bugün

beşiktaş

adını sol frame de görünce yine şampiyon oldu sandığım takım.

doğru ya sezon bitmişti. bizimki de alışkanlık işte kupalara.

bu takımın ölüsü bile 3 kupa getiriyorsa diğerleri hiçte büyüğüm diye gezmesin, komik oluyorlar.
© copyright 2005 - 2026