bugün

beşiktaş

iki gün önce fırsat bilip ts nin şampiyonlugunu kutlarken sonrasında yoneticileri şike iddiası yüzünden tutuklanınca, ibb nin kupasını kutlamayan, üstüne üstlük bi de bu durumdan ne gibi bir çıkar çıkaracagı soru işareti olsa da bunun üzerinden duruş, davranış gibi sözlerle bildiri yayınlayacak kadar popülist bir taraftar grubu var. anında kendi takımının adamları satacak kadar duruşu bulunan zavallı bu grup, her zaman yaptıgını yapmış ve dönek duruşunu göstermiştir.Ayrıca kupayı vermek nedir ya siz nasıl bi takımsınız ? zaten suçları ispatlanırsa alacaklar elinizden kupayı ve gereken cezada verilecek, aklanırlarsa da herşey düzelecek burdan bile gereksiz hareketlerle prim yapma çabası içindeler‚ peşinen yapmışlardır dercesine hemen kaçıyorlar bi de utanmadan fenerbahçe taraftarının inanarak yaptıgı yürüyüşe laf ediyorlar gerçekten ilginç.
© copyright 2005 - 2026