bugün
- aile evinde yaşamak4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı24
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması5
- kadir mısıroğlu'nun soyu12
- kemalist dünya7
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak4
- galatasaray lobisi6
- nilsu berfin aktaş3
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor13
- allah5
- nemden nefes alamamak2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi5
- saian dan aforizmalar2
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- cemevinde hain kemal sloganları2
- şile2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- üniversitelerin gereksiz olması4
- kemalistler8
- devlet bahçeli3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- aşure3
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- arda güler2
- en son ne aldınız2
- yazarların imza parfümleri14
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- uğurcan çakır2
- hızlı para kazanmanın yolları11
- venezuela6
- 2026 dünya kupası22
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- falıma bakmak isteyen var mı24
- sözlüğün tadının kaçması4
- futbol17
- türk kızı egosu6
Ulan karşılıksız seviyoruz işte. Keşke ülkemin kızlar da bu kadar güzel ve asil olabilse de onları da böyle sevebilsem.
Şu MiT dalgasını yazıp üstüne kupa diyen bir ahmakla muhatap edilmeyecek kadar şerefli takım.
Seba bin mitçi olduğunu zaten biliyoruz. Herkes bilir. Ama MiT bize kupa vermez. Mitin ne işi olur AMK. Kupayla falan. Mitin derdi yöneticileri kontrol altında tutmak ve zengin iş adamlarını denetlemek.
Seba bin mitçi olduğunu zaten biliyoruz. Herkes bilir. Ama MiT bize kupa vermez. Mitin ne işi olur AMK. Kupayla falan. Mitin derdi yöneticileri kontrol altında tutmak ve zengin iş adamlarını denetlemek.
mit olayı güldürmüştür..
merak etme herkes tarafından bilinen birşeydir..
mit ile siyasal islam görünümlü cia çetesini bir mi tutuyorsunuz?
doğru mu anlıyorum??
merak etme herkes tarafından bilinen birşeydir..
mit ile siyasal islam görünümlü cia çetesini bir mi tutuyorsunuz?
doğru mu anlıyorum??
taraftarı 90 dakika ayakta bekletir her an her şey olabilir.
istanbul'un en güzel ilçesi ve aynı isimli semti.
her yere yakın, ulaşım kolay. sahili kötü, emlak çok pahalı.
her yere yakın, ulaşım kolay. sahili kötü, emlak çok pahalı.
En büyük sevdam en büyük mirasım yaşama tutunuşum hayata bakışım.
Sen olmasan hayallerimizi adayacağımız neyimiz olurdu ki ?
Sen olmasan hayallerimizi adayacağımız neyimiz olurdu ki ?
deplasman otobüsleriyle bugün Anıtkabir'e gelip atasının huzurundan maça gidecek insanların takımı ...
an itibariyle Beşiktaş Taraftarı Anıtkabir'de Ata'nın huzurunda. gururlan !
görsel
görsel
anıtkabir ziyareti güzel de biri bari atatürk t-shirt'ü giyseydi..
Gözlerimizi yaşartmıştır.
görsel
görsel
Muhtemel kadroya bakınca marcelo-atiba ikilisi dışında güven veren yok gibi.
sürekli sempatik görünme çabası dışında bir falsosu olmayan kulüp. gomez" i arayıp aramayacakları merak konusu bu akşam...
Forvet transferi yapmazsa bu sene işi nanay. Evet.
Penaltı atamayan takım.
Ahahhaha diye güldürür.
ulan sinirden kendimi sikicem.
hakem ilk yarıdaki penaltımızı verse maç uzamayacak, bizim salaklar mal mal hata yapmasa maç uzamayacak, bizim amk kazmaları son vuruş yapabilse maç uzamayacak.
hepinizin amk.
en kötüsü de bu gs taraftarının bi bok yaptık başarılıyız zannetmesi, sike sike hak ettiğimiz maçı önce hakem sonra kendi mallıklarımızla adamların eline verdik.
son kez hepinizin amk ben uyuyorum.
hakem ilk yarıdaki penaltımızı verse maç uzamayacak, bizim salaklar mal mal hata yapmasa maç uzamayacak, bizim amk kazmaları son vuruş yapabilse maç uzamayacak.
hepinizin amk.
en kötüsü de bu gs taraftarının bi bok yaptık başarılıyız zannetmesi, sike sike hak ettiğimiz maçı önce hakem sonra kendi mallıklarımızla adamların eline verdik.
son kez hepinizin amk ben uyuyorum.
yıllar sonra şampuan olup naftalin kokmuş bayraklarını çıkarıp salladıkça kafayı bulan iki yıldızlı vasat ötesi kuş takımı. önüne gelen yaslar bu takıma.
büyük falan değilsiniz. şampiyonluk yarışına renk katan ikinci sınıf bir kulüpsünüz. ahahahaha.
büyük falan değilsiniz. şampiyonluk yarışına renk katan ikinci sınıf bir kulüpsünüz. ahahahaha.
yedek kadromuz bile ligde iş yaparmış onu anladık. sonuçta bu akşam sosa, q7, rhodolfo, aras, adriano, gg olmadan yeni alınacak olan stoper ve forvet olmadan penaltılarla maç kaybedip girdiğimiz pozisyonları atamamız sebebiyle yenildik.
şampiyonluk inan çok yakın.
haydi bastır kartalım.
edit: renkliler gerçeklerden korkmuş eksilemiş ama korkunun ecele faydası yok sezon sonu yine bağıracaksınız beşiktaş diye.
şampiyonluk inan çok yakın.
haydi bastır kartalım.
edit: renkliler gerçeklerden korkmuş eksilemiş ama korkunun ecele faydası yok sezon sonu yine bağıracaksınız beşiktaş diye.
tuttuğum takım ama insani ya kalpten yada sinirden öldurur .
bir forvet bir de stoper bulmazsa bu sene nanay olacak takım. necip yedek bile olamaz bu takıma lan. evet.
(bkz: balon)
Nitekim patladı.
Nitekim patladı.
babaya saygısızlık yapılmaz. 1903
final oynayamayan takım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar