bugün
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- bir gecede cahil kaldık5
- velvet22
- kemalist dünya19
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- herzevekil'in biraz şey olması3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı2
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- birader yazar olmak13
- chp kemalist değil sosyal demokrat bir partidir2
- allah9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- duş almak2
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- adana kızları2
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar2
- aile evinde yaşamak7
- galatasaray lobisi9
- üniversitelerin gereksiz olması9
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- hızlı para kazanmanın yolları12
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- sigmund freud'un koltuğu4
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- amerika birleşik devletleri7
- 26 haziran 20264
- türkiye9
- egay sucukcu birader2
- devletin her şeye karışması3
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- arda güler4
- kemalistler9
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- ona bir şey söyle9
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
boku henüz kanalizasyona ulaşmamış bazı takım taraftarlarınca yüzsüzlükle, çulsuzlukla itham edilen türk sporunun güzide kulübü. futbol stadı yüzünden şu sıralar epey sıkıntılı. yıllarca yıktırılmayan bir stada sahiptir. amacı bellidir yıktırmayan kesimin. taraftarlarını yıldırıp dünyanın denize nazır tek stad arazisinin rantını yemek. varsın kasımpaşa stadında oynasın maçlarını yine de izleriz. öyle beleşe konulan stada çökmeyiz en azından.
he unutmadan bir de şu var, bazılarının kuyruk acısı var biliyoruz. onların kuyruk acısı sittin sene geçmez. zira medya başka hiçbir takımla onlarla taşşşşşak geçtiği gibi başka bir takımla taşşşşak geçmeyecektir ilelebet.
buyrun kanıtı;
görsel
beleşe konma mevzusuna istinaden ek;
mevzu bahis ali sami yen stadının arazisinin değeri gs yüzünden değil, şehir merkezinde olması dolayısıyla değerlenmiştir. yani gs o araziyi, ya sike sike yeni stad yaparak kullanım süresini uzatacak ya da devredecekti devlete. araziye çoktan göz koyulmuştu anlaşılmamış belli ki. zira arazi anında satılıp yerine inşaat bile başladı zaman kaybetmeden. gs'nin de açıkta kalmaması için elde edilen kârın bir kısmıyla yeni stad yapılıp verilmiş. gs taraftarı öyle sikik sikik açıklama yapmasın, bu devlet gs oraya stad yapacak olsa bile vermezdi gs kulübüne orayı önümüzdeki sezon sonunda. devlet sahip olduğu araziden iyi para kaldırdı, size de çenenizi kapatın diye yeni stad yapıp verdi mevzu bundan ibaret.
öte yandan inönü stadının 2. 49 yıllık sözleşmesi yenileneli pek fazla olmadı. bundan dolayı hükümet cenahının o araziyi elde edebilmek için entrikaları baş gösterip duruyor. yok tarihi eser yok stad kayıyor vs vs gidiyor. mesele zeminin kayması yahut tarihi eserlik değil. sanki tüm tarihine sahip çıktı da bu devlet topu tüfeği 70 yıllık stadın -ki o da eski açık tribünü- tarihi eserliğinden dem vuruluyor.
lakin taraftarı yemiyor bunları. bi skimden habersiz sus payı olsun beleşe stad verilen bazı takım taraftarlarının aksine gayet de bilinçli taraftara sahiptir bu kulüp. belki siz "oyhş beleş stad, hemi de yepisyeni" diye kondunuz ttarena'ya ama ruhunuzu bırakıp gittiniz mecidiyeköyde. biz bırakmıyoruz be, seviyoruz beşiktaş'ı.
bu yüzden beşiktaşlıyız.
he unutmadan bir de şu var, bazılarının kuyruk acısı var biliyoruz. onların kuyruk acısı sittin sene geçmez. zira medya başka hiçbir takımla onlarla taşşşşşak geçtiği gibi başka bir takımla taşşşşak geçmeyecektir ilelebet.
buyrun kanıtı;
görsel
beleşe konma mevzusuna istinaden ek;
mevzu bahis ali sami yen stadının arazisinin değeri gs yüzünden değil, şehir merkezinde olması dolayısıyla değerlenmiştir. yani gs o araziyi, ya sike sike yeni stad yaparak kullanım süresini uzatacak ya da devredecekti devlete. araziye çoktan göz koyulmuştu anlaşılmamış belli ki. zira arazi anında satılıp yerine inşaat bile başladı zaman kaybetmeden. gs'nin de açıkta kalmaması için elde edilen kârın bir kısmıyla yeni stad yapılıp verilmiş. gs taraftarı öyle sikik sikik açıklama yapmasın, bu devlet gs oraya stad yapacak olsa bile vermezdi gs kulübüne orayı önümüzdeki sezon sonunda. devlet sahip olduğu araziden iyi para kaldırdı, size de çenenizi kapatın diye yeni stad yapıp verdi mevzu bundan ibaret.
öte yandan inönü stadının 2. 49 yıllık sözleşmesi yenileneli pek fazla olmadı. bundan dolayı hükümet cenahının o araziyi elde edebilmek için entrikaları baş gösterip duruyor. yok tarihi eser yok stad kayıyor vs vs gidiyor. mesele zeminin kayması yahut tarihi eserlik değil. sanki tüm tarihine sahip çıktı da bu devlet topu tüfeği 70 yıllık stadın -ki o da eski açık tribünü- tarihi eserliğinden dem vuruluyor.
lakin taraftarı yemiyor bunları. bi skimden habersiz sus payı olsun beleşe stad verilen bazı takım taraftarlarının aksine gayet de bilinçli taraftara sahiptir bu kulüp. belki siz "oyhş beleş stad, hemi de yepisyeni" diye kondunuz ttarena'ya ama ruhunuzu bırakıp gittiniz mecidiyeköyde. biz bırakmıyoruz be, seviyoruz beşiktaş'ı.
bu yüzden beşiktaşlıyız.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar