bugün

beşiktaş

Hala yok q7 yok talisca diye yorum yapilan takim.

Gol atamamalarinin sebebi gecen senelerdeki gibi her mac iki tane penalti verilmemesi. Bu kadar. Son 2 sene sanki sahada sampiyon olunmjs gibi konusuyorsunuz yahu.

Tff baskaninin demiroren oldugunu unuttunuz galiba hemen.

Gecen seneki maclari da acin bir bakin yahu. Her seyi cok cabuk unutuyorsunuz.

Tayfur havutcu'nun serdar adalai'nin iceri atilmasini da unutmus gibisiniz.

Cok serefli takimdir. Acayip yani. Ertem sener bosuna bjk'nin ekran yuzu degil.
© copyright 2005 - 2026