, x-men takımının kurucusu ve lideri. Esasen profesör x olarak bilinir, Ayrıca xavier's school'un sahibidir. üst seviyede telepati/telekinezi güçleri vardır, hatta en güçlü telepattır. Aynı zamanda psikolojiden tut, genetik bilimine kadar her şeyi bilecek kadar dahidir. Onun sayesinde binlerce mutant, güçlerini kontrol etmeyi öğrenmiştir.
--dikkat spoiler çıkabilir--
insanı çileden çıkaracak kadar sakin kişiliğe sahiptir. fazlası ile efendi olduğu için, hep tercih edilen magneto olmuştur. Nedir bu efendi mutantların çektiği..
Fakat içindeki dark side'da yaşanan patlama ile onslaught'a dönüşmüş, ortalığın mına koymuştur görsel
Xavier'i kurtarmak ve onslaught'u yok etmek için, avengers team ve fantastic four kendilerini feda etmiştir(etseler ne olur!). Resmen pisi pisine harcanmıştır.. onslaught diyorum bak! Magneto ve xavier'in tüm güçlerine sahip(süper güç gibi bişeye dönüşüyor), üstelik aşmış gitmiş bir dehası/gücü var. dandirik avengers ve fantastic four tipleri bu gücü yenemezdi, herifler ölüp sonra geri geldiler lan. stan lee'ye bu konuda çok kırgınım, "ölmediler kiiiiii" dermişcesine resmen taşak geçmiştir.
--dikkat spoiler çıkabilir--
--dikkat spoiler çıkabilir--
insanı çileden çıkaracak kadar sakin kişiliğe sahiptir. fazlası ile efendi olduğu için, hep tercih edilen magneto olmuştur. Nedir bu efendi mutantların çektiği..
Fakat içindeki dark side'da yaşanan patlama ile onslaught'a dönüşmüş, ortalığın mına koymuştur görsel
Xavier'i kurtarmak ve onslaught'u yok etmek için, avengers team ve fantastic four kendilerini feda etmiştir(etseler ne olur!). Resmen pisi pisine harcanmıştır.. onslaught diyorum bak! Magneto ve xavier'in tüm güçlerine sahip(süper güç gibi bişeye dönüşüyor), üstelik aşmış gitmiş bir dehası/gücü var. dandirik avengers ve fantastic four tipleri bu gücü yenemezdi, herifler ölüp sonra geri geldiler lan. stan lee'ye bu konuda çok kırgınım, "ölmediler kiiiiii" dermişcesine resmen taşak geçmiştir.
--dikkat spoiler çıkabilir--
aga biri de çıkıp on birinci nesil yazar dememiş. adam kütür kütür açıktan oyluyor..
Futbolla ilgili entrylerinden ötürü sevmediğim yazar. Sevemedim.
Edit: istediğiniz kadar eksileyin pis herifler. Siz de Fenerbahçe de eksi karma da eksi oy da umurumda değilsiniz.
Edit: istediğiniz kadar eksileyin pis herifler. Siz de Fenerbahçe de eksi karma da eksi oy da umurumda değilsiniz.
Abberline sikiği sevmediği için adam gibi adam olduğunu şimdiden belli etmiş yazar.
Helal sana proffesor x doğru yoldasın.
Helal sana proffesor x doğru yoldasın.
(bkz: adam)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar