bugün
- lahmacunu elle yiyen kız18
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek10
- bugün de meme atan olmaması5
- evlilikteki en büyük sorun4
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sözlük kadınları5
- ez te hezdikim6
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- köyde gece tuvalete gitmek7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- üniversite sınavına geç kalmak7
- balkonu camla kaplatmak7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- alevilerde muhammed ismi5
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- istanbul6
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- milli takımımızın balonu patladı7
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- yazarların en sevdiği meyve9
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- 22 haziran 20262
- güne bir şarkı bırak18
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- 2026 dünya kupası14
- pornoyu bırakmak5
- bir gün ölecek olmak7
- paris te son tango2
- futbol12
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- seni hayata bağlayan şey12
- asosyal olmanın sebepleri7
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- opel omega b2
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- red bull2
hakkında en yarıcı yorumu bugün sefaköylü deli haydar'ın vermiş olduğu sorostitude... amaaan soros-solcusu oluşum, internet -sözde tarafsız- haber portalı.
ahanda kardeşimizin yorumu:
"yiğenim,
ampüller kötüdür,
ampül patlatmak için toplanan kalabalık tehlikeli ve ne yaptığını bilmiyordur,
ama en kötüsü şerefsizlerden para alıp ampülleri çaktırmadan korurken utanmadan solcu ayağında geçinen sorrrros** şerefsizlerdir!" *
ahanda kardeşimizin yorumu:
"yiğenim,
ampüller kötüdür,
ampül patlatmak için toplanan kalabalık tehlikeli ve ne yaptığını bilmiyordur,
ama en kötüsü şerefsizlerden para alıp ampülleri çaktırmadan korurken utanmadan solcu ayağında geçinen sorrrros** şerefsizlerdir!" *
"medya bağımsız olmalıdır" diyen(kabulümdür) velakin kendisi gayet taraflı haber sitesi. ya delikanlı ol, tükürdüğünü yalama, ya da "kardeşim biz ondan budan fon alıyoruz, e tuttuğumuz taraflar da var, hem savaşta herşey mübahtır, bu yüzden tabii ki karşıt olduğumuz kişileri-kurumları suçlayacağız, kendimize gelince de sütten çıkma ak kaşık edebiyatı yapacağız, nede olsa enformasyon savaşı yaptığımız!" diye bir itirafta bulun, canımı ye, ama ikiyüzlü olma, en azından saygı duyalım denilesidir.
başka sözüm ona bağımsız dalga için:
(bkz: indymedia)
başka sözüm ona bağımsız dalga için:
(bkz: indymedia)
(bkz: entelektüel ayı)
hrant dink hakkında haber yaptıgı gerekçesiyle yargılanan haber sitesi.
kürt sorunu konsunda insanlardan yol haritalarını bekleyen site:
--spoiler--
bianet okurları, Kürt sorununda barış ve çözüm için kendi yol haritalarını yazıyor. Siz de kendi "yol haritanızı" [email protected] adresine gönderebilirsiniz.
--spoiler--
http://bianet.org/biamag/...4-cozum-icin-yol-haritasi
Başkaları için de bir diyeceğin olsun
Tasada ve bunalımda...
--spoiler--
bianet okurları, Kürt sorununda barış ve çözüm için kendi yol haritalarını yazıyor. Siz de kendi "yol haritanızı" [email protected] adresine gönderebilirsiniz.
--spoiler--
http://bianet.org/biamag/...4-cozum-icin-yol-haritasi
Başkaları için de bir diyeceğin olsun
Tasada ve bunalımda...
mailimi ele geçirmiş neoliberal internet sitesi.
bu hafta içinde akp nin ileri faşizminden nasibini almış olan sitedir.
memleketle, memleket insanıyla, bolca sözünü ettikleri işçi, emekçi yığınlarıyla alakası olmayan ülkemiz solunun bir çeşidinin tipik örneğidir.
bu solcu tipi sıkıcıdır. saçmadır. bir cacık da olmaz. zaten bir tür "ara geçiş formudur". geçmişinde "keskin" devrimcilik yapıp "liberalizme" kayan modellerin hemen hemen tamamı bu formdan geçmiştir.
ağızlarından kadın hakları, eşcinsel hakları, bilmem kimin hakları, bilmem nenin hakları düşmez. "iyi ya herkesin hakkını savunuyorlar, ne güzel" dersiniz. ancak esasında bu tür haklar, avrupai kökenli bir "yolculuğun" izleridir. soğuk savaş yıllarında kutuplaşan avrupa'da iş yapamayan sol, kendini gerçek idealleriyle ifade edince, zora düşmüş; yavaş yavaş evrilip "çiçek böcek hakları" düzlemine geçmiştir. bunun çarpık bir yansıması da bizim memleketteki bu "yarı liberal solcularda" görülür. "kadın hakları" sempatiktir, zararsızdır. "eşcinsel hakları" iyidir, hoştur. kimse sizi sallamaz. kimse sizi sallamazsa başınız da belaya girmez.
bizim memlekette sol kültür her ne kadar sıkıntılı olsa da, aslında temelleri sağlamdır. tecrübeler listesi de uzundur. bir sol gruptan "kadın hakları", "eşcinsel hakları", "azınlık hakları" falan laflarını "gereğinden fazla" duymaya başlamışsanız; bilin ki o sol grup bir ara geçiş dönemindedir. "beni bu solculuk işleri fazla zorlamaya başladı, ben yavaştan liberal kutba bir sıçrayış gerçekleştireceğim" demenin riyakar halidir bu.
bianet de ertuğrul kürkçü ve çevresindeki bir kaç kişinin "memleketi değiştirdiği" böyle bir internet sitesidir işte. kürkçü ismi önemlidir. zira bizim memleketin solcularının zavallı halinin yaşayan heykeli gibidir kendisi. bir insanın; kızıldere'de samanlıktan saklanarak kurtulup, "yaşasın bağımsız türkiye", "yaşasın sosyalist türkiye" tezlerinden nasıl da "kadın hakları da olsa iyi olur canım", "ya şu eşcinseller de çok eziliyor", "sokak köpekleri zulme uğruyor, bu düzen değişecek" tezlerine nasıl da evrildiğinin bir örneğidir.
esasında sorun, fikirlerin değişmesi hadisesi değildir. bunlar kişisel işler. bir insan dün sosyalist olur, ertesi gün liberal olur. kendi bileceği iştir. ama bunu bir tür "ara formda" yapınca biçimsiz ve ucube bir hal alıyor. yoksa ben bu adamlara "liberal oldunuz" diye kızmıyorum. bu ülkede sol öyle bir ezilmiştir ki, "solcu" kalmak başlı başına bir kahramanlık haline geldi. kimse de "niye kahraman değilsin?" diye suçlanamaz. ama şu solculuğu bırakıyorsanız, adam gibi bırakın. ikirciklenmeden, oranızı buranızı oynatmadan arkadaş. biz de her ne kadar fikirlerinize katılmasak da, saygı duyabilelim.
bu solcu tipi sıkıcıdır. saçmadır. bir cacık da olmaz. zaten bir tür "ara geçiş formudur". geçmişinde "keskin" devrimcilik yapıp "liberalizme" kayan modellerin hemen hemen tamamı bu formdan geçmiştir.
ağızlarından kadın hakları, eşcinsel hakları, bilmem kimin hakları, bilmem nenin hakları düşmez. "iyi ya herkesin hakkını savunuyorlar, ne güzel" dersiniz. ancak esasında bu tür haklar, avrupai kökenli bir "yolculuğun" izleridir. soğuk savaş yıllarında kutuplaşan avrupa'da iş yapamayan sol, kendini gerçek idealleriyle ifade edince, zora düşmüş; yavaş yavaş evrilip "çiçek böcek hakları" düzlemine geçmiştir. bunun çarpık bir yansıması da bizim memleketteki bu "yarı liberal solcularda" görülür. "kadın hakları" sempatiktir, zararsızdır. "eşcinsel hakları" iyidir, hoştur. kimse sizi sallamaz. kimse sizi sallamazsa başınız da belaya girmez.
bizim memlekette sol kültür her ne kadar sıkıntılı olsa da, aslında temelleri sağlamdır. tecrübeler listesi de uzundur. bir sol gruptan "kadın hakları", "eşcinsel hakları", "azınlık hakları" falan laflarını "gereğinden fazla" duymaya başlamışsanız; bilin ki o sol grup bir ara geçiş dönemindedir. "beni bu solculuk işleri fazla zorlamaya başladı, ben yavaştan liberal kutba bir sıçrayış gerçekleştireceğim" demenin riyakar halidir bu.
bianet de ertuğrul kürkçü ve çevresindeki bir kaç kişinin "memleketi değiştirdiği" böyle bir internet sitesidir işte. kürkçü ismi önemlidir. zira bizim memleketin solcularının zavallı halinin yaşayan heykeli gibidir kendisi. bir insanın; kızıldere'de samanlıktan saklanarak kurtulup, "yaşasın bağımsız türkiye", "yaşasın sosyalist türkiye" tezlerinden nasıl da "kadın hakları da olsa iyi olur canım", "ya şu eşcinseller de çok eziliyor", "sokak köpekleri zulme uğruyor, bu düzen değişecek" tezlerine nasıl da evrildiğinin bir örneğidir.
esasında sorun, fikirlerin değişmesi hadisesi değildir. bunlar kişisel işler. bir insan dün sosyalist olur, ertesi gün liberal olur. kendi bileceği iştir. ama bunu bir tür "ara formda" yapınca biçimsiz ve ucube bir hal alıyor. yoksa ben bu adamlara "liberal oldunuz" diye kızmıyorum. bu ülkede sol öyle bir ezilmiştir ki, "solcu" kalmak başlı başına bir kahramanlık haline geldi. kimse de "niye kahraman değilsin?" diye suçlanamaz. ama şu solculuğu bırakıyorsanız, adam gibi bırakın. ikirciklenmeden, oranızı buranızı oynatmadan arkadaş. biz de her ne kadar fikirlerinize katılmasak da, saygı duyabilelim.
artık gittikçe kürt milliyetçiliği yapan bağımsız haber sitesi.
ırkçı olmayan iyi denebilecek alternatif haber bir sitesi ama liberal ve ab destekli.
geniş bir yazar kadrosuna sahip.
http://bianet.org/yazarlar
geniş bir yazar kadrosuna sahip.
http://bianet.org/yazarlar
internet haber sitelerinden akp gerçekleri ve yalanları yazılı konusunu okudum başarılı.
avrupa birliği fonlarından mamalanan kürt milliyetçisi site.
solculuk, insan hakları, demokrasi ve özgürlük kisvesi altında teröristlere göz kırpan ve pkk sevicilik oynayan haber sitesi.
ismi de sanki dini bir şey ismi gibi.
ismi de sanki dini bir şey ismi gibi.
sorosçu vakıflara bia(ne)t kültürünün egemen olduğu sitelerden biri.
200 bin kadar haberine dün mahkeme tarafından erişim engeli getirilmiş.
200 bin kadar haberine dün mahkeme tarafından erişim engeli getirilmiş.
Türkiye'de kapatılması gereken sitelerin başında geliyor.Türk karşıtlığı dışında bir şey yok.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar