bugün
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor5
- pkk nasıl biter5
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- dünya11
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- 2026 dünya kupası25
- saygıdeğer birader yazarlar3
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz2
- futbol17
- yaratıcı çıkma teklifleri3
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- niğdeliler2
- yazarların imza parfümleri12
- bir insanı sevmek12
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor5
- psikiyatrın evini ziyaret etmesi3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- lise5
- evlenince sözlüğü bırakan erkek3
- mutluluğun fark edilmemesi9
- raskolnikov2
- akp aslında yok her şey dekor5
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- erkekler neden az yaşar8
- yargıcı2
- kıskanmak7
- amerikan yahudileri3
- okulda akıllı tahtaya format atmak2
- pkklı anaları2
- hızlı para kazanmanın yolları6
- pkklıların abd askerleri ile halay çekmesi2
- güney kore2
- devlet bahçeli2
- güney afrika2
- 25 haziran 2026 güney afrika güney kore maçı2
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- beyaz eşya2
- elin gavuru dünyayı gezerken bizim iş ev yapmamız2
- devlet gücü6
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- israil'in lübnan da evleri yakması2
- teoman mı tarkan mı2
- bosna hersek4
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- 24 haziran 2026 bosna hersek katar maçı3
- m r e r e c t o5
saz çalan gençleri gördükçe yüzünde hafif bir gülümseme oluşan bir arkadaş.
şahsıma kaynağı hep araba plakası gibi gelen nick.
oncelerden tanidigim moderator musveddesi, degerli yazar parcasi. kendisini nick altindan taciz edenlere elma sirkesi ile saldiracagimdir ayni zamanda.
isvicre deki baselland kantonunun kisaltmasi.
bozkurt olduğunu gördüğüm yazar. swh
kocayan kurt oldugunu gorup kocayan kurt olmadigini tespit ettigim herif.
koca olmak için dişi kurt olduğunu görüp korktuğum herif.
yazdıkları dikkatimi çekmiş yazar. hep böyle bir yukarıdan bakmalar, sanki tahtından entry giriyor havaları. acaba "neden böyle yazıyor?" dedim, araştırdım, sordum-soruşturdum. ne öğrendim biliyor musunuz? emekli moderatörmüş. bunları okuduğunda muhtemelen durup duruken sataştığımı düşünecek, alakası yok bL. "ben gittim sözlüğün amına koyuldu, ben gittim telif hakkına dikkat etmediler kapattırdılar siteyi, ben gittim ortalık bok gibi oldu, beceremiyorlar işte" yi sürekli vurgulaması, bunları yaparken de inceden mevcut moderatörlere iltifatlar yağdırması, gerçekten sinirime dokunuyor. bu tribünlere oynamak değil, bu düpedüz kendini övmek.
şahsımı magmanın derinliklerinden çekmekle kalmayıp gök kubbeye doğru küçük bir seyahate dahi çıkartan güzel insan. nasıl mutluyum anlatamam sizlere. bundan sonra 2 yıl boyunca ne siğil ne de pişik görür bu beden.
ayrıca kendisinin hicvine hayranım söylemeden geçemeyeceğim.
ayrıca kendisinin hicvine hayranım söylemeden geçemeyeceğim.
ergenekon operasyonu'nu aşağılayan ve küçümseyen espri gayretleriyle kendine duyulan saygıyı kaybeden yazar.
istediği kaliteli hayat tarzının darbe fetişisti über-kemalist generallerin çalışma grubu görünümlü terörist örgütlerinde ve postal çamurlarında bulunduğunu düşünüyorsa ayrı tabi.
muhalif mizah, muhalif eleştiri. bunlarla problemim yok. hatta desteklerim. bir insan yıllarca beyni yıkanıp ya da "düşünerek" kemalizm suyuna girmiş de olabilir. o da zerre umrumda değil. sonuçta kendi düşüncesi.
ben de tayyipler alemi hükümetine bayıldığımdan söylüyor değilim zaten. ancak madem bu kadar çok ilgili bu konularla, muhalif duruşunun korkunç temelsizliğine dair eleştiri de yaparım.
istediği kaliteli hayat tarzının darbe fetişisti über-kemalist generallerin çalışma grubu görünümlü terörist örgütlerinde ve postal çamurlarında bulunduğunu düşünüyorsa ayrı tabi.
muhalif mizah, muhalif eleştiri. bunlarla problemim yok. hatta desteklerim. bir insan yıllarca beyni yıkanıp ya da "düşünerek" kemalizm suyuna girmiş de olabilir. o da zerre umrumda değil. sonuçta kendi düşüncesi.
ben de tayyipler alemi hükümetine bayıldığımdan söylüyor değilim zaten. ancak madem bu kadar çok ilgili bu konularla, muhalif duruşunun korkunç temelsizliğine dair eleştiri de yaparım.
(#79612) konuyu nasıl atatürk e getirmiş anlayamadığm. *
edit:taklidi iman meselesi bütün müminleri ilgilendiren cok hassas bir konudur.esfel-i safilin, münafıklık hep bu samimiyetsiz inanctan gelir,yani diyeceğim rejimle atatürkle bir ilgisi yok mazallah iman meselesi ama yazarın bakıs acısı cok farklı tabi..
edit:taklidi iman meselesi bütün müminleri ilgilendiren cok hassas bir konudur.esfel-i safilin, münafıklık hep bu samimiyetsiz inanctan gelir,yani diyeceğim rejimle atatürkle bir ilgisi yok mazallah iman meselesi ama yazarın bakıs acısı cok farklı tabi..
hakkında bilgi edinmek için girdiğim müzisyen, grup, albüm vs başlıklarında karşıma çıkan kaliteli yorumların sahibi. müzik zevki sağlam adammış vesselam.
#3642335 bu başlığa asıl mesele cehalet diyerek bizi ihya etmiştir. bir sonraki entrysinde "doktor bunlar ne yazsın " ben de altına "eğitim şart" derim falan.. ehram 'ın tepesinde mısır çerezi yemeye benzemez bu işler. daha bir dolu olmak lazım. kimse şişme bebek istemiyor ama zihin de plazmoliz olmasın. bilmem kendimi sana daha nası anlatamam ?
ah beni ölmekten güldürüyorsun ! [ sebebim oldun ]
ah beni ölmekten güldürüyorsun ! [ sebebim oldun ]
düşünceme göre farklı görüşlere değil aptalca fikirlere tahammülü olmayan sağlam yazar.
büyük ihtimalle aynı toprakla üzerinde, aşağı yukarı aynı yaşam koşullarında yaşayıp, aynı havayı soluduğu halde kimilerin akıldan, mantıktan bu kadar az nasiplenmiş yorumları yapabilecek bir zihin yapısına sahip olmalarından rahatsız olmuş, bu da uslubuna yansımıştır. benim için uslubunda rahatsızlık duyulacak bir şey de yok. ilgiyle de takip ediyoruz ayrıca. sanırım onun derdi aslında kişilerle değil böyle beyinlerin ortaya çıkmasına yol açan sosyal ortam ile.
bu yüzden stres yapmayın, bakın keyfinize..
büyük ihtimalle aynı toprakla üzerinde, aşağı yukarı aynı yaşam koşullarında yaşayıp, aynı havayı soluduğu halde kimilerin akıldan, mantıktan bu kadar az nasiplenmiş yorumları yapabilecek bir zihin yapısına sahip olmalarından rahatsız olmuş, bu da uslubuna yansımıştır. benim için uslubunda rahatsızlık duyulacak bir şey de yok. ilgiyle de takip ediyoruz ayrıca. sanırım onun derdi aslında kişilerle değil böyle beyinlerin ortaya çıkmasına yol açan sosyal ortam ile.
bu yüzden stres yapmayın, bakın keyfinize..
(#725111)
her fırsatta mütedeyyin insanlara saldırmayı görev bilen arkadasımız yanlıs bilgilerle de değerli şahsiyetlere saldırmayı adet edinmiş.
numaralandırılmıs entry de bahsedildiği gibi bediüzzaman asla kürt teali cemiyetine üye olmamıstır.şayet böyle bir iddiaya sahipse ispatlasın;ama tutupta bana genculusalcılar.com neolaikler.org türü linklerle değil adam gibi kaynaktan ispatlasın!!!
üstad ın kürt teali cemiyeti reisine verdiği cevapta gayet manidardır:
--spoiler--
-Allah-u Zülcelal Hazretleri Kur ân-ı Kerimde, Öyle bir kavim getireceğim ki, onlar Allah ı severler, Allah da onları sever buyurmuştur. Ben de bu beyan-ı ilahî karşısında düşündüm. Bu kavmin, bin yıldan beri âlem-i islâmın bayraktarlığını yapan Türk milleti olduğunu anladım. Bu kahraman millete hizmet yerine ve 450 milyon (o zaman ki islâm âleminin nüfusu) kardeş bedeline, birkaç akılsız kavmiyetçi (bir kısım Kürtçü) kimsenin peşinden gitmem
--spoiler--
hem bahsedilen entry de konuyu nasıl oralara getirebiliyor anlamıyorum.
her fırsatta mütedeyyin insanlara saldırmayı görev bilen arkadasımız yanlıs bilgilerle de değerli şahsiyetlere saldırmayı adet edinmiş.
numaralandırılmıs entry de bahsedildiği gibi bediüzzaman asla kürt teali cemiyetine üye olmamıstır.şayet böyle bir iddiaya sahipse ispatlasın;ama tutupta bana genculusalcılar.com neolaikler.org türü linklerle değil adam gibi kaynaktan ispatlasın!!!
üstad ın kürt teali cemiyeti reisine verdiği cevapta gayet manidardır:
--spoiler--
-Allah-u Zülcelal Hazretleri Kur ân-ı Kerimde, Öyle bir kavim getireceğim ki, onlar Allah ı severler, Allah da onları sever buyurmuştur. Ben de bu beyan-ı ilahî karşısında düşündüm. Bu kavmin, bin yıldan beri âlem-i islâmın bayraktarlığını yapan Türk milleti olduğunu anladım. Bu kahraman millete hizmet yerine ve 450 milyon (o zaman ki islâm âleminin nüfusu) kardeş bedeline, birkaç akılsız kavmiyetçi (bir kısım Kürtçü) kimsenin peşinden gitmem
--spoiler--
hem bahsedilen entry de konuyu nasıl oralara getirebiliyor anlamıyorum.
kendi fikirlerini savunmayan herkesi cemaatçi sanan yazar bozması. ulan elli defa söylüyorum sevmiyorum bile ben fethullah gülen'i. ne cemaatçisi? al bu da kanıtı (bkz: ne isterler bu hocaefendiden/#3532827)
sen nasıl bir beyne sahipsin orasını bilmiyorum ancak benim gibi adama cemaatçi dediysen algılarında inan büyük problemler var.
sen nasıl bir beyne sahipsin orasını bilmiyorum ancak benim gibi adama cemaatçi dediysen algılarında inan büyük problemler var.
anladıgım kadarıyla portishead sevgisi ust duzeydedir. yanlıs anlamıs da olabilirim tabii.
zıtım, zıt olmayı sevdiğim/sevdiğim yazarlardan...
(bkz: banlist)
askerlikte bölük tabirinin kısaltması olarak kullanılır.
hüseyin üzmez'le alakalı haberlere mutlu olmuş mudur bilmem, çok da umurumda değil açıkçası. lakin şunu söyeyebilirim ki islam'da zinanın cezası ölüm falan değildir. götünden din uyduran denyolar, yine ne de güzel şeyler uydurmuşlar..
Nur Suresi
(2) zina eden kadın ve zina eden erkekten her birine yüzer değnek vurun. allah'a ve ahiret gününe inanıyorsanız, Allah'ın dini(nin koymuş olduğu hükmü uygulama) konusunda onlara acıyacağınız tutmasın. mü'minlerden bir topluluk da onların cezalandırılmasına şahit olsun.
hemen peşinden de;
Nur Suresi
(3) zina eden erkek ancak, zina eden veya allah'a ortak koşan bir kadınla evlenir. zina eden bir kadınla da ancak zina eden veya allah'a ortak koşan bir erkek evlenir. Bu mü'minlere haram kılınmıştır.
çok net di mi?
edit: mınıskim işbu entry'nin refere ettiği entry, diğer yazarcan tarafından silinmiş. yani diyorum ki bl'yle alakalı bi entry değil bu. ha eksilemek isteyen yine eksilesin tabi de, bilerek eksilesin bari..
Nur Suresi
(2) zina eden kadın ve zina eden erkekten her birine yüzer değnek vurun. allah'a ve ahiret gününe inanıyorsanız, Allah'ın dini(nin koymuş olduğu hükmü uygulama) konusunda onlara acıyacağınız tutmasın. mü'minlerden bir topluluk da onların cezalandırılmasına şahit olsun.
hemen peşinden de;
Nur Suresi
(3) zina eden erkek ancak, zina eden veya allah'a ortak koşan bir kadınla evlenir. zina eden bir kadınla da ancak zina eden veya allah'a ortak koşan bir erkek evlenir. Bu mü'minlere haram kılınmıştır.
çok net di mi?
edit: mınıskim işbu entry'nin refere ettiği entry, diğer yazarcan tarafından silinmiş. yani diyorum ki bl'yle alakalı bi entry değil bu. ha eksilemek isteyen yine eksilesin tabi de, bilerek eksilesin bari..
alimakgıravın, bu sözlükte moderatör olmasını ve yazdığı entryleri müteakip, değerinin daha bir anlaşıldığını düşündüğüm yazar. bursa'da ikamet eder imiş bir de, henüz tanışmak nasip olmadı ama. bir şekilde eski günleri yad ederiz olmadı bi yerlerde..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar