bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- israil6
- kadir inanır14
- velvet28
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- kemalist dünya19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- aile evinde yaşamak13
- yazarların iyi olduğu konular9
- sedat pekmez21
- üniversitelerin gereksiz olması12
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- futbol21
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- seri gizli artı oy veren melek7
- arapça okuyabilen yazarlar3
- anın görüntüsü17
- galatasaray lobisi11
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- özlü sözler5
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- 26 haziran 20266
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- hızlı para kazanmanın yolları14
- birsin allahım2
- bir şeyler söyle3
- ktç abinin çaylak olması5
- ingiliz aksanı6
1000. ve son entrymi kendisine hediye etmek istediğim yazar. hayatta hep mutlu olur umarım.
(bkz: şafak 34)
çaylakların hası. *
cezasının 38.gununde ki bu şansmıdır bilinmez 2 gunluk af alarak sözluge geri döndürülmüş ama cezası sırasında geri donmeme kararı almıs olan yazar.burdan seven sevmeyen herkese saygılarını sunar ruhlarından öperim...
(bkz: çarşı tükürdüğünü yalayanlara da karşı)
(bkz: çarşı tükürdüğünü yalayanlara da karşı)
sözlüke geri dönmeme kararını asla tanımadığım, onu okumadan yapamayacağım kalemi en bi kuvvetli yazar. *
ayrıca, döneceksin diye söz ver ve hatta geri dön yazarı.*
ayrıca, döneceksin diye söz ver ve hatta geri dön yazarı.*
sözlügün bana kazandirdigi, en yakinim olmayi basarabilmis 4-5 kisiden biri. kaliteli, dürüst, cana yakin, eglenceli, kötü gün yardimcisi, iyi günün sevinc paylasani ve daha sayamayacagim bircok güzel sifata layik kardesim. sirlarimi anlattigim, her seyimi cekinmeden anlatabilecegim nadir kisilerden. her zaman yanimda oldugunu bildigim, her zaman yaninda olacagim. iyi ki tanimisim kisisi. gercekten delikanli adam. dostu icin kendini feda edebilecek türden. üzülmeyi hak etmeyen. üzülmesi icin tüm nedenlerin sönük kaldigi. yeri geldi mi en cok sevdigim yeri geldi mi en cok sövdügüm. öyle sever sayariz birbirimizi. * seviyorum seni kanka. iyi ki varsin.
bizim kantindeki adamın gapuçuno dediği içecek!!!
caylakligindan sonra gelecek diye umdugum; caylakligi bitince gelen ama artik yazmayacagini soyleyen; once bir umutla kararindan vazgecmesini bekledigim ama gordugum uzere inatciligindan vazgecmeyecek ve sozluge donmeyecek olduguna inandigim yazardir. belki de boylesi daha iyidir. yolun acik olsun demek duser bana.
espresso kahvesi, süt ve yogun miktarda süt köpügü ile yapılan,sıcak içilmesi önerilen içecek.
arkadaslarını düsünen, onları yaptığı hatalardan döndürebilmek için vargücüyle uğrasan yazar. çok düsüncelidir kendisi.
bi türlü denk düşemediğimiz sanatçı.
seda sayan'la atilla saral'da denk düşemememişler hiç. yoksa halvet olma ihtimalimiz çok yüksekti mealinde bir şeyler dedi seda sayan * izleme gafletinde bulunduğum programında.
gaflet ve delalet içinde olmasam asla izleyemeyeceğim bir program, sağa sola çemkirmelerini izlemek tuhaf bir his bırakıyor sadece, eğleniyor ve tırsıyorum, her neyse..
ne diyordum, doluymuş evet her ikisi de her zaman. yani birisi boşken digeri dolu, diğeri boşalınca da öbürü dolu oluyormuş, o yüzden denk düşememişler. ama o durum başka tabi,kuma onlar, sayılmaz. * * *
seda sayan'la atilla saral'da denk düşemememişler hiç. yoksa halvet olma ihtimalimiz çok yüksekti mealinde bir şeyler dedi seda sayan * izleme gafletinde bulunduğum programında.
gaflet ve delalet içinde olmasam asla izleyemeyeceğim bir program, sağa sola çemkirmelerini izlemek tuhaf bir his bırakıyor sadece, eğleniyor ve tırsıyorum, her neyse..
ne diyordum, doluymuş evet her ikisi de her zaman. yani birisi boşken digeri dolu, diğeri boşalınca da öbürü dolu oluyormuş, o yüzden denk düşememişler. ama o durum başka tabi,kuma onlar, sayılmaz. * * *
(bkz: cappucino/#638211)
işte bu adamın iş yerinde havuz var ve öğle aralarında yüzüyor.
hey allah'ım, dengeleyeceksin ya; büyüksün!
işte bu adamın iş yerinde havuz var ve öğle aralarında yüzüyor.
hey allah'ım, dengeleyeceksin ya; büyüksün!
kola adlı besin maddesi, hatta yaşam kaynağı, hatta ve hatta doğal içecek ile birleştikten sonra halkın büyük bir çoğunluğunun "ı-ıh olmamış." tepkilerini üstüne çekmeyi başarmış, fakat arada bir içildiğinde gayet hoş olan güzel birşeydir.
beşiktaş'a laf ettirmeyen, uğrunda bir anda hulk'a dönüşen cengâver kişilik. izmit'in gülü, facebook rakı sofrasına dansöz için para yollayacak kadar da cömert üstelik. -ahah-
(#2777876) girdigim bu entry uzerine aramizda gecen diyalogla beni yaran canim kardesim, evimin ipnasi. namusumsun ulen! *
**
Cappucino:
serkan a.ına koyım en sonunda adımız ibneye cıkıcak
Cappucino:
girdigi entrye bak
KoPuSh:
ahahha :D
Cappucino:
yavsak yaaaa
KoPuSh:
seviyorum kanka seni
Cappucino:
bende seni seviyomda ibne demesinler kanka
KoPuSh:
ibne desinler sktir et
KoPuSh:
kizlardan ne hayir geldi ki aq :D
KoPuSh:
seni alcam ben evimin ibnesi yapicam ahauha :D
Cappucino:
gir a.q gir
Cappucino:
ibne desinler senden gelsin a.q :D
**
Cappucino:
serkan a.ına koyım en sonunda adımız ibneye cıkıcak
Cappucino:
girdigi entrye bak
KoPuSh:
ahahha :D
Cappucino:
yavsak yaaaa
KoPuSh:
seviyorum kanka seni
Cappucino:
bende seni seviyomda ibne demesinler kanka
KoPuSh:
ibne desinler sktir et
KoPuSh:
kizlardan ne hayir geldi ki aq :D
KoPuSh:
seni alcam ben evimin ibnesi yapicam ahauha :D
Cappucino:
gir a.q gir
Cappucino:
ibne desinler senden gelsin a.q :D
kendisine uzerinde ibne * yazan pasta gonderdigim kardesten ote insan. resmi olarak bir kardesim olmadigi icin yaklasik 1 yil once kendisini kardesim ilan etmistim zaten. her ne kadar benden buyuk olsa da bu kardes oldugu gercegini degistirmiyor. ibnenin i'sini de mum yaptirdim kanka hadi bakim ufluyoruz beraber. yaslandin, porsudun, evde kaldin lan ciddi ciddi. *
o degil de iyi ki dogdun lan. hakkaten. iyi ki varsin. ne bileyim iste, ol sen hep tamam mi?
gomdum, yaladim vs.
o degil de iyi ki dogdun lan. hakkaten. iyi ki varsin. ne bileyim iste, ol sen hep tamam mi?
gomdum, yaladim vs.
üstteki yazarın terbiyeli entry si yüzünden kendisine yazmaktan cekindiğim, lakin sonradan herkesin terbiyesi kendine diyerek yazmaktan ve azıcık geçmiş olan doğum gününü kutlamaktan kendimi alıkoyamadıgım, güzel olsun ömrün, iyi ki doğdun, iyi ki varsın demek istediğim, yazar desem değil, demesem olmaz*, bir tuhaf, canım, ruhum gibi bir şeydir kendisi.
dilerim yeni yaşında ana okulu öğretmeni bir eşin ve akabinde bol bol çocukların olur,sonra onları da kara kartallı yapıp bir futbol takımı kurar, köşeyi de dönersin.* * * *
dilerim yeni yaşında ana okulu öğretmeni bir eşin ve akabinde bol bol çocukların olur,sonra onları da kara kartallı yapıp bir futbol takımı kurar, köşeyi de dönersin.* * * *
beşiktaşlı olması hasebiyle kanser switch'inin doğuştan on geldiğini bilmeyen. benlen alakası yok yani. [yazar paslaşmaları]
(bkz: beşiktaş inönü onkoloji hastanesi)
(bkz: beşiktaş inönü onkoloji hastanesi)
iletime yaptığı yorum ile beni benden alan..
bahsi geçen ileti; "hayat:2 - 0:santino"
yorum; "kesin üst biter."
(bkz: vurursa gol olur)
(bkz: sekerse tehlike)
bahsi geçen ileti; "hayat:2 - 0:santino"
yorum; "kesin üst biter."
(bkz: vurursa gol olur)
(bkz: sekerse tehlike)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar