bugün
- futbol32
- 2026 dünya kupası39
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- velvet41
- mor semsiyeli yabanci5
- herkesle iyi anlaşan insan15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo2
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- deniz baykal7
- akp ülkeyi muasır medeniyetler seviyesine getirdi2
- göte giren şemsiye4
- kitap alıntıları2
- frt2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- makarnaya sarımsak girer mi2
- kemalizm ve sosyal demokrasi uyumsuzluğu2
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- türkiye tur atlasaydı almanyayla karşılaşacaktı2
- ciguli kral7
- 19 yaşında kızla yatmak14
- durduk yere ağlamak2
- japonya8
- gta 62
- kadir inanır'ın vefatı7
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- kolombiya6
- portekiz7
- şemso buraya bak koçum2
- saraca finch house7
- gana3
- hırvatistan5
- ingiltere3
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- cezayir4
- arjantin3
- fransa5
- senegal3
- norveç3
- avusturya2
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı3
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- yeşil burun adaları2
- ispanya3
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- amerika birleşik devletleri9
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- mısır3
“3 seneden beri fenerbahçe'yi yenemeyen(içeride dışarıda) kainatın en iyi futbol oynayan takımı.”
eyşan gomez in olimpiyat stadında fener in içinden geçtiği maçı unutmuş kurabiye. Kadıköydeki maçları son üç senede nasıl kaybedildiği ortada.
eyşan gomez in olimpiyat stadında fener in içinden geçtiği maçı unutmuş kurabiye. Kadıköydeki maçları son üç senede nasıl kaybedildiği ortada.
Hala yok q7 yok talisca diye yorum yapilan takim.
Gol atamamalarinin sebebi gecen senelerdeki gibi her mac iki tane penalti verilmemesi. Bu kadar. Son 2 sene sanki sahada sampiyon olunmjs gibi konusuyorsunuz yahu.
Tff baskaninin demiroren oldugunu unuttunuz galiba hemen.
Gecen seneki maclari da acin bir bakin yahu. Her seyi cok cabuk unutuyorsunuz.
Tayfur havutcu'nun serdar adalai'nin iceri atilmasini da unutmus gibisiniz.
Cok serefli takimdir. Acayip yani. Ertem sener bosuna bjk'nin ekran yuzu degil.
Gol atamamalarinin sebebi gecen senelerdeki gibi her mac iki tane penalti verilmemesi. Bu kadar. Son 2 sene sanki sahada sampiyon olunmjs gibi konusuyorsunuz yahu.
Tff baskaninin demiroren oldugunu unuttunuz galiba hemen.
Gecen seneki maclari da acin bir bakin yahu. Her seyi cok cabuk unutuyorsunuz.
Tayfur havutcu'nun serdar adalai'nin iceri atilmasini da unutmus gibisiniz.
Cok serefli takimdir. Acayip yani. Ertem sener bosuna bjk'nin ekran yuzu degil.
kapanan takımları açmakta bu yıl güçlük çeken takım.
son iki şampiyonluğumuzda da hayvan gibi kapandılar ama hep açtık.
hele 2015-2016 sezonunun 3. haftasında bir gaziantepspor deplasmanı vardı ki...
gaziantepspor net 10 kişi defans yapıyor hatta kontraya falan da çıkmıyor biraz ileri topu taşıdıkları anda direk orta sahadan bizim kaleye şut atıyorlar.
dakika 75 hala 0-0, beşiktaş tek kale atamıyor. sonra bir frikik oluyor. q7 cezalı, sosa 45'de oyundan alındı ve oğuzhan geçiyor topun başına yumuşak bir plase ile ağları sarsıyor.
sonra gaziantep çözülüyor, 76. dakikadan sonra 3 gol daha atıyoruz maçı 4-0 alıyoruz.
üçüncü haftadan sonra şenol güneş olayı çözüyor, ilk yarım saatte çakıyor beşiktaş bir tane ve hiç bir takım kapanamıyor, çünkü 1-0 geride kimse kapanamaz. o yüzden beşiktaş ne yapıp edip bu futbol katillerine ilk yarım saatte çakmalı. sonrası geliyor zaten. bu sezon bunu bir göztepe maçında yapabildik.
son iki şampiyonluğumuzda da hayvan gibi kapandılar ama hep açtık.
hele 2015-2016 sezonunun 3. haftasında bir gaziantepspor deplasmanı vardı ki...
gaziantepspor net 10 kişi defans yapıyor hatta kontraya falan da çıkmıyor biraz ileri topu taşıdıkları anda direk orta sahadan bizim kaleye şut atıyorlar.
dakika 75 hala 0-0, beşiktaş tek kale atamıyor. sonra bir frikik oluyor. q7 cezalı, sosa 45'de oyundan alındı ve oğuzhan geçiyor topun başına yumuşak bir plase ile ağları sarsıyor.
sonra gaziantep çözülüyor, 76. dakikadan sonra 3 gol daha atıyoruz maçı 4-0 alıyoruz.
üçüncü haftadan sonra şenol güneş olayı çözüyor, ilk yarım saatte çakıyor beşiktaş bir tane ve hiç bir takım kapanamıyor, çünkü 1-0 geride kimse kapanamaz. o yüzden beşiktaş ne yapıp edip bu futbol katillerine ilk yarım saatte çakmalı. sonrası geliyor zaten. bu sezon bunu bir göztepe maçında yapabildik.
Buyuk takimlara karsi ekstra motivasyon ile oynayan siradan ortalama bir takim.
Gs maci, topcularin kendini gostermesi icin de iyi bir firsat. Lokal bir takim olarak uluslararasi kupalari olan bir devi agirlayacaklar.
Gs maci, topcularin kendini gostermesi icin de iyi bir firsat. Lokal bir takim olarak uluslararasi kupalari olan bir devi agirlayacaklar.
Barcelona len mq.
Super lig tarihi boyunca sadece 3,5 sezonda gol krali cikarabilmis bir vasat takim.
Aslinda 3 ama hadi 3.5 yazdim. ilhan mansiz da o sezon kralliginda sure farkiyla 2. Oldugu icin.
Aslinda 3 ama hadi 3.5 yazdim. ilhan mansiz da o sezon kralliginda sure farkiyla 2. Oldugu icin.
hala adından söz edilen, hala tırsılan, hala korkulan takım.
En buyuk efsanesi q7 falan olmayan takim.
En buyuk efsanesi yildirim demiroren'dir.
Ha bir de sike davasinda iceri dusen tayfur ve serdar adali olabilir.
En buyuk efsanesi yildirim demiroren'dir.
Ha bir de sike davasinda iceri dusen tayfur ve serdar adali olabilir.
bjk icin sezonun en rahat macı olacak. gs'yi zaten yenecekte 4-5-6-7 ne olur orayı kestiremedim.
tff'nin organize bir şekilde saldırdığı takım.
(bkz: servet yardımcı nın skandal beşiktaş açıklaması)
(bkz: servet yardımcı nın skandal beşiktaş açıklaması)
Asalet.
bir beşiktaşlı olarak şunları söylemek istiyorum.
lütfen özürlü arkadaşlar iyi dinlesin.
maçı takip dahi etmedim. gün boyu 2 3 tane bildirim geldi maç olacağına dair. fakat ben umursamadım dahi. türkiye kupası benim gözümde tamamen değersiz bir kupa. hatta bir önceki yıl ligde ilk üçe giren takımların katılmaması gerektiğini düşünüyorum.
9-0 kazanmışız gördüğüm kadarıyla. aşırı derecede büyük bir skor.
efendi beşiktaş dokuz atmamalıydı falan diyenler var. tabi çoğunluğu şaka yapıyor. eğleniyor. ama bazıları ciddi ciddi böyle düşünüyor abi.
sözlükte şu maçla övünen tek beşiktaşlı görmedim sanki övünmüşüz gibi liverpool liverpool diye ağlıyor bazıları. ama şaka falan yaptıkları yok adamlar oldukça ciddi. mental olarak büyük rahatsızlıkları olduğunu düşünüyorum bu çocukların.
down sendromu olabilir belki bilemiyorum.
bazı başlıklara bakıyorum ilk entryden son entrye kadar özürlü arkadaşların beşiktaşlıların övündüğü söylenip salak salak konuşmaları var.
garip olan böyle saçma bir maç için övünen tek bir beşiktaşlılının olmaması.
neyse hepinizin beynini sikeyim amk özürlüleri.
lütfen özürlü arkadaşlar iyi dinlesin.
maçı takip dahi etmedim. gün boyu 2 3 tane bildirim geldi maç olacağına dair. fakat ben umursamadım dahi. türkiye kupası benim gözümde tamamen değersiz bir kupa. hatta bir önceki yıl ligde ilk üçe giren takımların katılmaması gerektiğini düşünüyorum.
9-0 kazanmışız gördüğüm kadarıyla. aşırı derecede büyük bir skor.
efendi beşiktaş dokuz atmamalıydı falan diyenler var. tabi çoğunluğu şaka yapıyor. eğleniyor. ama bazıları ciddi ciddi böyle düşünüyor abi.
sözlükte şu maçla övünen tek beşiktaşlı görmedim sanki övünmüşüz gibi liverpool liverpool diye ağlıyor bazıları. ama şaka falan yaptıkları yok adamlar oldukça ciddi. mental olarak büyük rahatsızlıkları olduğunu düşünüyorum bu çocukların.
down sendromu olabilir belki bilemiyorum.
bazı başlıklara bakıyorum ilk entryden son entrye kadar özürlü arkadaşların beşiktaşlıların övündüğü söylenip salak salak konuşmaları var.
garip olan böyle saçma bir maç için övünen tek bir beşiktaşlılının olmaması.
neyse hepinizin beynini sikeyim amk özürlüleri.
Sampiyonlar ligindeki tarihi fark rekoruna bir de turkiye kupasinda tarihi fark basarisi eklemis.
Liverpool 8-0 B. Jimn. Kulubu
B. Jimn. Kulubu 9-0 Manisa
Cok buyuk takim. Efsane takim. Seref falan hatta... ha bir de tayfur havutcu-serdar adali ikilisi.
Liverpool 8-0 B. Jimn. Kulubu
B. Jimn. Kulubu 9-0 Manisa
Cok buyuk takim. Efsane takim. Seref falan hatta... ha bir de tayfur havutcu-serdar adali ikilisi.
-beşiktaş yenerse hakemler kollar,
- yenilirse takım balondur.
- avrupada lider olursa diğer takımlar çöptür.
- avrupada yenilirse hahaha yenildi reziller denir.
- futbolcuların hepsi balondur, şişirmedir.
- teknik direktörü kötüdür.
- yönetimi berbattır.
- dömörörön böşöktökö köllör.
Beşiktaş son 2 senenin şampiyonu ve ligin en kaliteli ekibidir. fakat rakiplerinin hep bir bahanesi vardır.
öyle işte. ağzı olan futbol konuşuyor yapacak bir şey yok.
- yenilirse takım balondur.
- avrupada lider olursa diğer takımlar çöptür.
- avrupada yenilirse hahaha yenildi reziller denir.
- futbolcuların hepsi balondur, şişirmedir.
- teknik direktörü kötüdür.
- yönetimi berbattır.
- dömörörön böşöktökö köllör.
Beşiktaş son 2 senenin şampiyonu ve ligin en kaliteli ekibidir. fakat rakiplerinin hep bir bahanesi vardır.
öyle işte. ağzı olan futbol konuşuyor yapacak bir şey yok.
Hisse senedi nominal değerinin gitgide eridiği takım. Dün 4.15 civarlarındayken bugün 3.80’lere düşmüştür. Yatırım için güzel fırsat şampiyon olunca 5’lere çıkacak.
Reza zarrab'in destekledigi ve hatta stadindan loca aldigi cok serefli takim.
Fetönün desteklediği takımın taraftarinin her gece gelip çamur attigi asil takım.
Dunyanin en serefli takimi.
Bu kulübun baskani olan kisi fikret orman.
Fikret orman - reza zarrab - recep tayyip iliskileri de zaten bu kulubun ne kadar serefli oldugunu gosteriyor.
Bu kulübun baskani olan kisi fikret orman.
Fikret orman - reza zarrab - recep tayyip iliskileri de zaten bu kulubun ne kadar serefli oldugunu gosteriyor.
reza zarrab ın kaçak paralarını yemiş kulüptür.
fiko zafer çağlayan a da gitsin bari. fazladan var onda.
kimse kusura bakmayın sert konuşucağım bu konu ile ilgili.
fiko zafer çağlayan a da gitsin bari. fazladan var onda.
kimse kusura bakmayın sert konuşucağım bu konu ile ilgili.
Rezanın yaptığında sorun yok esas sorun rüşvette. Fikoya gelince paranın kokusunu 100km den alır büyük başkan seviyorum kendisini. Beşiktaş bu sene de şampiyon olacak. Yazın bunu kenara. Şüphesiz balikesirli Beşiktaş taraftarı.
Dunyanin en muthis super takimi.
Sike davasinda tayfur ve serdar adali iceri alindiktan sonrs demiroren tff baskani oldu ve harika oldu.
Biz cok serefliyiz sayin cumhurbaskanimiz.
Penalti olsa gol atsak yahu.
Saka bir yana yillardir 8-0 yenilmeyen efsane takim.
Turkiye'nin en buyuk 5-10 takimindan biridir bjk.
Sike davasinda tayfur ve serdar adali iceri alindiktan sonrs demiroren tff baskani oldu ve harika oldu.
Biz cok serefliyiz sayin cumhurbaskanimiz.
Penalti olsa gol atsak yahu.
Saka bir yana yillardir 8-0 yenilmeyen efsane takim.
Turkiye'nin en buyuk 5-10 takimindan biridir bjk.
galatasaray'ın bugün tokatlayacağı takım.
galatasaray'in tokmakçısı.burada tek sıkıntı gs nin fb'yle evli olması.her fırsatta kocalarını aldatıp altımıza yatıyorlar.orospuluğun da şerefini iki paralık ettiler.
Aslan terbiyecisi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar