bugün
- ismet gurbuz 202418
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- küfreden kız iticiliği5
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- lise defteri7
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- yürüyüş partisi8
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- ankara da nato zirvesi tedbirleri4
- beyaz otomobil satın almak15
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- saba makamı ile okunan ezan4
- türkiye6
- amerika birleşik devletleri6
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- göbek adınız2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- rabbin para vermesi4
- düşük iq belirtileri5
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- almanya5
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- bugün de meme atan olmaması13
- ilgi2
- terlikle dövmek2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- diş ağrısı2
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- ipkis2
- kablo dolu çekmece2
insan yavrusu. dünyanın en tatlı, en sevimli sürüngenleri...
kafasına göre s.çar,istediği bir şey anında olmazsa ciyak ciyak bağırıp ağlar,güldüğünde insan onu yemek ister,dünyanın 2. en şirin varlığıdır.ayrıca bir sözlük yazarıdır, ususer'dir.Hoşgeldin.
duman'ın damar sarkisi
bir duman şarkısı sozlerı ıse;
geri gel beri gel geri bebek
gözleri sürmeli bebek
ısırır ısıtır dudakları
ıslak ıslak öpmek gerek
geri gel beri gel geri bebek
saçları altın bebek
ısıtır ısırır bakışları
dönüp dönüp bakmak gerek
gel
gitme yalvarırırm yalnız koma beni bebek
dünyalar güzeli, biricik bebek
hasret ateşiyle kül olmuşum ben bebek
alem yıkılsa ararım
bebek güzel bebek tatlı bebek narin bebek
güzel bebek tatlı bebek narin bebek
geri gel beri gel geri bebek
gözleri sürmeli bebek
ısırır ısıtır dudakları
ıslak ıslak öpmek gerek
geri gel beri gel geri bebek
saçları altın bebek
ısıtır ısırır bakışları
dönüp dönüp bakmak gerek
gel
gitme yalvarırırm yalnız koma beni bebek
dünyalar güzeli, biricik bebek
hasret ateşiyle kül olmuşum ben bebek
alem yıkılsa ararım
bebek güzel bebek tatlı bebek narin bebek
güzel bebek tatlı bebek narin bebek
pek megoloman bi sey bu. tatli da. bu kadar entry`yi ust uste nasil giriyo diye dusundurtmustur bir zaman. sonra onu biraktim, okumaya basladim. pek de zarif yazarmis megersem. allah sevdigine bagislasin.
an itibariyle ,çabaya giremeyecek kadar yorgun ve sersem durumda olan kafeinman yaratık
sözlük yüzünden uykuları delik deşik olmuş sözlük hayvanı
eğer çalışıyor olsaydı işsiz kalma potansiyeli dogardı ki bekınız
(bkz: sozluk sayesinde issiz kalmak)
ayrıca an itibariyle yetti kendileri
(bkz: sozluk sayesinde issiz kalmak)
ayrıca an itibariyle yetti kendileri
yazılarında narsistik özelligini insanın gözüne gözüne sokmasıyla dikkatimi çekmiş olan kişi
(bkz: narsistik kişilik bozukluğu)...
canlıların en küçüğü,en safı,günahsızı sevimli varlık.sözlükte yazar olanı da benim manevi ablamdır,bilgili ve kültürlüdür,gerçeği gibi yazarının da içinde hiç bi kötülük yoktur.
narsistik özellikler gösterdigine kanaat getirdigim ve bu yüzden yazdıgım yazıya karşılık hemen kendine teşhis koyarmışcasına olayı kişilik bozuklugu boyutuna getirip beni güldüren yazar kardeşimiz
nickinin altına entryler düzsesim gelen kişi. bu zeka bu canlılık bu atiklik. kızlar düşünemez kurallarını falan yıktı an itibariyle
keşke hep öyle kalsalar diye düşündüren tatlı varlıklar.
sozlugun kaliteli bayan yazarlarından,severek okunulası yazar..
bir güzel insan.
bebeksi güzelliğiyle!! bizi büyüleyen ve bir bebeki bize en iyi şekilde anlatan duman şarkısı...Güzeldir
kendisini sith zannediyor ama kızılaydan bir kan testi yaptırıp midi clorian sayısını belgeleriyle görmeden inanmak mümkün degil buna
ayar nedir, kime verilir sorularının cevabını bilen, ironiden anlayan hatta isteyenlere anlatacak kapasitede olan, seviyeli ve sevilesi yazar.
ismiyle müsemma bir insan. yazı dilinin düzlüğünden fazla okumadığını tahmin ediyorum. ironiden anlamadığı gibi espri kabiliyeti de mininum. kendisine tavsiyem biraz daha çaba sarfetmesi.*
daha çok çalışacak ve layık olmaya kendini adayacak insandır an itibarıyle,kendine getirenler,hadbildirgenler sagolsun,varolsun diyen yazardır...
bir acil servis şarkısı.
Yapayalnız bir yaz olabilirdi
Tıpkı bundan öncekiler gibi
Ama bu kez sen vardın kumsalda
Bebek diyordu herkes sana
Gerçek ismini kimse bilmezdi
Ama bebek yeterdi anlatmaya
Hey bebek götür beni o temmuz akşamına
Seninle sevişmek istiyorum
Sabah yeli gibiydi dudakların
Öperken beni ürpertirdin
Ama artık sen yoksun kumsalda
Hey bebek götür beni o temmuz akşamına
Seninle sevişmek istiyorum
Yapayalnız bir yaz olabilirdi
Tıpkı bundan öncekiler gibi
Ama bu kez sen vardın kumsalda
Bebek diyordu herkes sana
Gerçek ismini kimse bilmezdi
Ama bebek yeterdi anlatmaya
Hey bebek götür beni o temmuz akşamına
Seninle sevişmek istiyorum
Sabah yeli gibiydi dudakların
Öperken beni ürpertirdin
Ama artık sen yoksun kumsalda
Hey bebek götür beni o temmuz akşamına
Seninle sevişmek istiyorum
haksızlıktan hoşlanmayan son derece duyarlı yazar.
"h" lerimi bana geri veren uuser.teşekkürlerimi gönderirim en tatlısından...*
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar