bugün

cappucino

(#2777876) girdigim bu entry uzerine aramizda gecen diyalogla beni yaran canim kardesim, evimin ipnasi. namusumsun ulen! *

**

Cappucino:
serkan a.ına koyım en sonunda adımız ibneye cıkıcak
Cappucino:
girdigi entrye bak
KoPuSh:
ahahha :D
Cappucino:
yavsak yaaaa
KoPuSh:
seviyorum kanka seni
Cappucino:
bende seni seviyomda ibne demesinler kanka
KoPuSh:
ibne desinler sktir et
KoPuSh:
kizlardan ne hayir geldi ki aq :D
KoPuSh:
seni alcam ben evimin ibnesi yapicam ahauha :D
Cappucino:
gir a.q gir
Cappucino:
ibne desinler senden gelsin a.q :D
© copyright 2005 - 2026