bugün
- mustafa kemal atatürk4
- kemalist dünya23
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet14
- true'nun çaylak olması17
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek3
- hırt2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım2
- şevval şahin2
- kadir inanır17
- antalyada üşümek3
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- hapşırmak2
- velvet28
- aşk3
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- üniversitelerin gereksiz olması13
- fatsalı kadir'in yeşilçam'a uzanan hikayesi2
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- evagreen2
- israil6
- ona bir şey söyle9
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- yeni bir kitaba başlama sorunu3
- 2026 dünya kupası27
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- sedat pekmez21
- yazarların iyi olduğu konular9
- sözlüğü bırakmak istemek8
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- seri gizli artı oy veren melek7
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- anın görüntüsü17
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- birader yazar olmak12
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- sözlük yazarlarının kombinleri8
- hızlı para kazanmanın yolları14
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 26 haziran 20266
- özlü sözler5
Taktiği beşiktaş gibi bir takımda işe yaramayacak teknik direktör. o direktifleri barça bile yerine getirmez, öyle saçmadır taktiği.
beşiktaş'tan bezmiş, sıkılmış gibi bir hali var, tazminat almak için mi uğraşıyor bilemem.
beşiktaş'tan bezmiş, sıkılmış gibi bir hali var, tazminat almak için mi uğraşıyor bilemem.
oynatmaya çalıştığı futbol ezberci türk futbol sever tarafından anlaşılmayan, yadırganan teknik adam. yıllarca mustafa denizli, fatih terim, yılmaz vural, hikmet karaman, güvenç kurtar vb. çemberine sıkışan türk futbolunda ersun yanal bile barınamamışken bu adam nasıl barınsın. tigana hoca değil, del bosque adam değil, rijkaard futboldan anlamıyor, bir siz anlıyorsunuz aq.
lider Trabzonspor'un oynadığı total futbola ve attığı 27 gole "defansif ve rakibin hatalarına dayalı" diyen adam.
not: aynı hafta schuster'in açıklamalarına göre sürekli hücumu düşünerek oynayan beşiktaş'ın gol sayısı 17'dir.
not: aynı hafta schuster'in açıklamalarına göre sürekli hücumu düşünerek oynayan beşiktaş'ın gol sayısı 17'dir.
trabzon ve bursa gibi savunmaya yönelik oynatmadığı takımı, ligin son sırasındaki ekibe karşı 80 dakika pozisyon bulamamıştır.
Kazanmak için gol pozisyonuna girmeniz ve gol atmanız diyen futbol dahisi...
(bkz: ya ne etceğidik)
(bkz: bir ömer üründül klonudur)
(bkz: ya ne etceğidik)
(bkz: bir ömer üründül klonudur)
anlaşılan ne yazık ki ömrü uzun olmayacak. sabırdan bihaber beyinsizler yüzünden gidecek bu adam da. yerine artık taktik anlayışı alakasız biri gelir. 2-3 hafta iyi gider millet göklere çıkarır. (bkz: bernd schuster) sonra 3-4 maç kötü gider, adamı ebesinin amına kadar kovalar bizim futnol dehaları. (bkz: bernd schuster) sonra da bizim takımdan bi' s.kim olmasını bekle değil mi? kendi ekolünü, kendi oyununu yaratmış bir beşiktaş hayali de başka baharlara kalacak anlaşılan.
trabzon'un 7, fenerbahçe'nin 6 gol attığı ve şu ana kadar 2 puan toplayabilmiş kasımpaşa'ya karşı kötü takım çıkararak 1 puanı kurtarabilmiş teknik direktör. kendisi futbolcuyken orta saha oynuyordu ve sırasıyla augsburg, köln, barcelona, real madrid, atletico madrid, bayer leverkusen ve unam pumas'ta oynamıştır. kendisinin değişik dönemdeki resimleri:
augsburg'da oynarken:
http://image24.webshots.c...010046852201FVdQcE_ph.jpg
http://www.freeimagehosti...et/uploads/ac31fef071.jpg
köln'de oynarken
http://www.stickerfreak.d...%f6ln/BM-79-k%f6ln-ms.jpg (Takım halinde)
http://www.stickerfreak.d...f6ln/BM-79-k%f6ln-296.jpg (Kendisi)
http://www.stickerfreak.d...K%f6ln/BM-79-k%f6ln-2.jpg (Takım arkadaşı Toni Schumacher)
http://www.br-online.de/b...dx=1&id=1261414952623 (Kendisi)
http://www.stickerfreak.d...%f6ln/PA-80-k%f6ln-14.jpg (Takım arkadaşı Pierre Littbarski)
barcelona'da oynarken:
http://www.blaugranas.com...ona_historicos-930357.jpg
http://i652.photobucket.c...a_bernd_schuster-5130.jpg
http://i652.photobucket.c...ums/uu249/sirtubin/01.jpg
real madrid'de oynarken:
http://2.bp.blogspot.com/...zakokndQU/s400/bernds.jpg
http://www.realmadridfans.../8a6d87288xschuster4p.jpg
http://www.realmadridfans.../8a6d87288xschuster7p.jpg
http://www.freeimagehosti...et/uploads/e3027bdb18.jpg
atletico madrid'de oynarken:
http://www.atleticomadrid...images/Bernd_Schuster.jpg
http://www.freeimagehosti...et/uploads/0980387f66.jpg
http://www.freeimagehosti...et/uploads/46753ac18d.jpg (1992'de çekilmiş bu fotoğrafta o zaman Atletico Madrid B'de oynayan 13 yaşındaki Raul Gonzales'le birlikte)
bayer leverkusen'de oynarken:
http://4.bp.blogspot.com/...3IguudyJA/s400/sc+vll.jpg (Yanında bir başka efsane Rudi Völler var)
http://www.freeimagehosti...et/uploads/3b9fecc484.jpg
http://www.br-online.de/c...216859-20081014151839.jpg
unam pumas'ta oynarken:
http://galeri.uludagsozlu.../bernd-schuster_71348.jpg (Yanında rakibi Veracruz'da oynayan Real'den eski takım arkadaşı Jose Mari Bakero var)
http://www.freeimagehosti...et/uploads/26f2c5832a.jpg
augsburg'da oynarken:
http://image24.webshots.c...010046852201FVdQcE_ph.jpg
http://www.freeimagehosti...et/uploads/ac31fef071.jpg
köln'de oynarken
http://www.stickerfreak.d...%f6ln/BM-79-k%f6ln-ms.jpg (Takım halinde)
http://www.stickerfreak.d...f6ln/BM-79-k%f6ln-296.jpg (Kendisi)
http://www.stickerfreak.d...K%f6ln/BM-79-k%f6ln-2.jpg (Takım arkadaşı Toni Schumacher)
http://www.br-online.de/b...dx=1&id=1261414952623 (Kendisi)
http://www.stickerfreak.d...%f6ln/PA-80-k%f6ln-14.jpg (Takım arkadaşı Pierre Littbarski)
barcelona'da oynarken:
http://www.blaugranas.com...ona_historicos-930357.jpg
http://i652.photobucket.c...a_bernd_schuster-5130.jpg
http://i652.photobucket.c...ums/uu249/sirtubin/01.jpg
real madrid'de oynarken:
http://2.bp.blogspot.com/...zakokndQU/s400/bernds.jpg
http://www.realmadridfans.../8a6d87288xschuster4p.jpg
http://www.realmadridfans.../8a6d87288xschuster7p.jpg
http://www.freeimagehosti...et/uploads/e3027bdb18.jpg
atletico madrid'de oynarken:
http://www.atleticomadrid...images/Bernd_Schuster.jpg
http://www.freeimagehosti...et/uploads/0980387f66.jpg
http://www.freeimagehosti...et/uploads/46753ac18d.jpg (1992'de çekilmiş bu fotoğrafta o zaman Atletico Madrid B'de oynayan 13 yaşındaki Raul Gonzales'le birlikte)
bayer leverkusen'de oynarken:
http://4.bp.blogspot.com/...3IguudyJA/s400/sc+vll.jpg (Yanında bir başka efsane Rudi Völler var)
http://www.freeimagehosti...et/uploads/3b9fecc484.jpg
http://www.br-online.de/c...216859-20081014151839.jpg
unam pumas'ta oynarken:
http://galeri.uludagsozlu.../bernd-schuster_71348.jpg (Yanında rakibi Veracruz'da oynayan Real'den eski takım arkadaşı Jose Mari Bakero var)
http://www.freeimagehosti...et/uploads/26f2c5832a.jpg
(bkz: Jump Derwall)'ın öğrencisidir futbolu Derwall'dan öğrenmiştir.
jump nedir arkadaş jupp derwall olacaktı o utandım kendimden.
en kısa süre içinde kendisinden "gaziantep belediye'nin bank asya'da nasıl oynayabildiği belli, kapana kapana maç kazanıyorlar, biz böyle yapmıyoruz" şeklinde bir açıklama bekliyorum... *
tabata ve nihat ile nasıl bi ilişkisi var anlayamadım.
(bkz: bugün yarın gider)
mutsuz olduğu her hareketinden belli olan teknik adamdır.
pek bir kompleksli malesef...
tabata'dan bir türlü vazgeçmeyen ancak yine de futbol zekasına güvendiğim teknik adamdır. artık bırak şu tabata'yı!
defolup gidesice...
kulübeden sahaya baktığında "ben bu topçularla nasıl başarılı olacam?" diye düşünüp başını öne eğen teknik direktör.
küçümseyerek geldiği gaziantep'te gereken cevabı alarak istanbula geri dönen teknik direktör.
beni nihatın sakatlanmasına sevinebilecek duruma getirmiştir.kendisini tebrik ediyorum.nihat ısrarı hakan ısrarı beşiktaşı mahvetti.rotasyon diye her maç her mevkideki oyuncular değişiyor.bana beşiktaşın 11ini say deseler kimi sayacağım ben kaledeki adam bile her maç değişiyor.bir de fatih tekkeyle küsmüş, kadroya almıyor.e daha ne ya canım benim biz transfer edelim sen küs.oh ne güzel hayat.
hakkı yeniyor bu adamın.
beşiktaş'ın rakiplerinin de maç başı prim vermesi lazım bu adama.
beşiktaş'ın rakiplerinin de maç başı prim vermesi lazım bu adama.
birileri çanları çalmaya başlamış yine. bu sefer hedef evin haşarı çocuğu bu sarı kafada. yüz yüze artık yapabilecekleri birşey olmadıgını anlayan medya belaltı çalışmalarına başlamış. o kadar saçma sapan sorulara maruz kalan sarı kafa, verilebilecek en güzel cevaplarla hepsine siktiri çekmiştir. e tabi farkında değil o sırada aynı zamanda da ipini çekiyordu.
ulan bi kere şu senaryo değişsin lan, bi kere değişsin bakalım bu sfer ne olacak. sanki her sene şampiyon oluyoruz da bi gelene katlanamıyoruz. ulan bırakın bir de aynı adamla 3 5 sene takılalım olmayacaksa da öyle olmasın. herkes şu futbolu biliyor da bir bu hocalar bilmiyor zaten. ulan yıllarca takıma ileride pres yaptıran, top yaptıran hoca olsun isterse maç kazanamasın üzülmeyiz demedik mi? bu adam geldiginden beri amacı bu değil mi? he şu son maçlarda bunu yapamadı takım evet de adamın amacı değişti mi? hala bunun için çalışıyor bu adam, tutup "he burada demek futbol böyle boktan oynanıyor, anlayısı değiştirip takımı ona göre oynatalım" deyip yine eski topsuz futbola mı dönseydi?
adam çalışkan, taktik bilgisi falan üst düzeydedir ki yönettiği takımlar güzel futbol oynamıştır, avrupa standartlarının ne oldugu, futbolcuların hangi aşamalarda neler yapması gerektigini falan iyi bilir ki o dünyanın içinden geliyor. ne bekliyoruz? ya bu iki yüzlülüğe son verip, ne olursa olsun bu adamın arkasında duracağız ya da sanki ilk defa oluyormuş gibi bunu da yollayıp şifoyu getirip aynı filmi tekrar izleyeceğiz. son 20 yıla falan gitmiyorum bak. daha şurada 3 5 sene öncesinden al bak su takıma neler olmus. delbosque geldi, yolladık rıza kaptanı getirdik. kesmedi bizi tigananın ardına ertugrulu ekledik. şimdi de bernin yanına şifoyu eş etmeyelim. bu sürede kazandıgımız hiç bir şey olmadı aksine kaybettigimiz çok şey vardı.
kasımpaşa ya da gaziantep bşb yi yenmek için bu takımın hocaya ihtiyacı yoktur. o maçlar için sakın hocaya dönüp kızmayın. bu takımın formasını sırtına geçirmiş o klupte profesyonel sözleşmesi olan herhangi futbolcu o maçları almak zorundadır. hadi birisi kazaydı, diğeri ne lan.
bobosu, quaresması, nihatı, holoskosu farketmez. önüne gelen fırsatları bu kadar kolay harcayamazsın.
hocadan şu an ki ilk beklentilerim şu adamların kaleciyle karsı karsı kaldıklarında ne yapmaları gerektigini anlatmasıdır. kornerleride unutmayalım. ya bi takım 20 tane kornerden nasıl olurda bi tehlike bile yaratamamayı başarır. hocaya gerek var mı bunun için arkadaş. bu adamlar hiç mi futbol oynamadılar. bunca kornerden nasıl tek pozisyon çıkaramazlar.
ulan bi kere şu senaryo değişsin lan, bi kere değişsin bakalım bu sfer ne olacak. sanki her sene şampiyon oluyoruz da bi gelene katlanamıyoruz. ulan bırakın bir de aynı adamla 3 5 sene takılalım olmayacaksa da öyle olmasın. herkes şu futbolu biliyor da bir bu hocalar bilmiyor zaten. ulan yıllarca takıma ileride pres yaptıran, top yaptıran hoca olsun isterse maç kazanamasın üzülmeyiz demedik mi? bu adam geldiginden beri amacı bu değil mi? he şu son maçlarda bunu yapamadı takım evet de adamın amacı değişti mi? hala bunun için çalışıyor bu adam, tutup "he burada demek futbol böyle boktan oynanıyor, anlayısı değiştirip takımı ona göre oynatalım" deyip yine eski topsuz futbola mı dönseydi?
adam çalışkan, taktik bilgisi falan üst düzeydedir ki yönettiği takımlar güzel futbol oynamıştır, avrupa standartlarının ne oldugu, futbolcuların hangi aşamalarda neler yapması gerektigini falan iyi bilir ki o dünyanın içinden geliyor. ne bekliyoruz? ya bu iki yüzlülüğe son verip, ne olursa olsun bu adamın arkasında duracağız ya da sanki ilk defa oluyormuş gibi bunu da yollayıp şifoyu getirip aynı filmi tekrar izleyeceğiz. son 20 yıla falan gitmiyorum bak. daha şurada 3 5 sene öncesinden al bak su takıma neler olmus. delbosque geldi, yolladık rıza kaptanı getirdik. kesmedi bizi tigananın ardına ertugrulu ekledik. şimdi de bernin yanına şifoyu eş etmeyelim. bu sürede kazandıgımız hiç bir şey olmadı aksine kaybettigimiz çok şey vardı.
kasımpaşa ya da gaziantep bşb yi yenmek için bu takımın hocaya ihtiyacı yoktur. o maçlar için sakın hocaya dönüp kızmayın. bu takımın formasını sırtına geçirmiş o klupte profesyonel sözleşmesi olan herhangi futbolcu o maçları almak zorundadır. hadi birisi kazaydı, diğeri ne lan.
bobosu, quaresması, nihatı, holoskosu farketmez. önüne gelen fırsatları bu kadar kolay harcayamazsın.
hocadan şu an ki ilk beklentilerim şu adamların kaleciyle karsı karsı kaldıklarında ne yapmaları gerektigini anlatmasıdır. kornerleride unutmayalım. ya bi takım 20 tane kornerden nasıl olurda bi tehlike bile yaratamamayı başarır. hocaya gerek var mı bunun için arkadaş. bu adamlar hiç mi futbol oynamadılar. bunca kornerden nasıl tek pozisyon çıkaramazlar.
rijkaard'ın gitmesi schuster için kötü oldu herkes rijkaard'ın başını yeme derdindeydi şimdi gözler schuster de. ipini çekmeleri yakındır.
sonuna kadar gidilmesi gereken teknik adamdır.dağılın lan akbabalar.
sonuna kadar arkasındayız, hucüm etsin takım.
kesinlikle, ne olursa olsun 2 sezon boyunca sabredilmeli bu adama..
http://altankocak.blogspo...r-rijkaard-olmayacak.html
http://altankocak.blogspo...r-rijkaard-olmayacak.html
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar