bugün
- kemalist dünya17
- sözlük yazarlarının kombinleri5
- birader yazar olmak13
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı28
- bakir erkek istiyoruz kampanyası3
- allah8
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- canımın sürekli hamburger çekmesi4
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- galatasaray lobisi9
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası5
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim3
- cemevinde hain kemal sloganları8
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi8
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi4
- ona bir şey söyle9
- aile evinde yaşamak6
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- üniversitelerin gereksiz olması8
- devletin her şeye karışması3
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- lahmacunu elle yiyen kız20
- arda güler4
- cik cik vs bik bik2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- atilla olgaç2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- sözlüğü bırakmak istemek3
- kemalistler9
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- okulların kapanması3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- 2026 dünya kupası23
- gönüllü moderatörlük2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- pforzheim şu an 34 derece2
- demet evgar10
- bulla dava açmak2
- kayra2
büyük mali sıkıntılarda olmasına rağmen ne hikmetse futbol takımından tek bir oyuncu bile ayrılmamıştır. hele de tek bir oyuncu bile koca baskartbol şubesinin bir yıllık bütçesini oluştururken. ve benim anlamadığım bir konu daha bu takımdan bu yıl başarı beklenmiyor küçülmeye gidileceği içinmiş. iyi de küçülmeye gidilmedi tek bir oyuncu bile ayrılmadı onun yerine teknik direktör meselesi çözüme kavuşturuldu neden başarı beklenmiyor anlamış değilim.
'seve seve' maçlarını olimpiyat stadında oynayacak takım.
akp'nin ve cemaatin altına yatmasına rağmen galatasaray'ı sindirememiş ve aslantepe yerine babatepe'de oynamaya hak kazanmış takım. lan kolay mı cimbomu dize getirmek? akp kim olm?
medicana hastaneler grubunun kendi üstünden prim yapmasına ve sponsorluktan vazgeçmesine göz yummuş yönetime sahip olan takım. basketbol takımının sponsorluğu konusunda tam bir sıçış içindeler.
boku henüz kanalizasyona ulaşmamış bazı takım taraftarlarınca yüzsüzlükle, çulsuzlukla itham edilen türk sporunun güzide kulübü. futbol stadı yüzünden şu sıralar epey sıkıntılı. yıllarca yıktırılmayan bir stada sahiptir. amacı bellidir yıktırmayan kesimin. taraftarlarını yıldırıp dünyanın denize nazır tek stad arazisinin rantını yemek. varsın kasımpaşa stadında oynasın maçlarını yine de izleriz. öyle beleşe konulan stada çökmeyiz en azından.
he unutmadan bir de şu var, bazılarının kuyruk acısı var biliyoruz. onların kuyruk acısı sittin sene geçmez. zira medya başka hiçbir takımla onlarla taşşşşşak geçtiği gibi başka bir takımla taşşşşak geçmeyecektir ilelebet.
buyrun kanıtı;
görsel
beleşe konma mevzusuna istinaden ek;
mevzu bahis ali sami yen stadının arazisinin değeri gs yüzünden değil, şehir merkezinde olması dolayısıyla değerlenmiştir. yani gs o araziyi, ya sike sike yeni stad yaparak kullanım süresini uzatacak ya da devredecekti devlete. araziye çoktan göz koyulmuştu anlaşılmamış belli ki. zira arazi anında satılıp yerine inşaat bile başladı zaman kaybetmeden. gs'nin de açıkta kalmaması için elde edilen kârın bir kısmıyla yeni stad yapılıp verilmiş. gs taraftarı öyle sikik sikik açıklama yapmasın, bu devlet gs oraya stad yapacak olsa bile vermezdi gs kulübüne orayı önümüzdeki sezon sonunda. devlet sahip olduğu araziden iyi para kaldırdı, size de çenenizi kapatın diye yeni stad yapıp verdi mevzu bundan ibaret.
öte yandan inönü stadının 2. 49 yıllık sözleşmesi yenileneli pek fazla olmadı. bundan dolayı hükümet cenahının o araziyi elde edebilmek için entrikaları baş gösterip duruyor. yok tarihi eser yok stad kayıyor vs vs gidiyor. mesele zeminin kayması yahut tarihi eserlik değil. sanki tüm tarihine sahip çıktı da bu devlet topu tüfeği 70 yıllık stadın -ki o da eski açık tribünü- tarihi eserliğinden dem vuruluyor.
lakin taraftarı yemiyor bunları. bi skimden habersiz sus payı olsun beleşe stad verilen bazı takım taraftarlarının aksine gayet de bilinçli taraftara sahiptir bu kulüp. belki siz "oyhş beleş stad, hemi de yepisyeni" diye kondunuz ttarena'ya ama ruhunuzu bırakıp gittiniz mecidiyeköyde. biz bırakmıyoruz be, seviyoruz beşiktaş'ı.
bu yüzden beşiktaşlıyız.
he unutmadan bir de şu var, bazılarının kuyruk acısı var biliyoruz. onların kuyruk acısı sittin sene geçmez. zira medya başka hiçbir takımla onlarla taşşşşşak geçtiği gibi başka bir takımla taşşşşak geçmeyecektir ilelebet.
buyrun kanıtı;
görsel
beleşe konma mevzusuna istinaden ek;
mevzu bahis ali sami yen stadının arazisinin değeri gs yüzünden değil, şehir merkezinde olması dolayısıyla değerlenmiştir. yani gs o araziyi, ya sike sike yeni stad yaparak kullanım süresini uzatacak ya da devredecekti devlete. araziye çoktan göz koyulmuştu anlaşılmamış belli ki. zira arazi anında satılıp yerine inşaat bile başladı zaman kaybetmeden. gs'nin de açıkta kalmaması için elde edilen kârın bir kısmıyla yeni stad yapılıp verilmiş. gs taraftarı öyle sikik sikik açıklama yapmasın, bu devlet gs oraya stad yapacak olsa bile vermezdi gs kulübüne orayı önümüzdeki sezon sonunda. devlet sahip olduğu araziden iyi para kaldırdı, size de çenenizi kapatın diye yeni stad yapıp verdi mevzu bundan ibaret.
öte yandan inönü stadının 2. 49 yıllık sözleşmesi yenileneli pek fazla olmadı. bundan dolayı hükümet cenahının o araziyi elde edebilmek için entrikaları baş gösterip duruyor. yok tarihi eser yok stad kayıyor vs vs gidiyor. mesele zeminin kayması yahut tarihi eserlik değil. sanki tüm tarihine sahip çıktı da bu devlet topu tüfeği 70 yıllık stadın -ki o da eski açık tribünü- tarihi eserliğinden dem vuruluyor.
lakin taraftarı yemiyor bunları. bi skimden habersiz sus payı olsun beleşe stad verilen bazı takım taraftarlarının aksine gayet de bilinçli taraftara sahiptir bu kulüp. belki siz "oyhş beleş stad, hemi de yepisyeni" diye kondunuz ttarena'ya ama ruhunuzu bırakıp gittiniz mecidiyeköyde. biz bırakmıyoruz be, seviyoruz beşiktaş'ı.
bu yüzden beşiktaşlıyız.
anadolu takımının bir üst seviyesi, büyük takımın bir alt seviyesi.
bursaspor gibi birsey işte.
bursaspor gibi birsey işte.
istanbulun en güzel semtlerinden biri..
Futbol takımına Samet Aybaba'yı basketbol takımına Erman Kunter'i getirmesiye statlarda ve salonlarda bu sene sıklıkla Beşiktaş'ın çocuğu sloganı duyucağımızın sinyalini vermiştir.
basının ayarsızlığı ile zor günler geçiren takımım . önce borç konusunu abarttıkça abarttılar şimdi de stadyum için fiko başkan ı haksız göstermeye çalışıyorlar.
ulan başkan bile göreve gelirken borçlar için , beşiktaşın borçları biraz birikmiş evet bu çok da önemli değil ödenir ancak gelirler şu an için tıkalı yeni gelirler elde edersek normala dönecektir iş demişti.yani kendisi bile borçları ve beşiktaşın içine düştüğü durumu basın kadar abartmamaktadır.
geçen sene dünya takımı olmaya aday , süper takım beşiktaş vardı da bu sene 3-5 ayda nasıl sefil beşiktaşa dönüşüverdi aklım almıyor. eğer maddi anlamda sefalete düşen bir takım örneği varsa o da galatasaray dır. 6-7 senedir belini doğrultamadı galatasaray maddi sıkıntı yüzünden . beşiktaş 1-2 yıl tasaruf yapmaya kalkınca da çok terbiyesizce şeyler söylenmeye başlandı.orman , başka televizyonlara çıkıp para ihtiyacımız var beyler pamuk eller cebe diye para dilenmeye başlamadıkça sorun yok demektir.
stadyum için biz beşiktaşlılar bile fiko başkanın arena ısrarına anlam veremesek de adam bir çok seçim kaybetmiş biri. kendisini ispat etmeye çalışıyor belli ki.kasımpaşa stadına giderse beşiktaş kendisi için büyük başarısızlık olur. taraftar için fark etmezse de kendisi sadece beşiktaş ın menfaatlerini düşünmektedir.beşiktaş için güzel günler yakın olsun artık dileğimle noktalıyorum .
ulan başkan bile göreve gelirken borçlar için , beşiktaşın borçları biraz birikmiş evet bu çok da önemli değil ödenir ancak gelirler şu an için tıkalı yeni gelirler elde edersek normala dönecektir iş demişti.yani kendisi bile borçları ve beşiktaşın içine düştüğü durumu basın kadar abartmamaktadır.
geçen sene dünya takımı olmaya aday , süper takım beşiktaş vardı da bu sene 3-5 ayda nasıl sefil beşiktaşa dönüşüverdi aklım almıyor. eğer maddi anlamda sefalete düşen bir takım örneği varsa o da galatasaray dır. 6-7 senedir belini doğrultamadı galatasaray maddi sıkıntı yüzünden . beşiktaş 1-2 yıl tasaruf yapmaya kalkınca da çok terbiyesizce şeyler söylenmeye başlandı.orman , başka televizyonlara çıkıp para ihtiyacımız var beyler pamuk eller cebe diye para dilenmeye başlamadıkça sorun yok demektir.
stadyum için biz beşiktaşlılar bile fiko başkanın arena ısrarına anlam veremesek de adam bir çok seçim kaybetmiş biri. kendisini ispat etmeye çalışıyor belli ki.kasımpaşa stadına giderse beşiktaş kendisi için büyük başarısızlık olur. taraftar için fark etmezse de kendisi sadece beşiktaş ın menfaatlerini düşünmektedir.beşiktaş için güzel günler yakın olsun artık dileğimle noktalıyorum .
ibne basının en çok uğraştığı takım. Diğer rakipleri ile aynı rakamlarda olan borcunu diğerlerinden kat kat fazla haber yapıp, camiayı umutsuzluğa sürükledi ibneLEr önce.
Sonra yıldız futbolcuları ile her gün haber yapıp takımın kimyasını bozdular.
Daha maçlar bitmeden, taraftarı holigan gibi gösterip cezalarımızın iki katına çıkmasına Neden oldular.
Şimdi de başkanı haksız duruma sokmaya çalışıyorlar.
Hatta 4.lükle kapatılmış bir sezondan Sonra sadece bir ayda satılmış 80. BiN TIŞÖRTÜ ( net satış rakamı. Internet üzerinden satılanların henüz eklenmedIĞI SÖYLENIYOR) az buluyor ibneLEr. Bak bakalım şampiyon olan galatasaray tüm ürünlerin toplamında bunun yarısına ulaşabilmiş mi?
bu kaleminden mürekkep yerine dışkı AkAN ibneleri dikkate almayın Sevgili BeşiKTaşLılar. Zaten bu haberlerin ağırlıklı olarak yapılan gazetelere Bakın; vatan, MILLIYET, FANATIK. Kim bu gazetenin sahipleri yahu? Tanıdık biri gibi geliyor bana.
Sonra yıldız futbolcuları ile her gün haber yapıp takımın kimyasını bozdular.
Daha maçlar bitmeden, taraftarı holigan gibi gösterip cezalarımızın iki katına çıkmasına Neden oldular.
Şimdi de başkanı haksız duruma sokmaya çalışıyorlar.
Hatta 4.lükle kapatılmış bir sezondan Sonra sadece bir ayda satılmış 80. BiN TIŞÖRTÜ ( net satış rakamı. Internet üzerinden satılanların henüz eklenmedIĞI SÖYLENIYOR) az buluyor ibneLEr. Bak bakalım şampiyon olan galatasaray tüm ürünlerin toplamında bunun yarısına ulaşabilmiş mi?
bu kaleminden mürekkep yerine dışkı AkAN ibneleri dikkate almayın Sevgili BeşiKTaşLılar. Zaten bu haberlerin ağırlıklı olarak yapılan gazetelere Bakın; vatan, MILLIYET, FANATIK. Kim bu gazetenin sahipleri yahu? Tanıdık biri gibi geliyor bana.
tüpçü kulübün 8 yıl boyunca anasını bellemiş
fikret diye bi bey gelmiş atığı her adım bok çukuru
ama bjkyi bu hale getiren basın
oldu anam..
fikret diye bi bey gelmiş atığı her adım bok çukuru
ama bjkyi bu hale getiren basın
oldu anam..
en çok desteğe ihtiyaç duyulduğu şu günlerde kendi içinden insanlar tarafından bu kadar eleştirilmesine anlam veremediğim canım kulübüm.
hep destek tam destek beşiktaşlılar gün bugündür. yandaş ve yavşak medyanın gazına gelmeyin lütfen.
hep destek tam destek beşiktaşlılar gün bugündür. yandaş ve yavşak medyanın gazına gelmeyin lütfen.
adını sol frame de görünce yine şampiyon oldu sandığım takım.
doğru ya sezon bitmişti. bizimki de alışkanlık işte kupalara.
bu takımın ölüsü bile 3 kupa getiriyorsa diğerleri hiçte büyüğüm diye gezmesin, komik oluyorlar.
doğru ya sezon bitmişti. bizimki de alışkanlık işte kupalara.
bu takımın ölüsü bile 3 kupa getiriyorsa diğerleri hiçte büyüğüm diye gezmesin, komik oluyorlar.
yapması gereken bu sene gidip olimpiyat stadında oynamasıdır. zamanında gs gitti oynadı. 2 tane 3 kulvarda top oynayacak takımın stadına gelip de biz de oynayalım demek nedir arkadaş?
gs desen şampiyonlar ligi, süper lig, türkiye kupası.
fb desen şampiyonlar ligi, süper lig, türkiye kupası.
belki ekstradan turnuva yapılması bile planlanıyormuş. bir de onu ekleyin. Sonra bir de gelin bjk'nin maçlarını ekleyin. bir de gelin bjk taraftarının vereceği zararları ekleyin. nasılsa 1 sene oynayacağız amına koyim kırın şu koltukları diyecek çok davar var.
o sahada top oynanmaz artık, belki haftada 4 maç görecek. sakatlıklara davetiyedir bu. güzel oyun zaten çok nadir görürken artık hiç göreemyiz o sahalarda.
ya kardeş kusura bakmayın ama bildiğin dilenci moduna geçtiniz. bakalım bu 2 takımdan hangisinin başına bela olacaksınız.
edit: olimpiyat kapalıymış beyler. Yapacak bir şey yok. o cümle hariç yine aynı düşüncedeyim. FB veya gs'nin stadında oynaması hakikaten bu 2 takım için de kötü olur.
gs desen şampiyonlar ligi, süper lig, türkiye kupası.
fb desen şampiyonlar ligi, süper lig, türkiye kupası.
belki ekstradan turnuva yapılması bile planlanıyormuş. bir de onu ekleyin. Sonra bir de gelin bjk'nin maçlarını ekleyin. bir de gelin bjk taraftarının vereceği zararları ekleyin. nasılsa 1 sene oynayacağız amına koyim kırın şu koltukları diyecek çok davar var.
o sahada top oynanmaz artık, belki haftada 4 maç görecek. sakatlıklara davetiyedir bu. güzel oyun zaten çok nadir görürken artık hiç göreemyiz o sahalarda.
ya kardeş kusura bakmayın ama bildiğin dilenci moduna geçtiniz. bakalım bu 2 takımdan hangisinin başına bela olacaksınız.
edit: olimpiyat kapalıymış beyler. Yapacak bir şey yok. o cümle hariç yine aynı düşüncedeyim. FB veya gs'nin stadında oynaması hakikaten bu 2 takım için de kötü olur.
şu sıralar homeless gibi gördüğüm spor kulübü.
tanım: galatasarayın stadına salça olan jimnastik kulübü.
bir de çarşı diye asi bir taraftar güruhu vardır ki bunların bir türlü beklediğim isyanı patlatmamışlardır son zamanda. istenmediğimiz yerde oynamayız ulan diyip yönetime baskı yapmalarını çok bekledim ama sonuç hüsran. o kadar delikanlı bilmiştik hepinizi stadımız olmasın iki taştan bir kale yapar yinede gitmeyiz arenaya diyemediler.
bu gidişle 2012 model tanım: türk telekom arena stadını galatasaray ile kardeş kardeş kullanan takım!
lebejola'nın uyarısı üzerine edit: alen makaryanın açıklaması ''istenmediğimiz yere gitmeyiz'' olmuş. tebrik ediyorum kendilerini sözlerimi geri aldım. ama daha fazla baskı kurmalılar.*
bir de çarşı diye asi bir taraftar güruhu vardır ki bunların bir türlü beklediğim isyanı patlatmamışlardır son zamanda. istenmediğimiz yerde oynamayız ulan diyip yönetime baskı yapmalarını çok bekledim ama sonuç hüsran. o kadar delikanlı bilmiştik hepinizi stadımız olmasın iki taştan bir kale yapar yinede gitmeyiz arenaya diyemediler.
bu gidişle 2012 model tanım: türk telekom arena stadını galatasaray ile kardeş kardeş kullanan takım!
lebejola'nın uyarısı üzerine edit: alen makaryanın açıklaması ''istenmediğimiz yere gitmeyiz'' olmuş. tebrik ediyorum kendilerini sözlerimi geri aldım. ama daha fazla baskı kurmalılar.*
hayatında hiç vergi vermemiş ve 'tt arena bizim vergilerimizle yapıldı, galatasaray bunu unutmasın rerörerö' şeklinde cümleler kuran sığ ergen taraftara sahip takım.
"beşiktaşlı olunmaz beşiktaşlı doğulur beşiktaşlı olmayanlar orospuçocuğudur" felsefesinden dolayı, renkli oğlanları söYLEDIklerini siklemeyen taraftara sahip takım. Ama renkliler, kargalar sürüyle uçar felsefesini Tam uygulayarak üstüne saldırmıştır. Salyalarınızı çöplüğünüze akıtın.
Iyi günde taşaklarımızı yalayıp, kötü günde üzerimize çullanan renkli köpekler! Sessizliğimize ve öfkemize bulaşmaYın.
Not: bu SÖZLER, üzerine alınan herkesedir.
Iyi günde taşaklarımızı yalayıp, kötü günde üzerimize çullanan renkli köpekler! Sessizliğimize ve öfkemize bulaşmaYın.
Not: bu SÖZLER, üzerine alınan herkesedir.
'' Yıldız ve Kaliteli Oyuncularınızı Satarak Kulüp Ekonomisini Düzeltemezsiniz . ''
- Sir Alex FERGUSON .
o kadar!
- Sir Alex FERGUSON .
o kadar!
5 yıl sonra bank asya'da görmemiz muhtemel.
stat konusunda yaptıkları dilencilik ise dillere destan. alkışı hak ediyor.
stat konusunda yaptıkları dilencilik ise dillere destan. alkışı hak ediyor.
sivilceli, sivilcesiz tüm orospu çocuklarını başımıza musallat eden takımım.
kendi başlığına o kadar entry girmemiştir.
--spoiler--
evladımız, alt yapımızın gururu diye sevdikleri, övdükleri futbolcudan (bkz: emre belözoğlu) televizyonda canlı yayında bağış kabul ettikten sonra, ertesi yıl kendisi en büyük rakiplerine transfer olduğunda o parayı geri ödemek için kampanya başlatan taraftarların, şu an gelip laf atmaya çalıştığı türkiye nin en eski ve en büyük, en şanlı kulübü.
niye ödemiyosunuz la adamın parasını geri ?.
--spoiler--
kendi başlığına o kadar entry girmemiştir.
--spoiler--
evladımız, alt yapımızın gururu diye sevdikleri, övdükleri futbolcudan (bkz: emre belözoğlu) televizyonda canlı yayında bağış kabul ettikten sonra, ertesi yıl kendisi en büyük rakiplerine transfer olduğunda o parayı geri ödemek için kampanya başlatan taraftarların, şu an gelip laf atmaya çalıştığı türkiye nin en eski ve en büyük, en şanlı kulübü.
niye ödemiyosunuz la adamın parasını geri ?.
--spoiler--
transferde sesizliğini koruyan kulüp. tam gazeteci işi oldu.
Tarihinin en kötü sezonuna geçirmeye hazırlanan köklü futbol klübü;
gidenler - rüştü, ekrem, mehmet, simao, holosko, ernst, edu, julio alves, aurelio, bebe
gidebilecek olanlar - almeida, quaresma, pektemek, fernandes
gelenler - olcay şahan, oğuzhan özyakup, paul robinson(?)
yeni sezona başlarken 14 as futbolcusuyla yolları ayırmayla karşı karşıya gelmiş bir futbol klübü.
serdar bilgiliden sonra gelen demirörenin bıraktığı bilanço...*
edit: tüpçü galiba aramızda eksilediğine göre.
gidenler - rüştü, ekrem, mehmet, simao, holosko, ernst, edu, julio alves, aurelio, bebe
gidebilecek olanlar - almeida, quaresma, pektemek, fernandes
gelenler - olcay şahan, oğuzhan özyakup, paul robinson(?)
yeni sezona başlarken 14 as futbolcusuyla yolları ayırmayla karşı karşıya gelmiş bir futbol klübü.
serdar bilgiliden sonra gelen demirörenin bıraktığı bilanço...*
edit: tüpçü galiba aramızda eksilediğine göre.
yeni yönetim ve yeni teknik ekip tarafından ebesinin nikahının kıydırıldığı takımım. diyecek başka laf bulamıyoruz tüpçüye.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar