bugün
- içtim şarabı13
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi9
- insanın geçmişinin karanlık olması6
- aşure yapan sözlük kızları7
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- yalaka2
- insan olmaya ceyrek kala2
- rakı sevmemek6
- okumuş hırt2
- görücü usulü2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- kezoya baka baka yağlarını eritmek2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- bioloji2
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- cevcet2
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- sözlükteki gizli düşmanım6
- hayattaki şans seviyeniz4
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- kemalist dünya24
- hesabı gizliye almak3
- çok güzel ama manyak kadın7
- her insanın bir cini olması5
- mustafa kemal atatürk7
- anın görüntüsü20
- yagmurcu3
- kaşar5
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- üniversitelerin gereksiz olması16
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
- osurdum3
- true'nun çaylak olması16
- içinden canavar çıkan insan4
- ye kürküm ye2
- aylık 394 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- beni seven var mıdır2
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- barış alper yılmaz2
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü4
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- hırt4
- pkk lı doktorlar2
insanların zihinlerini okuyabilme ve kontrol edebilme yeteneğine sahip mutant..ayrıca x-men grubunun kurucusudur ve bu grubu eğitme görevini üstlenmiştir
bir yarı felçlidir.
karakterin beden bulduğu aktör patrick stewart, xavier' e özenerek gerçek hayatta da profesör olmuş.
http://www.sinemaestro.co...w&id=516&Itemid=1
http://www.sinemaestro.co...w&id=516&Itemid=1
patrick stewart'a cuk oturan kıl x-men karakteri.
(bkz: professor x)
(bkz: professor x)
x-men dizisinde severek izlediğim , barışçıl tipli felçli adam.
(bkz: severek izliyoruz ki)
(bkz: severek izliyoruz ki)
hikaye sonra değiştirilmediyse felçli olmasının sebebi lucifer la kapıştığı sırada üzerine düşen kaya parçasıdır.(uncanny x-men 20) ayrıca scott summers ve wolverine gibi kendiside jean grey e aşıktı bu da yanılmıyorsam 3.sayıda geçmişti.
Magneto ile hep rekabet halinde kalmış Bilge mutant. Bir dönem sakatlığını tedavi etse de kritik bir dönemde tedavi ilaçlarını bırakıp yeteneklerini kullanmak zorunda kalmıştır.
Tam adı charles francis xavier olan, x-men takımının kurucusu ve lideri. Esasen profesör x olarak bilinir, Ayrıca xavier's school'un sahibidir. üst seviyede telepati/telekinezi güçleri vardır, hatta en güçlü telepattır. Aynı zamanda psikolojiden tut, genetik bilimine kadar her şeyi bilecek kadar dahidir. Onun sayesinde binlerce mutant, güçlerini kontrol etmeyi öğrenmiştir.
--dikkat spoiler çıkabilir--
insanı çileden çıkaracak kadar sakin kişiliğe sahiptir. fazlası ile efendi olduğu için, hep tercih edilen magneto olmuştur. Nedir bu efendi mutantların çektiği..
Fakat içindeki dark side'da yaşanan patlama ile onslaught'a dönüşmüş, ortalığın mına koymuştur görsel
Xavier'i kurtarmak ve onslaught'u yok etmek için, avengers team ve fantastic four kendilerini feda etmiştir(etseler ne olur!). Resmen pisi pisine harcanmıştır.. onslaught diyorum bak! Magneto ve xavier'in tüm güçlerine sahip(süper güç gibi bişeye dönüşüyor), üstelik aşmış gitmiş bir dehası/gücü var. dandirik avengers ve fantastic four tipleri bu gücü yenemezdi, herifler ölüp sonra geri geldiler lan. stan lee'ye bu konuda çok kırgınım, "ölmediler kiiiiii" dermişcesine resmen taşak geçmiştir.
--dikkat spoiler çıkabilir--
--dikkat spoiler çıkabilir--
insanı çileden çıkaracak kadar sakin kişiliğe sahiptir. fazlası ile efendi olduğu için, hep tercih edilen magneto olmuştur. Nedir bu efendi mutantların çektiği..
Fakat içindeki dark side'da yaşanan patlama ile onslaught'a dönüşmüş, ortalığın mına koymuştur görsel
Xavier'i kurtarmak ve onslaught'u yok etmek için, avengers team ve fantastic four kendilerini feda etmiştir(etseler ne olur!). Resmen pisi pisine harcanmıştır.. onslaught diyorum bak! Magneto ve xavier'in tüm güçlerine sahip(süper güç gibi bişeye dönüşüyor), üstelik aşmış gitmiş bir dehası/gücü var. dandirik avengers ve fantastic four tipleri bu gücü yenemezdi, herifler ölüp sonra geri geldiler lan. stan lee'ye bu konuda çok kırgınım, "ölmediler kiiiiii" dermişcesine resmen taşak geçmiştir.
--dikkat spoiler çıkabilir--
aga biri de çıkıp on birinci nesil yazar dememiş. adam kütür kütür açıktan oyluyor..
Futbolla ilgili entrylerinden ötürü sevmediğim yazar. Sevemedim.
Edit: istediğiniz kadar eksileyin pis herifler. Siz de Fenerbahçe de eksi karma da eksi oy da umurumda değilsiniz.
Edit: istediğiniz kadar eksileyin pis herifler. Siz de Fenerbahçe de eksi karma da eksi oy da umurumda değilsiniz.
Abberline sikiği sevmediği için adam gibi adam olduğunu şimdiden belli etmiş yazar.
Helal sana proffesor x doğru yoldasın.
Helal sana proffesor x doğru yoldasın.
(bkz: adam)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar