bugün
- utanmadan şort giyen erkek7
- bir çiçek fotoğrafı bırak4
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması6
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- eski mesajları okumak3
- sedat pekmez9
- san marino nun dünya kupasını alması3
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması15
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur5
- küfreden kız iticiliği8
- bir kadını araba park ederken izlemek3
- chp'ye yeni parti için isim önerileri2
- jenga da yenilen inşaat mühendisi2
- lionel messi4
- lanet olsun dostum ben hemen buradan gidiyorum2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba3
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek4
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- emekliliği gelen beyaz eşyanın yazlığa yerleşmesi2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler6
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek5
- ismet gurbuz 202418
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması3
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- yazarlara gelen son mesaj4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız13
- lahmacunu elle yiyen kız19
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel2
- beyaz otomobil satın almak15
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- 2002 dünya kupası üçüncülük maçı2
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- yürüyüş partisi7
- bugün de meme atan olmaması13
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi9
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- türkiye6
yeni çıkmış soft * içimine sahip ama biraz daha ağır olan sigaradır. softun kesmediği durumlarda idealdir.
edit: 6 tl şu anki fiyatıdır afiyet zehir olsun.
edit: artık içilmez olan sigaradır zamdan sonra hiç alınmamıştır.
edit: 6 tl şu anki fiyatıdır afiyet zehir olsun.
edit: artık içilmez olan sigaradır zamdan sonra hiç alınmamıştır.
içtiğim halde fiyatını bilmediğim sigara.*
camel'ın karanlık tarafı. hem ağır, hem enfes. filtresine kurban.
hiç bir şekilde camelin eski tadı yakalanamasa da box paketinden bir tık üstte olan sigaradır. yinede içimi ağırdır. camel işte. sevemedim karagözlüm
üstüste iki tane içildiği zaman,zor durumlar yaşatan sigara.
tütünü sıkı olmayan,camel soft un yerine asla geçemeyecek olan sigaramsı.
winston soft'a rakip olarak gösterebileceğim tek sigara.
sigara reyonunda size bir göz kırpar ki o siyah gözlerinden almamak elde değildir. içimi kolay, içerken ki karizması olay bir sigara şahsım adına. tek eksiği dibine geldğinde winston soft gibi tütünün bitmesi. bitsede seviyoruz kendilerini.
softun tadına benzemesini ve mümkünse biraz daha ağır olmasını umduğum ancak boğazımda ince bi acı bırakan tütün hüsranım. rengine aldanmamak lazım.
camelsiz günüm geçmezdi.sigarayı bıraktığım gün camel black ve white çıktığını öğrendim.3 günlük bırakmamın ardından tekrar başladım ve 1 yıldır bırakamıyorum.
sonu çok çabuk bitiyor. kaç kere son fırtı çekemeden göt gibi bıraktı beni kim bilir.
camel'ın en güzel sigarası. hepsi güzel gerçi camel'ın ama bu bi başka güzel. 4.5 tl olursa fiyatı başlarım bu sigaraya.*
iki falsosu olan sigara.
birincisi, tütünü hiç sık değil, tütün sarma makineleri olur ya onlarla sarılanlar gibi olmuş, dandik.
ikincisi, çok çabuk bitiyor. çok dikkat ettim, cidden çabuk bitiyor. tüketiyor kendini kerata.
ama bu 2 falsoya rağmen; iyi sigara. bir de falsoları olmasa düşünün artık.
birincisi, tütünü hiç sık değil, tütün sarma makineleri olur ya onlarla sarılanlar gibi olmuş, dandik.
ikincisi, çok çabuk bitiyor. çok dikkat ettim, cidden çabuk bitiyor. tüketiyor kendini kerata.
ama bu 2 falsoya rağmen; iyi sigara. bir de falsoları olmasa düşünün artık.
tekel bayiine girip ;
+bir winston alabilir miyim?
+....
+abi camel black mi o?onu istiyorum.ondan ver bana,demenize yol açacak zehirli ve tasvip etmedigimiz,kanunlarla yasaklanmış olan, gizli gizli kapalı alanlarda içmeye çalıştıgımız hedenin bir versiyonudur.
+bir winston alabilir miyim?
+....
+abi camel black mi o?onu istiyorum.ondan ver bana,demenize yol açacak zehirli ve tasvip etmedigimiz,kanunlarla yasaklanmış olan, gizli gizli kapalı alanlarda içmeye çalıştıgımız hedenin bir versiyonudur.
çok sağlam sigara onu içmeye başladınız mı diğer sigaralardan tat alamazsınız...
eğer sigaraları yiyecek olarak değerlendirirsek camel black tatlı kategorisine girer.
ben pek beğenmedim açıkçası, hem çok çabuk bitiyor, hemde tuhaf bi tat bırakıyor. camel soft alır bence her türlü.
şu anda içtiğim sigara. zifir 10mg, nikotin 0.8mg, co 10mg. normal camelden biraz ağır. black ve white arsından seçim yapılsa white ağır basar gibi sanki. ama kutu tasarımı olarak sanki beyaz kız sigarası, siyah erkek sigarası gibi. bende öyle bir izlenim bırakıyor.
kraldır.
baştan aşağı siyah giyinilen bir günde, markete sigara almak için girildiğinde fark edilen ve o da siyah olsun denildikten sonra başlanılan karizma sigaradır. elveda winston
(bkz: kara deve)
6 aydır düzenli sigara içicisiyim.her türlü sigara denedim bundan daha güzel bir sigara bulamadım. o tat nedir arkadaş.bambaşkadır black. (bkz: rafaello) gibi içtikçe içesi gelir insanın.
fiyat zehir egrisi en iyi olan sigara. Balgamı burundan çıkartır.
aroması camel softa göre daha tatlı browna göre daha hafiftir paketi gayet şık içimi kolay sigaradır malesef tütünü çok sıkı değil sigara bitmeden külü üstünüze düşebilir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar