bugün

beşiktaş

-beşiktaş yenerse hakemler kollar,

- yenilirse takım balondur.

- avrupada lider olursa diğer takımlar çöptür.

- avrupada yenilirse hahaha yenildi reziller denir.

- futbolcuların hepsi balondur, şişirmedir.

- teknik direktörü kötüdür.

- yönetimi berbattır.

- dömörörön böşöktökö köllör.

Beşiktaş son 2 senenin şampiyonu ve ligin en kaliteli ekibidir. fakat rakiplerinin hep bir bahanesi vardır.

öyle işte. ağzı olan futbol konuşuyor yapacak bir şey yok.
© copyright 2005 - 2026