bugün
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez13
- velvet41
- 2026 dünya kupası34
- göte giren şemsiye5
- deniz baykal7
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- şemso buraya bak koçum2
- herkesle iyi anlaşan insan13
- ciguli kral7
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- ekvador3
- fildişi sahili3
- amerika birleşik devletleri9
- almanya6
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- paraguay3
- 19 yaşında kızla yatmak14
- avustralya3
- kadir inanır'ın vefatı7
- fas5
- brezilya3
- bosna hersek6
- isviçre3
- kanada2
- saraca finch house7
- truesuzluk3
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- meksika3
- güney afrika4
- 4 temmuz 2026 kolombiya gana maçı2
- 3 temmuz 2026 isviçre cezayir maçı2
- türkiye10
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- 1 temmuz 2026 ingiltere demokratik kongo maçı2
- uludağ sözlük yapay zeka moderatör prompt'u2
- 1 temmuz 2026 meksika ekvador maçı2
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- haiti2
- iskoçya2
- star wars2
- katar2
- sözlükte diyarbakırlı istemiyoruz2
- galatasaray3
insanların zihinlerini okuyabilme ve kontrol edebilme yeteneğine sahip mutant..ayrıca x-men grubunun kurucusudur ve bu grubu eğitme görevini üstlenmiştir
bir yarı felçlidir.
karakterin beden bulduğu aktör patrick stewart, xavier' e özenerek gerçek hayatta da profesör olmuş.
http://www.sinemaestro.co...w&id=516&Itemid=1
http://www.sinemaestro.co...w&id=516&Itemid=1
patrick stewart'a cuk oturan kıl x-men karakteri.
(bkz: professor x)
(bkz: professor x)
x-men dizisinde severek izlediğim , barışçıl tipli felçli adam.
(bkz: severek izliyoruz ki)
(bkz: severek izliyoruz ki)
hikaye sonra değiştirilmediyse felçli olmasının sebebi lucifer la kapıştığı sırada üzerine düşen kaya parçasıdır.(uncanny x-men 20) ayrıca scott summers ve wolverine gibi kendiside jean grey e aşıktı bu da yanılmıyorsam 3.sayıda geçmişti.
Magneto ile hep rekabet halinde kalmış Bilge mutant. Bir dönem sakatlığını tedavi etse de kritik bir dönemde tedavi ilaçlarını bırakıp yeteneklerini kullanmak zorunda kalmıştır.
Tam adı charles francis xavier olan, x-men takımının kurucusu ve lideri. Esasen profesör x olarak bilinir, Ayrıca xavier's school'un sahibidir. üst seviyede telepati/telekinezi güçleri vardır, hatta en güçlü telepattır. Aynı zamanda psikolojiden tut, genetik bilimine kadar her şeyi bilecek kadar dahidir. Onun sayesinde binlerce mutant, güçlerini kontrol etmeyi öğrenmiştir.
--dikkat spoiler çıkabilir--
insanı çileden çıkaracak kadar sakin kişiliğe sahiptir. fazlası ile efendi olduğu için, hep tercih edilen magneto olmuştur. Nedir bu efendi mutantların çektiği..
Fakat içindeki dark side'da yaşanan patlama ile onslaught'a dönüşmüş, ortalığın mına koymuştur görsel
Xavier'i kurtarmak ve onslaught'u yok etmek için, avengers team ve fantastic four kendilerini feda etmiştir(etseler ne olur!). Resmen pisi pisine harcanmıştır.. onslaught diyorum bak! Magneto ve xavier'in tüm güçlerine sahip(süper güç gibi bişeye dönüşüyor), üstelik aşmış gitmiş bir dehası/gücü var. dandirik avengers ve fantastic four tipleri bu gücü yenemezdi, herifler ölüp sonra geri geldiler lan. stan lee'ye bu konuda çok kırgınım, "ölmediler kiiiiii" dermişcesine resmen taşak geçmiştir.
--dikkat spoiler çıkabilir--
--dikkat spoiler çıkabilir--
insanı çileden çıkaracak kadar sakin kişiliğe sahiptir. fazlası ile efendi olduğu için, hep tercih edilen magneto olmuştur. Nedir bu efendi mutantların çektiği..
Fakat içindeki dark side'da yaşanan patlama ile onslaught'a dönüşmüş, ortalığın mına koymuştur görsel
Xavier'i kurtarmak ve onslaught'u yok etmek için, avengers team ve fantastic four kendilerini feda etmiştir(etseler ne olur!). Resmen pisi pisine harcanmıştır.. onslaught diyorum bak! Magneto ve xavier'in tüm güçlerine sahip(süper güç gibi bişeye dönüşüyor), üstelik aşmış gitmiş bir dehası/gücü var. dandirik avengers ve fantastic four tipleri bu gücü yenemezdi, herifler ölüp sonra geri geldiler lan. stan lee'ye bu konuda çok kırgınım, "ölmediler kiiiiii" dermişcesine resmen taşak geçmiştir.
--dikkat spoiler çıkabilir--
aga biri de çıkıp on birinci nesil yazar dememiş. adam kütür kütür açıktan oyluyor..
Futbolla ilgili entrylerinden ötürü sevmediğim yazar. Sevemedim.
Edit: istediğiniz kadar eksileyin pis herifler. Siz de Fenerbahçe de eksi karma da eksi oy da umurumda değilsiniz.
Edit: istediğiniz kadar eksileyin pis herifler. Siz de Fenerbahçe de eksi karma da eksi oy da umurumda değilsiniz.
Abberline sikiği sevmediği için adam gibi adam olduğunu şimdiden belli etmiş yazar.
Helal sana proffesor x doğru yoldasın.
Helal sana proffesor x doğru yoldasın.
(bkz: adam)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar