bugün

beşiktaş

"saf taraftarları" olarak bizler "şerefli kulüp, olması gereken, işte budur" tepkisini vermişizdir, evet.

"Saf olmayan bazı taraftarlar" ise "Başgan daşşaklarına kurban, şike yapsan da arkandayız başgaaan!!" demekte bir beis görmeyerek aklı sıra bizi madara etmeye çalışmaktadır. Te Allaam ya...

edit: forzanın "trabzonsporun şampiyonluğu kutluyoruz" introsu türk futbol tarihinin en büyük bok yemelerinden bir tanesidir. Bu işgüzarlığı yapan adminleri de kimlere havale etmeli bilmiyorum.
© copyright 2005 - 2026