bugün
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- bir gecede cahil kaldık5
- velvet22
- kemalist dünya19
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- herzevekil'in biraz şey olması3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı2
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- birader yazar olmak13
- chp kemalist değil sosyal demokrat bir partidir2
- allah9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- duş almak2
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- adana kızları2
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar2
- aile evinde yaşamak7
- galatasaray lobisi9
- üniversitelerin gereksiz olması9
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- hızlı para kazanmanın yolları12
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- sigmund freud'un koltuğu4
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- amerika birleşik devletleri7
- 26 haziran 20264
- türkiye9
- egay sucukcu birader2
- devletin her şeye karışması3
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- arda güler4
- kemalistler9
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- ona bir şey söyle9
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
basının ayarsızlığı ile zor günler geçiren takımım . önce borç konusunu abarttıkça abarttılar şimdi de stadyum için fiko başkan ı haksız göstermeye çalışıyorlar.
ulan başkan bile göreve gelirken borçlar için , beşiktaşın borçları biraz birikmiş evet bu çok da önemli değil ödenir ancak gelirler şu an için tıkalı yeni gelirler elde edersek normala dönecektir iş demişti.yani kendisi bile borçları ve beşiktaşın içine düştüğü durumu basın kadar abartmamaktadır.
geçen sene dünya takımı olmaya aday , süper takım beşiktaş vardı da bu sene 3-5 ayda nasıl sefil beşiktaşa dönüşüverdi aklım almıyor. eğer maddi anlamda sefalete düşen bir takım örneği varsa o da galatasaray dır. 6-7 senedir belini doğrultamadı galatasaray maddi sıkıntı yüzünden . beşiktaş 1-2 yıl tasaruf yapmaya kalkınca da çok terbiyesizce şeyler söylenmeye başlandı.orman , başka televizyonlara çıkıp para ihtiyacımız var beyler pamuk eller cebe diye para dilenmeye başlamadıkça sorun yok demektir.
stadyum için biz beşiktaşlılar bile fiko başkanın arena ısrarına anlam veremesek de adam bir çok seçim kaybetmiş biri. kendisini ispat etmeye çalışıyor belli ki.kasımpaşa stadına giderse beşiktaş kendisi için büyük başarısızlık olur. taraftar için fark etmezse de kendisi sadece beşiktaş ın menfaatlerini düşünmektedir.beşiktaş için güzel günler yakın olsun artık dileğimle noktalıyorum .
ulan başkan bile göreve gelirken borçlar için , beşiktaşın borçları biraz birikmiş evet bu çok da önemli değil ödenir ancak gelirler şu an için tıkalı yeni gelirler elde edersek normala dönecektir iş demişti.yani kendisi bile borçları ve beşiktaşın içine düştüğü durumu basın kadar abartmamaktadır.
geçen sene dünya takımı olmaya aday , süper takım beşiktaş vardı da bu sene 3-5 ayda nasıl sefil beşiktaşa dönüşüverdi aklım almıyor. eğer maddi anlamda sefalete düşen bir takım örneği varsa o da galatasaray dır. 6-7 senedir belini doğrultamadı galatasaray maddi sıkıntı yüzünden . beşiktaş 1-2 yıl tasaruf yapmaya kalkınca da çok terbiyesizce şeyler söylenmeye başlandı.orman , başka televizyonlara çıkıp para ihtiyacımız var beyler pamuk eller cebe diye para dilenmeye başlamadıkça sorun yok demektir.
stadyum için biz beşiktaşlılar bile fiko başkanın arena ısrarına anlam veremesek de adam bir çok seçim kaybetmiş biri. kendisini ispat etmeye çalışıyor belli ki.kasımpaşa stadına giderse beşiktaş kendisi için büyük başarısızlık olur. taraftar için fark etmezse de kendisi sadece beşiktaş ın menfaatlerini düşünmektedir.beşiktaş için güzel günler yakın olsun artık dileğimle noktalıyorum .
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar