bugün

/782
Avrupa'da bu sene cok basarili olan takim. Bu sene daha 6-8 fark falan yemediler. Ama en az 2 mac daha var. Muhtemelen gene 5-10 tane yerler.

Bu arada tayfur havutcu icerden cikmis miydi? Hatirlamiyorum.
yasakani isimli bir orospu çocuğunun başlığına dadandığı takım.
yıllarca 2 büyük'lü devam eden türkiye super ligi'nde artık sadece tek büyük var o da beşiktaş.
bugün artık avrupada galatasaray değil beşiktaş daha çok tanınıyor. taraftar sayısı da gs'yi geçti bu sene itibariyle.
dört sene üst üste şampiyon olup iki tane avrupa kupası kazanmadıkça asla galatasaray' ın yükselttiği çıta seviyesine ulaşamayacak kulüp. başarılıdır ama şimdilik yeterli değildir yaptıkları.
3 büyükler içersinde 5 sezon üst üste şampiyon olmuş tek Türk takımıdır.

(bkz: 5 sene üst üste şampiyon olmuş tek Türk takımı/#38236270)
Gonullerin sampiyonu super takim.

5 sene ust uste samp olmus tek turk takimi oldugunu iddia edenler acaba hangi ligde oldugunu da soylese nasil olur? Mesela adanademir de 6 sene ust uste sampiyon oldu ama hangi ligde?

Hazimsiz yalanci bazi orospu cocuklarinin hakkinda yalanlar soyledigi cok asil muthis seksi kulup.
bazı ağlak bebeleri daha da ağlatan takımdır.

adam sırf bugün içerisinde 3 entry girmiş beşiktaş başlığına.

siktir git polemik yaratma amk malı.

işsiz piç.
Sozlukteki taraftarlari da genel taraftar profilini iyi yansitan takim.

Biktim her yerde hakaret kufur gormekten. Seviyeli bir sekilde hakkinda ne isteniyorsa yazilsin. Bu takim hakkinda gercekleri yazanlara neden herkes kufrediyor ki?

Sahi tayfur havutcu cikti mi iceriden? Hani sike davasinda iceri alinmisti ya; hani bjk kupayi iade etmisti ya; noldu o is?

Uzucu.

Buyuk takimdir bjk; bu sene hala sl'de 8-10 fark yemedi.
Bir spor kulübünden çok daha fazlasıdır.
Şu güzelliğe bakın.

görsel
buakşam berabere kalması lider kalması için yeterli.

seviniriz bir türk takımının çıkmasına.
Şampiyonlar ligi'nde, 1 maç kala lider olarak ikinci tura çıkmayı başarmış türk kulübüdür.

Çekememezlik etmeyip tebrik eden tüm ülke taraftarına da destekleri için teşekkür ediyorum.

Ülke puanına katkısı için de ayrı olarak teşekkürler asil beşiktaş.
Şu yoğun sıkkın günlerimi aydınlattın,şanlı kartalım,teşekkürler.
Kendi göbeğini kendi kesmeyi öğrenmeye başlamıştır.
Helaliniz var çocuklar...
Yarını ve bütün haftayı güzelleştirdin, ilk aşkım.
şampiyonlar ligi üst turunda elenecek takım. lider çıkmanın bir artısı yok. üst turda öyle vitrinlik performanslar pek işe yaramaz.
şarkılarla türkülerle yer gök inleten takım. takımım.

bu gece düşlerim dehşetli güzel.
nereye gittiği,nereye kadar gittiği önemli değildir, aşk la peşinden koşulur.
şampiyonlar ligine yakışır şekilde top oynayan takımdır.
Hastalıktan geberiyorken bile size maç izlettiren takımdır.
şampiyonlar liginde ilk kez gruptan çıkan takımım. maçlar tamamlanmadan liderliği garantilemiştir.
tartışmasız en güzel zamanımızı yaşıyoruz. böyle devam..

günün anlam ve önemi üzerine metal seven beşiktaşlılar içün

arch enemy- the eagle flies alone

https://www.youtube.com/watch?v=vrQbysFCnn8
görsel
şu işsiz mala birisi iş bulsun amk. adam beşiktaş başlığının altından çıkmak bilmiyor.sırf sözlüğe beşiktaş başlığının altına yazmak için giriyor. psikolojik delimisin olum sen gel sana iş veriyim çalış amk.
şu işsiz mala birisi iş bulsun amk. adam beşiktaş başlığının altından çıkmak bilmiyor.sırf sözlüğe beşiktaş başlığının altına yazmak için giriyor. psikolojik delimisin olum sen gel sana iş veriyim çalış amk.
Şampiyonlar ligi gruplarından lider olarak çıkan ilk türk takımı. ilklerin takımı.

(bkz: Beşiktaş ın çerez gruba düştüğü yalanı)
ülkenin şu gidişatında bize böyle büyük başarılar yaşattığı için gururlandığımız takım. kaç senedir şampiyonlar ligi yüzü görmemiş takımların taraftarlarının eleştirmesi de hasetliğin, kıskançlığın en açık göstergesi sanırım.

hoş tabi, beşiktaş'lılar olarak bizler de alışık değiliz bu başarılara, diğerleri nasıl sindirebilsin hemen.
Ligde kafası rahat oynamaya başlayacak ekiptir.

Şl baskısı ortadan kalktı. Şimdi lige kafa yorma zamanı.
© copyright 2005 - 2026