bugün
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti5
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması7
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün4
- cebinde parası olmayan fakir erkek3
- yagmurcu ile revani yemek4
- sevgili yapınca her şeyden elini ayağını çekmek3
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- sedat pekmez12
- kabullenince huzur veren gerçekler5
- türk siyasetçiliği yapan araplar2
- askerlik4
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak2
- selahattin demirtaş cilalı apo dur2
- red pill2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- kadında güzellik aramayan erkek2
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi15
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- dut ağacı4
- bir kadını araba park ederken izlemek5
- muşlettin amca4
- artık pek kullanılmayan kelimeler2
- haziran 2026 arnavutluk protestoları2
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler3
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım4
- utanmadan şort giyen erkek7
- pantolon cebinde lahmacun taşımak3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- elimde goruntuleriniz var4
- agresif süs köpeği2
- yazarlara gelen son mesaj4
- sofra adabı2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- ismet gurbuz 202418
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- uludağ sözlük ün kokusu2
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- diamond bosphoruss denen yazar2
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- küfreden kız iticiliği8
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- açlığı çekilmeyen insan2
- kadınlarda asalet2
- beyaz yakalıyım hissi veren gıdalar2
- pringles kutusuna eli giren yetişkin erkek2
- evlenmek için gereken minimum para5
- eski mesajları okumak3
dün kendimce bu maçın analizini yaparak "bu nasıl şike" temalı bir yazı yazmıştım. aha burda;
(bkz: 11 mayıs 2011 beşiktaş ibb spor maçı/#12429384)
bugün benzerini güntekin onay yapmış.
vicdanı olan okusun. renkten gözü kör olan eksiye bassın.
--spoiler--
beşiktaş şike yapmıştır demiyorum veya yapmamıştır iddiasında da değilim.
suçlamalari, ifadeleri varsa itirafları da bilmiyorum.. elimde delil, belge hiçbir şey yok. ayrıca masumiyet karinesi kavramı ve yargı süreci konularında saygı göstermek ve susmak hepimizin görevi.
ben işin futbol tarafına bakıyorum..
kayseri'deki kupa finali 2-2 bitti. maç uzatmaya gitti. normal süre ve uzatmalarda kazanan olmadı. ama futbol kazandı.. dedik. hem beşiktaşı hem de ibbyi alkışladık. nefis bir maç izledik, futbola doyduk. sonunda futbolun cilvesi olan penaltılarla beşiktaş şansıyla kupayı kazandı...
meğer her şey yalanmış ibb 9 kişiyle oynamış dersek maçtan görüntüler farklı şeyler söylüyor. işte o maçtan enstantaneler:
ibrahim akın sağ çaprazdan topla sokuluyor ve aureliodan kurtulup vuruyor. çok sert bir şut değil belki ama gollük bir şut. rüştü çeliyor, sektiriyor kornere atıyor.
ibrahim akın soldan sert ve kavisli bir orta kesiyor. rüştü çeliyor.
dakika 41: ekrem soldan ortalıyor arka direkte iskender topu ağlara gönderiyor. ancak karar ofsayt. (maçtan sonraki programda da konuşmuştuk, bana göre de rıdvan hocaya göre de hizada ve ofsayt değildi)
dakika 53: simaonun pasında pres yapıp araya giren iskender alın topu kazanıyor, aureliodan sıyrılıyor, aurelio çelmeyi takıyor. karar: penaltı..
dakika 54: ibrahim akın, beşiktaş kalecisi rüştü reçberi ters köşeye yatırarak penaltıyı gole çeviriyor.
dakika 68: ibrahim akının pasıyla ceza sahasına sokulan gökhan ünal, ibbnin 2. golünü atıyor.
78. dakikada sivokun golüyle maç 2-2 olduktan sonra 81. dakikada iskender orta alanda pres yaparak gutiden topu kazanıyor gutiden sıyrılıyor sivok araya girince seken top sağdan hücuma çıkan cihanın önüne geliyor kaleci ile karşı karşıya kalan cihan kötü bir vuruşla topu dışarı vuruyor.
83te ibrahim, 105te iskender oyundan alınıyor.
uzatmalarda ibbnin kayda değer tek bir atağı yok. hatta maçtan sonra abdullah avcı i̇brahim akını oyundan aldığı için eleştiriliyor..
hatırlamayanlar için penaltılara giden maçta cihan ve metinin vuruşlarında top direkten dönüyor ve kupayı beşiktaş kazanıyor..
işte bilanço:
şi̇ke yaptığı iddia edilen 2 oyuncu kupa finalinde 2 gol atmış (1ini hakem saymamış) biri penaltı kazandırırken diğeri gole çevirmiş. birinin 2inci golde payı var. neticede beşiktaş şike ile suçlandığı maçı kazanamamış. iskender ve ibrahimin katkılarıyla maç berabere bitmiş.
dünya futbol tarihinde böyle bir şike maçı daha var mıdır? onu da araştırmak lazım.
--spoiler--
http://www.haber1903.com/...ikenin-belgesi-h2008.html
(bkz: 11 mayıs 2011 beşiktaş ibb spor maçı/#12429384)
bugün benzerini güntekin onay yapmış.
vicdanı olan okusun. renkten gözü kör olan eksiye bassın.
--spoiler--
beşiktaş şike yapmıştır demiyorum veya yapmamıştır iddiasında da değilim.
suçlamalari, ifadeleri varsa itirafları da bilmiyorum.. elimde delil, belge hiçbir şey yok. ayrıca masumiyet karinesi kavramı ve yargı süreci konularında saygı göstermek ve susmak hepimizin görevi.
ben işin futbol tarafına bakıyorum..
kayseri'deki kupa finali 2-2 bitti. maç uzatmaya gitti. normal süre ve uzatmalarda kazanan olmadı. ama futbol kazandı.. dedik. hem beşiktaşı hem de ibbyi alkışladık. nefis bir maç izledik, futbola doyduk. sonunda futbolun cilvesi olan penaltılarla beşiktaş şansıyla kupayı kazandı...
meğer her şey yalanmış ibb 9 kişiyle oynamış dersek maçtan görüntüler farklı şeyler söylüyor. işte o maçtan enstantaneler:
ibrahim akın sağ çaprazdan topla sokuluyor ve aureliodan kurtulup vuruyor. çok sert bir şut değil belki ama gollük bir şut. rüştü çeliyor, sektiriyor kornere atıyor.
ibrahim akın soldan sert ve kavisli bir orta kesiyor. rüştü çeliyor.
dakika 41: ekrem soldan ortalıyor arka direkte iskender topu ağlara gönderiyor. ancak karar ofsayt. (maçtan sonraki programda da konuşmuştuk, bana göre de rıdvan hocaya göre de hizada ve ofsayt değildi)
dakika 53: simaonun pasında pres yapıp araya giren iskender alın topu kazanıyor, aureliodan sıyrılıyor, aurelio çelmeyi takıyor. karar: penaltı..
dakika 54: ibrahim akın, beşiktaş kalecisi rüştü reçberi ters köşeye yatırarak penaltıyı gole çeviriyor.
dakika 68: ibrahim akının pasıyla ceza sahasına sokulan gökhan ünal, ibbnin 2. golünü atıyor.
78. dakikada sivokun golüyle maç 2-2 olduktan sonra 81. dakikada iskender orta alanda pres yaparak gutiden topu kazanıyor gutiden sıyrılıyor sivok araya girince seken top sağdan hücuma çıkan cihanın önüne geliyor kaleci ile karşı karşıya kalan cihan kötü bir vuruşla topu dışarı vuruyor.
83te ibrahim, 105te iskender oyundan alınıyor.
uzatmalarda ibbnin kayda değer tek bir atağı yok. hatta maçtan sonra abdullah avcı i̇brahim akını oyundan aldığı için eleştiriliyor..
hatırlamayanlar için penaltılara giden maçta cihan ve metinin vuruşlarında top direkten dönüyor ve kupayı beşiktaş kazanıyor..
işte bilanço:
şi̇ke yaptığı iddia edilen 2 oyuncu kupa finalinde 2 gol atmış (1ini hakem saymamış) biri penaltı kazandırırken diğeri gole çevirmiş. birinin 2inci golde payı var. neticede beşiktaş şike ile suçlandığı maçı kazanamamış. iskender ve ibrahimin katkılarıyla maç berabere bitmiş.
dünya futbol tarihinde böyle bir şike maçı daha var mıdır? onu da araştırmak lazım.
--spoiler--
http://www.haber1903.com/...ikenin-belgesi-h2008.html
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar