bugün
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- ankara4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- küfreden kız iticiliği6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak15
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- yürüyüş partisi8
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- wine me dine me2
- bugün de meme atan olmaması13
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- türkiye6
- ilgi3
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- lahmacunu elle yiyen kız18
- makarna süzmek5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- anın görüntüsü15
- ibne penis nah3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- birader beyler biraderdirler3
- rabbin para vermesi4
- chp'deki değişimciler3
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
bestesi ya da sözleri kime ait bilmiyorum ama dinlediğim en güzel en öldürücü ahmet kaya şarkılarından birisidir. salt terk edilmişlik düşünülür. her insna bir liman öyle demişler öyle dedik. zamanı gelir mendili sallanır zamanı gelir tuzu kokar. zamanı geldiğinde demiri de kalmaz emiri de.
aslında esas nokta gene ''sevmek..'' ile ilinitili(nokta koyulamayanı ve alışkanlıktan öte olanı). sevmekten girelim sevmek çocukluktur, yani seven insan karşısındakini ötesini berisini onu arkasından kalanı ve ondan ötesine yani o olan o kokan ve onun yansıması olan herşeye dokunmak ister. ve bildiğimiz gibi, çocuklar da gördükleri heşeye dokunmak isterler. öyle tanırlar, bu küçük yaşlarında dokunarak bilirler.
bu dokunsamalı an, bu sev(g)i. bu mantıksız davranışlar, bunların hepsi her insanın içinde bir çocuk taşıdığına ve bunun sevdiğinde açığa çıktığına işarettir. ya yoksa(içimizdeki çocukluk-ya alışkanlıktan öte değilse duygularımız); ya düşünemiyorsak ya da düşünülenden daha eskiyse ölümümüz? ya birşeyi ifade etmekten acizse artakalanımız?
''Küçük çocuklar yapıp geceleri kendimden,
Seni öpsünler diye getiriyorum sana.
Bana, kucaklarında seni getiriyorlar;
Ben de sonra o seni getiriyorum sana.''
bu da mı sevmek oysa[çok kullandım galiba bu kelimeyi dilimde ucuzladı]?
aslında bu şarkı genel anlamda hiç benzemese de özünde biraz özdemir asaf'ın yukarıdaki dizelerine götürüyor beni.
''Bir de sen gitme
Bir de sen gitme içimden
Yaralıyım ben''
ama ahmet kaya vurmuş darbeyi; çocuk ya da büyük. kucaklarda getirilen ya da bir diğerinde sevdiğimz kendi(miz). kendimizde sevdiğimiz diğerimiz. herkes kendi diğerinde, ve diğerler de hep kendinde. hiçkimse kendini terketmeseydi-kendinden ya da diğerinden-o zaman insan dönebilirdi kendine.
aslında esas nokta gene ''sevmek..'' ile ilinitili(nokta koyulamayanı ve alışkanlıktan öte olanı). sevmekten girelim sevmek çocukluktur, yani seven insan karşısındakini ötesini berisini onu arkasından kalanı ve ondan ötesine yani o olan o kokan ve onun yansıması olan herşeye dokunmak ister. ve bildiğimiz gibi, çocuklar da gördükleri heşeye dokunmak isterler. öyle tanırlar, bu küçük yaşlarında dokunarak bilirler.
bu dokunsamalı an, bu sev(g)i. bu mantıksız davranışlar, bunların hepsi her insanın içinde bir çocuk taşıdığına ve bunun sevdiğinde açığa çıktığına işarettir. ya yoksa(içimizdeki çocukluk-ya alışkanlıktan öte değilse duygularımız); ya düşünemiyorsak ya da düşünülenden daha eskiyse ölümümüz? ya birşeyi ifade etmekten acizse artakalanımız?
''Küçük çocuklar yapıp geceleri kendimden,
Seni öpsünler diye getiriyorum sana.
Bana, kucaklarında seni getiriyorlar;
Ben de sonra o seni getiriyorum sana.''
bu da mı sevmek oysa[çok kullandım galiba bu kelimeyi dilimde ucuzladı]?
aslında bu şarkı genel anlamda hiç benzemese de özünde biraz özdemir asaf'ın yukarıdaki dizelerine götürüyor beni.
''Bir de sen gitme
Bir de sen gitme içimden
Yaralıyım ben''
ama ahmet kaya vurmuş darbeyi; çocuk ya da büyük. kucaklarda getirilen ya da bir diğerinde sevdiğimz kendi(miz). kendimizde sevdiğimiz diğerimiz. herkes kendi diğerinde, ve diğerler de hep kendinde. hiçkimse kendini terketmeseydi-kendinden ya da diğerinden-o zaman insan dönebilirdi kendine.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar