bugün
- ismet gurbuz 202418
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- küfreden kız iticiliği6
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek2
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- wine me dine me2
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak15
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- yürüyüş partisi8
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- ilgi3
- türkiye6
- bugün de meme atan olmaması13
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- makarna süzmek5
- ibne penis nah3
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- birader beyler biraderdirler3
- rabbin para vermesi4
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- lahmacunu elle yiyen kız18
- chp'deki değişimciler3
- göbek adınız2
- 65 şut çekip gol atamamak5
(bkz: sen de basini alip gitme)
bestesi ya da sözleri kime ait bilmiyorum ama dinlediğim en güzel en öldürücü ahmet kaya şarkılarından birisidir. salt terk edilmişlik düşünülür. her insna bir liman öyle demişler öyle dedik. zamanı gelir mendili sallanır zamanı gelir tuzu kokar. zamanı geldiğinde demiri de kalmaz emiri de.
aslında esas nokta gene ''sevmek..'' ile ilinitili(nokta koyulamayanı ve alışkanlıktan öte olanı). sevmekten girelim sevmek çocukluktur, yani seven insan karşısındakini ötesini berisini onu arkasından kalanı ve ondan ötesine yani o olan o kokan ve onun yansıması olan herşeye dokunmak ister. ve bildiğimiz gibi, çocuklar da gördükleri heşeye dokunmak isterler. öyle tanırlar, bu küçük yaşlarında dokunarak bilirler.
bu dokunsamalı an, bu sev(g)i. bu mantıksız davranışlar, bunların hepsi her insanın içinde bir çocuk taşıdığına ve bunun sevdiğinde açığa çıktığına işarettir. ya yoksa(içimizdeki çocukluk-ya alışkanlıktan öte değilse duygularımız); ya düşünemiyorsak ya da düşünülenden daha eskiyse ölümümüz? ya birşeyi ifade etmekten acizse artakalanımız?
''Küçük çocuklar yapıp geceleri kendimden,
Seni öpsünler diye getiriyorum sana.
Bana, kucaklarında seni getiriyorlar;
Ben de sonra o seni getiriyorum sana.''
bu da mı sevmek oysa[çok kullandım galiba bu kelimeyi dilimde ucuzladı]?
aslında bu şarkı genel anlamda hiç benzemese de özünde biraz özdemir asaf'ın yukarıdaki dizelerine götürüyor beni.
''Bir de sen gitme
Bir de sen gitme içimden
Yaralıyım ben''
ama ahmet kaya vurmuş darbeyi; çocuk ya da büyük. kucaklarda getirilen ya da bir diğerinde sevdiğimz kendi(miz). kendimizde sevdiğimiz diğerimiz. herkes kendi diğerinde, ve diğerler de hep kendinde. hiçkimse kendini terketmeseydi-kendinden ya da diğerinden-o zaman insan dönebilirdi kendine.
aslında esas nokta gene ''sevmek..'' ile ilinitili(nokta koyulamayanı ve alışkanlıktan öte olanı). sevmekten girelim sevmek çocukluktur, yani seven insan karşısındakini ötesini berisini onu arkasından kalanı ve ondan ötesine yani o olan o kokan ve onun yansıması olan herşeye dokunmak ister. ve bildiğimiz gibi, çocuklar da gördükleri heşeye dokunmak isterler. öyle tanırlar, bu küçük yaşlarında dokunarak bilirler.
bu dokunsamalı an, bu sev(g)i. bu mantıksız davranışlar, bunların hepsi her insanın içinde bir çocuk taşıdığına ve bunun sevdiğinde açığa çıktığına işarettir. ya yoksa(içimizdeki çocukluk-ya alışkanlıktan öte değilse duygularımız); ya düşünemiyorsak ya da düşünülenden daha eskiyse ölümümüz? ya birşeyi ifade etmekten acizse artakalanımız?
''Küçük çocuklar yapıp geceleri kendimden,
Seni öpsünler diye getiriyorum sana.
Bana, kucaklarında seni getiriyorlar;
Ben de sonra o seni getiriyorum sana.''
bu da mı sevmek oysa[çok kullandım galiba bu kelimeyi dilimde ucuzladı]?
aslında bu şarkı genel anlamda hiç benzemese de özünde biraz özdemir asaf'ın yukarıdaki dizelerine götürüyor beni.
''Bir de sen gitme
Bir de sen gitme içimden
Yaralıyım ben''
ama ahmet kaya vurmuş darbeyi; çocuk ya da büyük. kucaklarda getirilen ya da bir diğerinde sevdiğimz kendi(miz). kendimizde sevdiğimiz diğerimiz. herkes kendi diğerinde, ve diğerler de hep kendinde. hiçkimse kendini terketmeseydi-kendinden ya da diğerinden-o zaman insan dönebilirdi kendine.
milyon kez dinlenebilecek bir gece yarısı şarkısı.. alıp götürüyor.. öyle böyle değil..
ne kadar çok yaşadıysam o kadar çok yalnızım...
hayatında kalan son insana dediğin sözdür. 'bari sen de gitme.' demek gelir insanın içinden. sen de ya da deme o zaten gitmiştir hayatından.
koy götüne gitsin derken susup kalmaktır dur ulan sen ne yapıyorsun demektir.
Ne kadar çok yaşadıysam
O kadar çok yalnızım... insanın hayatı reaksiyonlarının bir süreliğine ilerlemesine engel olan ahmet kaya şarkısı.
O kadar çok yalnızım... insanın hayatı reaksiyonlarının bir süreliğine ilerlemesine engel olan ahmet kaya şarkısı.
https://www.youtube.com/watch?v=FKZTLPrMdNo
--spoiler--
akşamlar böyle biter
hep böyle dertli biter...
--spoiler-- *
--spoiler--
akşamlar böyle biter
hep böyle dertli biter...
--spoiler-- *
hiç olmadık anda insanı çökerten ahmet kaya şarkısı.
gece 03 00 da ateşlenen sigara ile iyi gidecek şarkıdır.
bir ahmet kaya klasigi olan super sozler barindiran sarki.
giden bu yolculardan en cok ben sanssizim
ne kadar cok yasadiysam o kadar cok yalnizim
birazda sen agla
olurken bile hasretim sana
bir tek sen anla.
birazda sen agla!
giden bu yolculardan en cok ben sanssizim
ne kadar cok yasadiysam o kadar cok yalnizim
birazda sen agla
olurken bile hasretim sana
bir tek sen anla.
birazda sen agla!
Sevdigin hatunu suanda goturdukllerini bildigin halde en son soylenecek cumledir. Beline kuvvet kocumdan baskasi kurtarmaz. Ne ezik bur durum degilmi? Herkes yuhlasin lan beni. Oleyim mina koyin. Kafam yine delicesine guzeldir haber oluna.
mükemmel bir şarkıdır.
ahmet kaya tarafından yorumlanmıştır.
adamın amına koyan , yaşarken ölümü tattıran efsane bir ahmet kaya şarkısı.
ahmet kaya'yı sevmek için onlarca sebepten sadece bir tanesi.
ahmet kaya'yı sevmek için onlarca sebepten sadece bir tanesi.
yeteri kadar terk edilmiş insanın kuracağı cümledir. lan onu söyleyen insan bırakılmaz ki hayatta tek başına. insanın içi el vermez be.
"giden bu yolculardan en çok ben şanssızım
ne kadar çok Yasadıysam o kadar çok yalnızım." gibi manidar sözler barındıran enfes şarkı.
ne kadar çok Yasadıysam o kadar çok yalnızım." gibi manidar sözler barındıran enfes şarkı.
gece gece adamı delen şarkılardandır. evet.
tutunduğun son dal olarak gördüğün , giderse yaşamaktan zevk alamayacağın kişiye son çare olarak, gururunu ayaklar altına alarak, ağlamamak için çabalayarak söylediğin o çok acıklı ve son cümledir.
(bkz: git gidebilirsen)
(#22373250) koparmış yazar. ortamaki 4 kişiyi gülme krizine sokan entry girmiş vesselam.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar