beşiktaş

kapanan takımları açmakta bu yıl güçlük çeken takım.

son iki şampiyonluğumuzda da hayvan gibi kapandılar ama hep açtık.

hele 2015-2016 sezonunun 3. haftasında bir gaziantepspor deplasmanı vardı ki...

gaziantepspor net 10 kişi defans yapıyor hatta kontraya falan da çıkmıyor biraz ileri topu taşıdıkları anda direk orta sahadan bizim kaleye şut atıyorlar.

dakika 75 hala 0-0, beşiktaş tek kale atamıyor. sonra bir frikik oluyor. q7 cezalı, sosa 45'de oyundan alındı ve oğuzhan geçiyor topun başına yumuşak bir plase ile ağları sarsıyor.

sonra gaziantep çözülüyor, 76. dakikadan sonra 3 gol daha atıyoruz maçı 4-0 alıyoruz.

üçüncü haftadan sonra şenol güneş olayı çözüyor, ilk yarım saatte çakıyor beşiktaş bir tane ve hiç bir takım kapanamıyor, çünkü 1-0 geride kimse kapanamaz. o yüzden beşiktaş ne yapıp edip bu futbol katillerine ilk yarım saatte çakmalı. sonrası geliyor zaten. bu sezon bunu bir göztepe maçında yapabildik.
© copyright 2005 - 2026