bugün
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- her kadın güzeldir3
- anın görüntüsü24
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- günün şiiri6
- erkekler neden erken ölür2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- genç görünmeye çalışmak3
- içtim şarabı13
- enjoy im vaccinated2
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- rakı sevmemek7
- avrupada hava sıcaklıkları2
- büstiyer2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- şafak çak3
- kadir inanır22
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- venezuella depremi3
- aşure yapan sözlük kızları7
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- dümbelettin efendi2
- daha relax3
- sosyal medya aranmaktır2
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- japonya7
- kemalist dünya24
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- of çok sıkıcı olmanız2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- insan olmaya ceyrek kala3
- çok güzel ama manyak kadın7
- true'nun çaylak olması16
- mustafa kemal atatürk7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
insanların zihinlerini okuyabilme ve kontrol edebilme yeteneğine sahip mutant..ayrıca x-men grubunun kurucusudur ve bu grubu eğitme görevini üstlenmiştir
bir yarı felçlidir.
karakterin beden bulduğu aktör patrick stewart, xavier' e özenerek gerçek hayatta da profesör olmuş.
http://www.sinemaestro.co...w&id=516&Itemid=1
http://www.sinemaestro.co...w&id=516&Itemid=1
patrick stewart'a cuk oturan kıl x-men karakteri.
(bkz: professor x)
(bkz: professor x)
x-men dizisinde severek izlediğim , barışçıl tipli felçli adam.
(bkz: severek izliyoruz ki)
(bkz: severek izliyoruz ki)
hikaye sonra değiştirilmediyse felçli olmasının sebebi lucifer la kapıştığı sırada üzerine düşen kaya parçasıdır.(uncanny x-men 20) ayrıca scott summers ve wolverine gibi kendiside jean grey e aşıktı bu da yanılmıyorsam 3.sayıda geçmişti.
Magneto ile hep rekabet halinde kalmış Bilge mutant. Bir dönem sakatlığını tedavi etse de kritik bir dönemde tedavi ilaçlarını bırakıp yeteneklerini kullanmak zorunda kalmıştır.
Tam adı charles francis xavier olan, x-men takımının kurucusu ve lideri. Esasen profesör x olarak bilinir, Ayrıca xavier's school'un sahibidir. üst seviyede telepati/telekinezi güçleri vardır, hatta en güçlü telepattır. Aynı zamanda psikolojiden tut, genetik bilimine kadar her şeyi bilecek kadar dahidir. Onun sayesinde binlerce mutant, güçlerini kontrol etmeyi öğrenmiştir.
--dikkat spoiler çıkabilir--
insanı çileden çıkaracak kadar sakin kişiliğe sahiptir. fazlası ile efendi olduğu için, hep tercih edilen magneto olmuştur. Nedir bu efendi mutantların çektiği..
Fakat içindeki dark side'da yaşanan patlama ile onslaught'a dönüşmüş, ortalığın mına koymuştur görsel
Xavier'i kurtarmak ve onslaught'u yok etmek için, avengers team ve fantastic four kendilerini feda etmiştir(etseler ne olur!). Resmen pisi pisine harcanmıştır.. onslaught diyorum bak! Magneto ve xavier'in tüm güçlerine sahip(süper güç gibi bişeye dönüşüyor), üstelik aşmış gitmiş bir dehası/gücü var. dandirik avengers ve fantastic four tipleri bu gücü yenemezdi, herifler ölüp sonra geri geldiler lan. stan lee'ye bu konuda çok kırgınım, "ölmediler kiiiiii" dermişcesine resmen taşak geçmiştir.
--dikkat spoiler çıkabilir--
--dikkat spoiler çıkabilir--
insanı çileden çıkaracak kadar sakin kişiliğe sahiptir. fazlası ile efendi olduğu için, hep tercih edilen magneto olmuştur. Nedir bu efendi mutantların çektiği..
Fakat içindeki dark side'da yaşanan patlama ile onslaught'a dönüşmüş, ortalığın mına koymuştur görsel
Xavier'i kurtarmak ve onslaught'u yok etmek için, avengers team ve fantastic four kendilerini feda etmiştir(etseler ne olur!). Resmen pisi pisine harcanmıştır.. onslaught diyorum bak! Magneto ve xavier'in tüm güçlerine sahip(süper güç gibi bişeye dönüşüyor), üstelik aşmış gitmiş bir dehası/gücü var. dandirik avengers ve fantastic four tipleri bu gücü yenemezdi, herifler ölüp sonra geri geldiler lan. stan lee'ye bu konuda çok kırgınım, "ölmediler kiiiiii" dermişcesine resmen taşak geçmiştir.
--dikkat spoiler çıkabilir--
aga biri de çıkıp on birinci nesil yazar dememiş. adam kütür kütür açıktan oyluyor..
Futbolla ilgili entrylerinden ötürü sevmediğim yazar. Sevemedim.
Edit: istediğiniz kadar eksileyin pis herifler. Siz de Fenerbahçe de eksi karma da eksi oy da umurumda değilsiniz.
Edit: istediğiniz kadar eksileyin pis herifler. Siz de Fenerbahçe de eksi karma da eksi oy da umurumda değilsiniz.
Abberline sikiği sevmediği için adam gibi adam olduğunu şimdiden belli etmiş yazar.
Helal sana proffesor x doğru yoldasın.
Helal sana proffesor x doğru yoldasın.
(bkz: adam)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar