bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- sözlüğün kırbacı3
- cristiano ronaldo'nun gençleşmesi2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız7
- öldükten sonra bana ne olacak4
- drone uçurmanın yasak olduğu ülke2
- erkekler neden erken ölür4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- tamar tanrıyar2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- içtim şarabı13
- 1 kilometrelik gökdelen2
- şafak çak4
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- her insanın bir cini olması8
- kadir inanır22
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- owner of a lonely heart2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- enjoy im vaccinated3
- her kadın güzeldir3
- günün şiiri6
- rakı sevmemek7
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- cilveli dişi yazar botu2
- aşure yapan sözlük kızları7
- ellerim bos gonlum hos2
- kemalist dünya24
- genç görünmeye çalışmak3
- düşün ki o bunu okuyor16
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- hayalet gibi bir insan olmak3
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- true'nun çaylak olması16
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- venezuella depremi3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- çok güzel ama manyak kadın7
- avrupada hava sıcaklıkları2
insanların zihinlerini okuyabilme ve kontrol edebilme yeteneğine sahip mutant..ayrıca x-men grubunun kurucusudur ve bu grubu eğitme görevini üstlenmiştir
bir yarı felçlidir.
karakterin beden bulduğu aktör patrick stewart, xavier' e özenerek gerçek hayatta da profesör olmuş.
http://www.sinemaestro.co...w&id=516&Itemid=1
http://www.sinemaestro.co...w&id=516&Itemid=1
patrick stewart'a cuk oturan kıl x-men karakteri.
(bkz: professor x)
(bkz: professor x)
x-men dizisinde severek izlediğim , barışçıl tipli felçli adam.
(bkz: severek izliyoruz ki)
(bkz: severek izliyoruz ki)
hikaye sonra değiştirilmediyse felçli olmasının sebebi lucifer la kapıştığı sırada üzerine düşen kaya parçasıdır.(uncanny x-men 20) ayrıca scott summers ve wolverine gibi kendiside jean grey e aşıktı bu da yanılmıyorsam 3.sayıda geçmişti.
Magneto ile hep rekabet halinde kalmış Bilge mutant. Bir dönem sakatlığını tedavi etse de kritik bir dönemde tedavi ilaçlarını bırakıp yeteneklerini kullanmak zorunda kalmıştır.
Tam adı charles francis xavier olan, x-men takımının kurucusu ve lideri. Esasen profesör x olarak bilinir, Ayrıca xavier's school'un sahibidir. üst seviyede telepati/telekinezi güçleri vardır, hatta en güçlü telepattır. Aynı zamanda psikolojiden tut, genetik bilimine kadar her şeyi bilecek kadar dahidir. Onun sayesinde binlerce mutant, güçlerini kontrol etmeyi öğrenmiştir.
--dikkat spoiler çıkabilir--
insanı çileden çıkaracak kadar sakin kişiliğe sahiptir. fazlası ile efendi olduğu için, hep tercih edilen magneto olmuştur. Nedir bu efendi mutantların çektiği..
Fakat içindeki dark side'da yaşanan patlama ile onslaught'a dönüşmüş, ortalığın mına koymuştur görsel
Xavier'i kurtarmak ve onslaught'u yok etmek için, avengers team ve fantastic four kendilerini feda etmiştir(etseler ne olur!). Resmen pisi pisine harcanmıştır.. onslaught diyorum bak! Magneto ve xavier'in tüm güçlerine sahip(süper güç gibi bişeye dönüşüyor), üstelik aşmış gitmiş bir dehası/gücü var. dandirik avengers ve fantastic four tipleri bu gücü yenemezdi, herifler ölüp sonra geri geldiler lan. stan lee'ye bu konuda çok kırgınım, "ölmediler kiiiiii" dermişcesine resmen taşak geçmiştir.
--dikkat spoiler çıkabilir--
--dikkat spoiler çıkabilir--
insanı çileden çıkaracak kadar sakin kişiliğe sahiptir. fazlası ile efendi olduğu için, hep tercih edilen magneto olmuştur. Nedir bu efendi mutantların çektiği..
Fakat içindeki dark side'da yaşanan patlama ile onslaught'a dönüşmüş, ortalığın mına koymuştur görsel
Xavier'i kurtarmak ve onslaught'u yok etmek için, avengers team ve fantastic four kendilerini feda etmiştir(etseler ne olur!). Resmen pisi pisine harcanmıştır.. onslaught diyorum bak! Magneto ve xavier'in tüm güçlerine sahip(süper güç gibi bişeye dönüşüyor), üstelik aşmış gitmiş bir dehası/gücü var. dandirik avengers ve fantastic four tipleri bu gücü yenemezdi, herifler ölüp sonra geri geldiler lan. stan lee'ye bu konuda çok kırgınım, "ölmediler kiiiiii" dermişcesine resmen taşak geçmiştir.
--dikkat spoiler çıkabilir--
aga biri de çıkıp on birinci nesil yazar dememiş. adam kütür kütür açıktan oyluyor..
Futbolla ilgili entrylerinden ötürü sevmediğim yazar. Sevemedim.
Edit: istediğiniz kadar eksileyin pis herifler. Siz de Fenerbahçe de eksi karma da eksi oy da umurumda değilsiniz.
Edit: istediğiniz kadar eksileyin pis herifler. Siz de Fenerbahçe de eksi karma da eksi oy da umurumda değilsiniz.
Abberline sikiği sevmediği için adam gibi adam olduğunu şimdiden belli etmiş yazar.
Helal sana proffesor x doğru yoldasın.
Helal sana proffesor x doğru yoldasın.
(bkz: adam)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar