bugün
- sözlüğün aptal kaynaması8
- sözlüte karı var mı3
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- hamas3
- velvet43
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme2
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı5
- herkesle iyi anlaşan insan18
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- penis yalayan kızla öpüşülür mü sorunsalı2
- yalamcı yarim dizisi2
- vatandaş halinden memnun3
- hayatını kaybetmek4
- 19 yaşında kızla yatmak15
- makarnaya sarımsak girer mi4
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz4
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo3
- king is back5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- kanada3
- güney afrika5
- aylık 323 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- aselsan3
- pandela3
- yugoslavya kızları4
- otobüslerle karaağaç'a gelen grekler2
- mor semsiyeli yabanci5
- volkswagen2
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- breko brek kara kuş2
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- alevilik uydurulmuş bir dindir2
- deniz baykal7
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- onur yürüyüşüne birlikte gitmelik yazarlar2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- mikrodalgası olan erkek yazarlar2
- sencer solakoğlu çiftliğine baskın2
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
- iş hayatı3
- göte giren şemsiye4
- durduk yere ağlamak3
- ye kebabı iç şarabı çük arabı2
- boklarını duvara sürerek ölmek2
- angie abdalla2
- kadir inanır'ın vefatı7
- ilişkiye bir süre ara vermek10
bir beşiktaşlı olarak şunları söylemek istiyorum.
lütfen özürlü arkadaşlar iyi dinlesin.
maçı takip dahi etmedim. gün boyu 2 3 tane bildirim geldi maç olacağına dair. fakat ben umursamadım dahi. türkiye kupası benim gözümde tamamen değersiz bir kupa. hatta bir önceki yıl ligde ilk üçe giren takımların katılmaması gerektiğini düşünüyorum.
9-0 kazanmışız gördüğüm kadarıyla. aşırı derecede büyük bir skor.
efendi beşiktaş dokuz atmamalıydı falan diyenler var. tabi çoğunluğu şaka yapıyor. eğleniyor. ama bazıları ciddi ciddi böyle düşünüyor abi.
sözlükte şu maçla övünen tek beşiktaşlı görmedim sanki övünmüşüz gibi liverpool liverpool diye ağlıyor bazıları. ama şaka falan yaptıkları yok adamlar oldukça ciddi. mental olarak büyük rahatsızlıkları olduğunu düşünüyorum bu çocukların.
down sendromu olabilir belki bilemiyorum.
bazı başlıklara bakıyorum ilk entryden son entrye kadar özürlü arkadaşların beşiktaşlıların övündüğü söylenip salak salak konuşmaları var.
garip olan böyle saçma bir maç için övünen tek bir beşiktaşlılının olmaması.
neyse hepinizin beynini sikeyim amk özürlüleri.
lütfen özürlü arkadaşlar iyi dinlesin.
maçı takip dahi etmedim. gün boyu 2 3 tane bildirim geldi maç olacağına dair. fakat ben umursamadım dahi. türkiye kupası benim gözümde tamamen değersiz bir kupa. hatta bir önceki yıl ligde ilk üçe giren takımların katılmaması gerektiğini düşünüyorum.
9-0 kazanmışız gördüğüm kadarıyla. aşırı derecede büyük bir skor.
efendi beşiktaş dokuz atmamalıydı falan diyenler var. tabi çoğunluğu şaka yapıyor. eğleniyor. ama bazıları ciddi ciddi böyle düşünüyor abi.
sözlükte şu maçla övünen tek beşiktaşlı görmedim sanki övünmüşüz gibi liverpool liverpool diye ağlıyor bazıları. ama şaka falan yaptıkları yok adamlar oldukça ciddi. mental olarak büyük rahatsızlıkları olduğunu düşünüyorum bu çocukların.
down sendromu olabilir belki bilemiyorum.
bazı başlıklara bakıyorum ilk entryden son entrye kadar özürlü arkadaşların beşiktaşlıların övündüğü söylenip salak salak konuşmaları var.
garip olan böyle saçma bir maç için övünen tek bir beşiktaşlılının olmaması.
neyse hepinizin beynini sikeyim amk özürlüleri.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar