bugün
- sözlük yazarlarının bileklikleri5
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- sözlük erkekleri aranıyor mu4
- muşlettin amca3
- elimde goruntuleriniz var4
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler2
- uludağ sözlük ün kokusu2
- bir kadını araba park ederken izlemek4
- diamond bosphoruss denen yazar2
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- utanmadan şort giyen erkek7
- pantolon cebinde lahmacun taşımak2
- dut ağacı2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- açlığı çekilmeyen insan2
- kadınlarda asalet2
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- beyaz yakalıyım hissi veren gıdalar2
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- pringles kutusuna eli giren yetişkin erkek2
- evlenmek için gereken minimum para5
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- ismet gurbuz 202418
- küfreden kız iticiliği8
- sedat pekmez9
- eski mesajları okumak3
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi13
- kabullenince huzur veren gerçekler2
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel3
- san marino nun dünya kupasını alması3
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı5
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek4
- buddy dude2
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba3
- chp'ye yeni parti için isim önerileri2
- jenga da yenilen inşaat mühendisi2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler6
- lionel messi4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek5
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- emekliliği gelen beyaz eşyanın yazlığa yerleşmesi2
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
gururumuzu okşamış asil bir duruş sergilemiştir yine:
http://uludagbesiktas.blo...-iade-yonetim-istifa.html
http://uludagbesiktas.blo...-iade-yonetim-istifa.html
çarşının (forzabesiktas.com)web sitesinde sitenin introsunda yaptıkları açıklamayla beşiktaşlı olduğum için bir kez daha gurur duymama sebep olan takımdır.
insan ister istemez bu takımı tuttuğundan gurur duyar.
"saf taraftarları" olarak bizler "şerefli kulüp, olması gereken, işte budur" tepkisini vermişizdir, evet.
"Saf olmayan bazı taraftarlar" ise "Başgan daşşaklarına kurban, şike yapsan da arkandayız başgaaan!!" demekte bir beis görmeyerek aklı sıra bizi madara etmeye çalışmaktadır. Te Allaam ya...
edit: forzanın "trabzonsporun şampiyonluğu kutluyoruz" introsu türk futbol tarihinin en büyük bok yemelerinden bir tanesidir. Bu işgüzarlığı yapan adminleri de kimlere havale etmeli bilmiyorum.
"Saf olmayan bazı taraftarlar" ise "Başgan daşşaklarına kurban, şike yapsan da arkandayız başgaaan!!" demekte bir beis görmeyerek aklı sıra bizi madara etmeye çalışmaktadır. Te Allaam ya...
edit: forzanın "trabzonsporun şampiyonluğu kutluyoruz" introsu türk futbol tarihinin en büyük bok yemelerinden bir tanesidir. Bu işgüzarlığı yapan adminleri de kimlere havale etmeli bilmiyorum.
şehitlerimizi anması gereken spor kulübü.
şaibeli hiç bir onuru istemeyen onurlu taraftara sahip takımdır. bazı göt oğlanları gibi şikecilerin arkasında durmazlar. koçlarım benim hepinizle gurur duyuyoruz. ama bu şike işi kanıtlanırsa başkan demiören ve ekibinin de defolması gerekir. adalı ve havutçunun yönetimden ayrı hareket etmesi düşünülemez.
en güzelini milliyet gazetesi söylemiştir:
--spoiler--
kupasız olsun ama onursuz olmasın
--spoiler--
--spoiler--
kupasız olsun ama onursuz olmasın
--spoiler--
başkan götü yalamayı bilmeyen taraftar kitlesine sahip takımdır.
örnek verecek olursak
+birader fener josico yu almış
-vardır aziz başkan ın bir bildiği
+birader ananı ......
-vardır aziz başkanın bir bildiği.
örnek verecek olursak
+birader fener josico yu almış
-vardır aziz başkan ın bir bildiği
+birader ananı ......
-vardır aziz başkanın bir bildiği.
bazı söylentilere göre uefa kupasınada katılmayacak takım.
Tff denen kurum bir an önce karar vermesi gerek. eğer suçsuz olupda uefaya sırf iddaler yüzünden gitmesse beşiktaş o zaman bu ülkedeki futbol federasyonuna gram saygı kalmaz.
Tff denen kurum bir an önce karar vermesi gerek. eğer suçsuz olupda uefaya sırf iddaler yüzünden gitmesse beşiktaş o zaman bu ülkedeki futbol federasyonuna gram saygı kalmaz.
iki gün önce fırsat bilip ts nin şampiyonlugunu kutlarken sonrasında yoneticileri şike iddiası yüzünden tutuklanınca, ibb nin kupasını kutlamayan, üstüne üstlük bi de bu durumdan ne gibi bir çıkar çıkaracagı soru işareti olsa da bunun üzerinden duruş, davranış gibi sözlerle bildiri yayınlayacak kadar popülist bir taraftar grubu var. anında kendi takımının adamları satacak kadar duruşu bulunan zavallı bu grup, her zaman yaptıgını yapmış ve dönek duruşunu göstermiştir.Ayrıca kupayı vermek nedir ya siz nasıl bi takımsınız ? zaten suçları ispatlanırsa alacaklar elinizden kupayı ve gereken cezada verilecek, aklanırlarsa da herşey düzelecek burdan bile gereksiz hareketlerle prim yapma çabası içindeler‚ peşinen yapmışlardır dercesine hemen kaçıyorlar bi de utanmadan fenerbahçe taraftarının inanarak yaptıgı yürüyüşe laf ediyorlar gerçekten ilginç.
birilerine misli misli fazla glen türkiye nin yegane büyüğü.
zannedersem bu yıl yaptığı en iyi transferler tanju kayhan ve bebe olan canım takımım. öve öve bitiremiyorlar ama daha izleyemedik.
5000. entry sine şike iftirası ile girmiş şerefli kulüptür.
şöyle tarafsız bir gözle bakıldığında bile şike olayının fenerbahçeninki ile karıştırılmaması gereken kulüptür. eğer hakikatten şike var ise fenerbahçe gibi başkanından memuruna hiyerarşik silsile içinde organize olarak değil münferit bir olaydan ibaret olduğu anlaşılacaktır. ya da umarım ki febeyi yalnız bırakmamak için ortaya atılan bir komplodan ibarettir. çünkü iddialara bakınca fener gibi para transferleri söz konusu değil, onun yerine transfer olayı daha çok gündemde. şike iddiaları doğruysa fenerin son maçlarından bu anlaşmaların tamamlandığı şikenin gerçekleştiği anlaşılır ama beşiktaş ibb maçının izleyen herkes şikenin mümkün olmadığını çoktan anladı.
aşağıda belirtilen olaydan ötürü adi bir komplo içine sürüklendiği yönünde akıllara şüphe getiren şanlı takımımızdır.
ibrahim akın savcılıkta "150 bin dolar ve bir yarış atı karşılığında Türkiye Kupası Finali'nde Beşiktaş'a karşı kötü oynamayı kabul ettim" demiş ve beşiktaş'ı zan altında bırakmıştı. şimdi de hapishane de "Savcılık sorgum esnasında soruşturma savcısı Mehmet Berk'in şike olayını itiraf etmem halinde tutuklanmayacağım yönündeki beyanları ve uygulamış olduğu psikolojik baskı nedeniyle gerçek olmamasına rağmen suçu kabul etmiş bulunmaktayım." demiş.
Kaynak : http://www.internethaber....360454h.htm#ixzz1SYcnS2rh
ibrahim akın savcılıkta "150 bin dolar ve bir yarış atı karşılığında Türkiye Kupası Finali'nde Beşiktaş'a karşı kötü oynamayı kabul ettim" demiş ve beşiktaş'ı zan altında bırakmıştı. şimdi de hapishane de "Savcılık sorgum esnasında soruşturma savcısı Mehmet Berk'in şike olayını itiraf etmem halinde tutuklanmayacağım yönündeki beyanları ve uygulamış olduğu psikolojik baskı nedeniyle gerçek olmamasına rağmen suçu kabul etmiş bulunmaktayım." demiş.
Kaynak : http://www.internethaber....360454h.htm#ixzz1SYcnS2rh
şike yaptığına inanmadığım ama eğer yapmışsada cezasını çekmesini istediğim takımım.
asbaşkanının yaptığı açıklamaya göre ibrahim akın ve iskender alın'ın şikeyi itiraf ettikleri ifadelerde adı geçmeyen kulüp. zira asbaşkan: " ibrahim transfer etmek istediğimiz bir futbolcuydu, nisan'dan beri görüşüyorduk bu konuda hem başkanı hem kendisiyle lakin parada anlaşamadık" ifadelerini kullanmıştır.
atletico madridle yapılan hazırlık maçını 1-0 kazanmıştır.
twitter'ı ayağa kaldıran taraftarı var;
http://uludagbesiktas.blo...da-cg-gibi-buyuyoruz.html
http://twitter.com/#!/sea...libesiktasliyitakipetmeli
http://uludagbesiktas.blo...da-cg-gibi-buyuyoruz.html
http://twitter.com/#!/sea...libesiktasliyitakipetmeli
doğma büyüme istanbullu ve fanatik bir beşiktaşlı olmama rağmen hiç inönü ye giremediğim için çok mutsuz hissettiğim takımdır. bir kere babamla gitmiştik. biletler bitmişti haliyle, bizde beleş tepeye çıkıp ordan takip etmek istemiştik ki; saygıdeğer güvenlik güçlerinin gelip * *
--spoiler--
de siktirin lan saltolarıyla kovması bir olmuştu :/
--spoiler--
--spoiler--
de siktirin lan saltolarıyla kovması bir olmuştu :/
--spoiler--
ifadelerin bir kısmı ortaya çıktığı söyleniyor. hadi bakalım hayırlısı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar