bugün

beşiktaş

Ismail'in yeri doldu. Sağ bek tamam. Fabri iyi diyorlar. Stoper ve forvet alınacak. Talisca geldi. Eğer bundan sonra yapılacak transferler iyi çıkarsa bjk yine şampiyonluğa oynar. Özellikle derbilerde winner oyunculara ihtiyacimiz var. Ki bu yıl şampiyonluğu derbiler belirleyecek diye düşünüyorum.
© copyright 2005 - 2026