/782
bu hafta da transfer olmazsa devre arasına kalacak.
fiko nun içinde ne haltlar yediği belli olmayan takımımızdır.

baktı "şenol hoca nasıl olsa pektemekle cenkle ligi götürebilecek. o zaman transfer yapmayayım hehehe "diyor içinden. anlıyoruz...

gs ve fb nokta atışı ve cuk diye oturan transferler yaptı. ama şamp. beşiktaş 2 tane oyuncu alabildi.

bu takıma gomez, ersan, sosa ve kaleci alınmalıydı.

yani şöyle olmalıydı kapa taslak:

gomez.......balotelli/robinho
sosa..........nuri şahin/hernanes/nasri
ersan..........skertel/glik
kale............ospina/akınfeev

ayar bu olmalıydı. beşiktaş ın bunları getirebilecek gücü var. kimse kimseyle dalga geçmesin.

gomez den 3,5 milyon
sosa dan 7,5 milyon
ersan dan 7,5 milyon gele paralar.

20 milyona yakın para harcayabilir beşiktaş. hatta milo, gt7 ve alexis ile aşıyor bu rakamı.

geçen sene de 25 milyon euro kazanıldı. ama transfere çok az harcandı.

nerede bu paralar?

acaba borç ödemeye mi kalkıyor basiretsiz yönetim?

o zaman bir önerimiz var. tüm takımı sat şubeyi kapat. diğer türlü 10-20 milyon kısmayla zaten o borç kapanmaz.
artık bugün flaş bir forvet ile anlaşması gereken kulübümüz.
sosa ve gomezi sattıktan sonra bu sene şampiyonluk yerine ancak başını alacak tiner sever kulüp. .
herkes her yerde takımın kanat oyuncusuna ihtiyacı olduğunu yazıyor.
pes yahu.
4 tane ilk onbir oynayabilecek kanat var takımda.
töre nin gidişi mahvetti bizi ama en azından kerim olcay gibileri var
savunmada ne yazık ki marcelo ya güvenmemek lazım. çok ağır ve dengesiz.
alexis marcelo dan daha iyiydi. yırtınıyordu sahada ama göze giremedi.
takımın 10 ve 9 numara eksiği ile birlikte savunmada rodolfo ya partner lazım.
aslında kaleci de lazım ama şenol güneş kendi yiğenini oynatmak istiyor, yapacak bir şey yok.
gomez ve sosa'nın yerlerini doldurmaları lig şampiyonluğu için onları yine iddialı yapacaktır ama avrupa'da başarı istiyorlarsa atiba'yı yedekleyecek bir oyuncu ile lider özellikli bir stoper almaları ve boyko'ya form kazandırmaları gerek.
Mevcut kadro ile şampiyonlar liginde telef ederler ayık olun transfer şart.
talisca ve nasri ikisini birden 'nah' alacak takımdır.birini bile alamıyor ki anca kiralıyor oyuncu iyi çıksa da gomez gibi gidecek ne de olsa.benim forvetle bir derdim yok cenk ve ömer yeterli ama kale ve defans yol geçen hanı.
onun forvetle bır derdı yokmus. bilirkişi amınoglu
Bu sezon 3. Olacaktir.
Ismail'in yeri doldu. Sağ bek tamam. Fabri iyi diyorlar. Stoper ve forvet alınacak. Talisca geldi. Eğer bundan sonra yapılacak transferler iyi çıkarsa bjk yine şampiyonluğa oynar. Özellikle derbilerde winner oyunculara ihtiyacimiz var. Ki bu yıl şampiyonluğu derbiler belirleyecek diye düşünüyorum.
transferler tamam. hepsi pazartesi açıklanacak, ilk maç öncesi takımın konsantrasyonunu bozmak istemiyorlar.
10 yıl şampiyon olamama serisine başlayacak loser takım.
renklilere uzun seneler şampiyonluk yasatmayacak takımımız. bu burada kalsın, gorusuruz.
geçtiğimi yılın gol kralı bu şampiyon takımdan avrupa kupaları için iddialı bir takım kurun yoksa giderim dedi ve bu sene avrupa kupalarında oynamayacak alman takımına transfer oldu.

serdar aziz şampiyon takımı değilde lig 5. si Galatasarayı tercih etti. sosa ŞL nde oynamayı tercih etmedi bile.

kısacası beşiktaş böyle bir takımdır. sürekli ağlama krizlerindedirler. çünkü başarısızlığın en güzel yolu suçu kendinde değilde senden daha başarılara karşı iftira atmaktır.
hala sistemi taş gibi olan takım. makine gibi işliyor. yeni gelecek transferlerin uyum süreci biraz uzun sürecek ama olsun yapacak bir şey yok.
Lige 4 golle başlaması, 4severlere açık bir mesaj.
Fenerbahçe bürokratların galatasaray aristogratlarin Beşiktaş halkın takimidir.
hayatta bi çok şeyden vazgeçersiniz ama beşiktaştan asla.güzel insanların takımıdır.
tarifi imkansız duygularla bağlı olduğum takım.
süper kupada verilmeyen penaltısı ve yenilen ofsayt golü. dün aleyhine verilen saçma sapan penaltı ve rakip biçerdöver gibi oynarken olcay ın faulüne çıkan sarı.

kolay bir lig olmayacak; beşiktaş için sıradan bir sezon.
Diğer takımların çekemediği kral takımı.

Her yiğidin gönlü Beşiktaş sevgisi ile doludur.
daha ligin ilk haftasından ağlamaya başlayan taraftara sahip takım.
Küçüklüğümde sırf içinde beşik kelimesi geçiyor diye kendisini tuttuğum takımdır.
eto ile ilgilenmediğini 24. kez açıklayan takım. ama basın hala yazıyor.
© copyright 2005 - 2026