bugün

beşiktaş

fiko nun içinde ne haltlar yediği belli olmayan takımımızdır.

baktı "şenol hoca nasıl olsa pektemekle cenkle ligi götürebilecek. o zaman transfer yapmayayım hehehe "diyor içinden. anlıyoruz...

gs ve fb nokta atışı ve cuk diye oturan transferler yaptı. ama şamp. beşiktaş 2 tane oyuncu alabildi.

bu takıma gomez, ersan, sosa ve kaleci alınmalıydı.

yani şöyle olmalıydı kapa taslak:

gomez.......balotelli/robinho
sosa..........nuri şahin/hernanes/nasri
ersan..........skertel/glik
kale............ospina/akınfeev

ayar bu olmalıydı. beşiktaş ın bunları getirebilecek gücü var. kimse kimseyle dalga geçmesin.

gomez den 3,5 milyon
sosa dan 7,5 milyon
ersan dan 7,5 milyon gele paralar.

20 milyona yakın para harcayabilir beşiktaş. hatta milo, gt7 ve alexis ile aşıyor bu rakamı.

geçen sene de 25 milyon euro kazanıldı. ama transfere çok az harcandı.

nerede bu paralar?

acaba borç ödemeye mi kalkıyor basiretsiz yönetim?

o zaman bir önerimiz var. tüm takımı sat şubeyi kapat. diğer türlü 10-20 milyon kısmayla zaten o borç kapanmaz.
© copyright 2005 - 2026