bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar10
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması12
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- esra'yı aç esra'yı3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar3
- 48 takım içinde 47 nci olmak5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- günün sözü3
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- makarna süzmek2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği11
- yürüyüş partisi3
- bugün de meme atan olmaması13
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması2
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması3
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- futbol9
- şemsiyenin ters dönmesi3
- lucas luthor2
- kaçak çay2
- beyaz otomobil satın almak10
- oyuncu2
- gocu abi2
- yazma diyince yazmayan erkek4
- paris te son tango6
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı3
- anın görüntüsü15
- herkesin her şeye neden demesi gerektiği2
- amazon com tr2
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- iş kadını yazarlar6
- meloş nerede sorunsalı5
- 22 27 32 35 yaş kadınlar 50 yaş erkek evliliği2
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- gocu bey meh meh bey birader4
- bir bardak birayla saatlerce ağlamak2
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- hoşgeldin pazartesi7
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- misafir ağırlamak2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- 2026 dünya kupası16
- ibrahim hacıosmanoğlu5
yeni çıkmış soft * içimine sahip ama biraz daha ağır olan sigaradır. softun kesmediği durumlarda idealdir.
edit: 6 tl şu anki fiyatıdır afiyet zehir olsun.
edit: artık içilmez olan sigaradır zamdan sonra hiç alınmamıştır.
edit: 6 tl şu anki fiyatıdır afiyet zehir olsun.
edit: artık içilmez olan sigaradır zamdan sonra hiç alınmamıştır.
içtiğim halde fiyatını bilmediğim sigara.*
camel'ın karanlık tarafı. hem ağır, hem enfes. filtresine kurban.
hiç bir şekilde camelin eski tadı yakalanamasa da box paketinden bir tık üstte olan sigaradır. yinede içimi ağırdır. camel işte. sevemedim karagözlüm
üstüste iki tane içildiği zaman,zor durumlar yaşatan sigara.
tütünü sıkı olmayan,camel soft un yerine asla geçemeyecek olan sigaramsı.
winston soft'a rakip olarak gösterebileceğim tek sigara.
sigara reyonunda size bir göz kırpar ki o siyah gözlerinden almamak elde değildir. içimi kolay, içerken ki karizması olay bir sigara şahsım adına. tek eksiği dibine geldğinde winston soft gibi tütünün bitmesi. bitsede seviyoruz kendilerini.
softun tadına benzemesini ve mümkünse biraz daha ağır olmasını umduğum ancak boğazımda ince bi acı bırakan tütün hüsranım. rengine aldanmamak lazım.
camelsiz günüm geçmezdi.sigarayı bıraktığım gün camel black ve white çıktığını öğrendim.3 günlük bırakmamın ardından tekrar başladım ve 1 yıldır bırakamıyorum.
sonu çok çabuk bitiyor. kaç kere son fırtı çekemeden göt gibi bıraktı beni kim bilir.
camel'ın en güzel sigarası. hepsi güzel gerçi camel'ın ama bu bi başka güzel. 4.5 tl olursa fiyatı başlarım bu sigaraya.*
iki falsosu olan sigara.
birincisi, tütünü hiç sık değil, tütün sarma makineleri olur ya onlarla sarılanlar gibi olmuş, dandik.
ikincisi, çok çabuk bitiyor. çok dikkat ettim, cidden çabuk bitiyor. tüketiyor kendini kerata.
ama bu 2 falsoya rağmen; iyi sigara. bir de falsoları olmasa düşünün artık.
birincisi, tütünü hiç sık değil, tütün sarma makineleri olur ya onlarla sarılanlar gibi olmuş, dandik.
ikincisi, çok çabuk bitiyor. çok dikkat ettim, cidden çabuk bitiyor. tüketiyor kendini kerata.
ama bu 2 falsoya rağmen; iyi sigara. bir de falsoları olmasa düşünün artık.
tekel bayiine girip ;
+bir winston alabilir miyim?
+....
+abi camel black mi o?onu istiyorum.ondan ver bana,demenize yol açacak zehirli ve tasvip etmedigimiz,kanunlarla yasaklanmış olan, gizli gizli kapalı alanlarda içmeye çalıştıgımız hedenin bir versiyonudur.
+bir winston alabilir miyim?
+....
+abi camel black mi o?onu istiyorum.ondan ver bana,demenize yol açacak zehirli ve tasvip etmedigimiz,kanunlarla yasaklanmış olan, gizli gizli kapalı alanlarda içmeye çalıştıgımız hedenin bir versiyonudur.
çok sağlam sigara onu içmeye başladınız mı diğer sigaralardan tat alamazsınız...
eğer sigaraları yiyecek olarak değerlendirirsek camel black tatlı kategorisine girer.
ben pek beğenmedim açıkçası, hem çok çabuk bitiyor, hemde tuhaf bi tat bırakıyor. camel soft alır bence her türlü.
şu anda içtiğim sigara. zifir 10mg, nikotin 0.8mg, co 10mg. normal camelden biraz ağır. black ve white arsından seçim yapılsa white ağır basar gibi sanki. ama kutu tasarımı olarak sanki beyaz kız sigarası, siyah erkek sigarası gibi. bende öyle bir izlenim bırakıyor.
kraldır.
baştan aşağı siyah giyinilen bir günde, markete sigara almak için girildiğinde fark edilen ve o da siyah olsun denildikten sonra başlanılan karizma sigaradır. elveda winston
(bkz: kara deve)
6 aydır düzenli sigara içicisiyim.her türlü sigara denedim bundan daha güzel bir sigara bulamadım. o tat nedir arkadaş.bambaşkadır black. (bkz: rafaello) gibi içtikçe içesi gelir insanın.
fiyat zehir egrisi en iyi olan sigara. Balgamı burundan çıkartır.
aroması camel softa göre daha tatlı browna göre daha hafiftir paketi gayet şık içimi kolay sigaradır malesef tütünü çok sıkı değil sigara bitmeden külü üstünüze düşebilir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar