bugün

beşiktaş

doğma büyüme istanbullu ve fanatik bir beşiktaşlı olmama rağmen hiç inönü ye giremediğim için çok mutsuz hissettiğim takımdır. bir kere babamla gitmiştik. biletler bitmişti haliyle, bizde beleş tepeye çıkıp ordan takip etmek istemiştik ki; saygıdeğer güvenlik güçlerinin gelip * *
--spoiler--
de siktirin lan saltolarıyla kovması bir olmuştu :/
--spoiler--
© copyright 2005 - 2026