bugün
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar6
- çok güzel ama manyak kadın7
- sözlükteki gizli düşmanım3
- mustafa kemal atatürk7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- kemalist dünya24
- hırt4
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek5
- hurdadan çıkan flash diskler2
- içinden canavar çıkan insan2
- kezodan öpücük istemek2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet14
- true'nun çaylak olması17
- ibrahim hacıosmanoğlu8
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir3
- kadir inanır17
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı2
- aşk4
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım2
- şevval şahin2
- antalyada üşümek3
- velvet28
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hapşırmak2
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- 2026 dünya kupası27
- israil6
- sedat pekmez21
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- yazarların iyi olduğu konular9
- sözlüğü bırakmak istemek8
- fatsalı kadir'in yeşilçam'a uzanan hikayesi2
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- ona bir şey söyle9
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- evagreen2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- seri gizli artı oy veren melek7
- yeni bir kitaba başlama sorunu3
- anın görüntüsü17
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- birader yazar olmak12
bazı restoranları güzel, bazıları değil. tat olarak istikrarsız bir kuruluş.
ne zaman ayran istesem "iskenderin yanında yoğurt var yine de istiyor musunuz?" tarzı bir cevap alıyorum. evet kardeşim asitli içmiyorum anlayın şunu yoğurtla ayran aynı amaca hizmet etmiyor.
ne zaman ayran istesem "iskenderin yanında yoğurt var yine de istiyor musunuz?" tarzı bir cevap alıyorum. evet kardeşim asitli içmiyorum anlayın şunu yoğurtla ayran aynı amaca hizmet etmiyor.
Berbat kardeşim bunun iskenderi yemeyin. Resmen mikrodalgada ısıtıyorlar, sonra önünüze koyuyorlar. 5 dakkada 100 kişiye nasıl servis yapılır, buz gibi tabak dil yakan etlerle. Tadına gelince bimde satılan hazır dönerle iskender yapılsa daha lezzetli olur.
Kıyma gibi döneri var. Domates sosu güzel. 1.5 porsiyonu bile doyurmuyor beni. Az koyuyorlar etini. Yerken pek haz almıyorum. Hemen bitiyor.
Buzlukta donmuş dönerleri ısıtıp önünüze getiren dönercimsi.
Fiyatlarını merak ettiğimdir.
Tek iskender 20,99 değil 19,99 kampanyasıyla güldürmüştür. işte aradığım mizah.
valla döner stop der, orda bi dur ye derim. bay döner kimmiş.
iğrenç reklamlarıyla ünlü bir döner markası.
Bir şeyi çok merak ediyorum. Bu zincir nasıl bu kadar büyümüş, nasıl bu kadar satış yapmış, o reklamları nasıl vermiş, sahibi kim, arkasındaki destekçi kim?
Ben kalitesiz kötü yerden bırak yemeği içkiyi selam dahi almam. Geçen yanıldım şaştım burada sipariş verme gafletinde bulundumdu. Ve mümkün mertebe yediğim şeyin yemeğin iyi yönlerini görürüm, hoşnut da olurum çoğu zaman.
Bu gerçek anlamda bir rezalet, allahın gücüne gitmesin ama köpeğim olsa yesin diye önüne koymam.
iskender kebaba yapılan büyük saygısızlık resmen. Bim'den a101'den dondurulmuş et dönerler bile buna bin basar büyük ihtimalle.
Kendi kendime kızıyorum, ben böyle bir yanlışı nasıl yaptım diye. Damak zevkime vurulmuş büyük bir darbe adeta.
Fabrikasyon döner bile diyemeyeceğim kadar kötü, lezzetsiz, gıyık gıyık.
Ben kalitesiz kötü yerden bırak yemeği içkiyi selam dahi almam. Geçen yanıldım şaştım burada sipariş verme gafletinde bulundumdu. Ve mümkün mertebe yediğim şeyin yemeğin iyi yönlerini görürüm, hoşnut da olurum çoğu zaman.
Bu gerçek anlamda bir rezalet, allahın gücüne gitmesin ama köpeğim olsa yesin diye önüne koymam.
iskender kebaba yapılan büyük saygısızlık resmen. Bim'den a101'den dondurulmuş et dönerler bile buna bin basar büyük ihtimalle.
Kendi kendime kızıyorum, ben böyle bir yanlışı nasıl yaptım diye. Damak zevkime vurulmuş büyük bir darbe adeta.
Fabrikasyon döner bile diyemeyeceğim kadar kötü, lezzetsiz, gıyık gıyık.
Önceden kesilip dondurulmuş yaprak etleri ısıtarak iskender yapan restorant.
ilk piyasaya girdiklerinde fena değildi. ama şubeleştikçe bozuldu maalesef.
iğrenç reklamlarıyla ünlü bir döner markası.
iğrenç reklamlarından dolayı hiç gitmediğim, gitmeyi de düşünmediğim ve zaten hakkında çok olumsuz yorum da okuduğum avm iskendercisi.
her zaman ayni tatta olması güzel. köfteci yusuf öyle değil mesela, çoğunlukla güzel değil ama bazen güzel.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar