bugün
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız5
- seksten sonra bira içmek5
- 2026 dünya kupası14
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- lahmacunu elle yiyen kız18
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı3
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek9
- cuckold erkek3
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı48
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- iş yerinde yapması zevkli şeyler3
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- evlilikteki en büyük sorun4
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ez te hezdikim6
- sözlük kadınları5
- bugün de meme atan olmaması4
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- balkonu camla kaplatmak7
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- milli takımımızın balonu patladı7
- köyde gece tuvalete gitmek7
- alevilerde muhammed ismi5
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- istanbul6
- yazarların en sevdiği meyve9
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- üniversite sınavına geç kalmak5
- güne bir şarkı bırak18
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- seni hayata bağlayan şey12
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- asosyal olmanın sebepleri7
- pornoyu bırakmak5
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
the godfather dizisindeki en yetkili sert kisidir.
Baba, "dağ"dır. Anne ise dağın "kar"ı.
çocuğu olan insani bir varlık.
Sevmeyipte saygı duyulma zorunluluğu taşınılan insanların ilki.
her geçen zaman ile daha da değer kazanan insan.
hayatının her anındaki hareketlerinde kesinlikle parmağı olan insan.
hayatının her anındaki hareketlerinde kesinlikle parmağı olan insan.
ananızı siktiği için güvenilmeyecek kişi.
22 yaşıma kadar ağzından tek bir küfür dahi duymadığım adam. Yanımda sigara içerken bile çekinen adam. Tek dayanağım.
varsa da yok gibidir. Canı gönülden babasını sevenler gibi hissetmeye kim hayır der ki?
Bu adam benim babam
Sekiz köşe kasketiyle
Omuzunda sekosuyla hey!
Cebinde yok parası
Bafra'dır cigarası
Yüreğindedir yarası
Altı çocuk büyütmüş
Bir işçi maaşıyla
Bu adam benim babam hey!
Ağlama benim babam
Ağlama naçar babam
Kara gün geçer babam hey!
Bir kapıyı kapayan
Gene açar babam
Ağlama benim babam hey!
Ağlama mazlum babam
Ağlama naçar babam
Kara gün geçer babam hey!
Bir kapıyı kapayan
Gene açar babam
Allah büyük babam hey!
Sekiz köşe kasketiyle
Omuzunda sekosuyla hey!
Cebinde yok parası
Bafra'dır cigarası
Yüreğindedir yarası
Altı çocuk büyütmüş
Bir işçi maaşıyla
Bu adam benim babam hey!
Ağlama benim babam
Ağlama naçar babam
Kara gün geçer babam hey!
Bir kapıyı kapayan
Gene açar babam
Ağlama benim babam hey!
Ağlama mazlum babam
Ağlama naçar babam
Kara gün geçer babam hey!
Bir kapıyı kapayan
Gene açar babam
Allah büyük babam hey!
nadir istisnaları olmakla beraber kendisinin aslında ne kadar mantıklı, doğru kararlar verdiğinin anlaşıldığı an büyümüştür kişi. en azından ben de böyle oldu.
mark twain'in hoş bir sözü var bu konuda: "Ben 14 yaşındayken babam çok cahil bir adamdı. Gözüme görünmesin isterdim. Fakat 21 yaşıma geldiğimde hayrete düştüm; bizim ihtiyar yedi yıl içinde ne çok şey öğrenmişti!"
http://galeri.uludagsozluk.com/g/baba/
mark twain'in hoş bir sözü var bu konuda: "Ben 14 yaşındayken babam çok cahil bir adamdı. Gözüme görünmesin isterdim. Fakat 21 yaşıma geldiğimde hayrete düştüm; bizim ihtiyar yedi yıl içinde ne çok şey öğrenmişti!"
http://galeri.uludagsozluk.com/g/baba/
Adını yüzünü sesini unuttuğum adam... Hayalimde ki misin? yoksa kabuslarımki mi? Aklıma gelişin de kalbimi acıtan adam... En yakınimda sen terketmisken herkes terkeder diye dusunup durdugum, kime guvenirim ki...
bazen topraktır en karasından. su dökersin tazelenir, o zaman anlarsın güldüğünü.
eğilip o toprağa bir kırlangıç bırakınca hissedersin varlığını, var olduğunu.
gözyaşlarınla sularsın toprağını. bilirsin hiç birşey söyleyemeyeceğini ama anlatırsın ne var ne yok herşeyi.
görmediğin, hiç tanımadığın insanlar gibidir bazen hayatında, ne sesi ne de kokusu vardır hafızanda.
baba, insan hayatında önemli bir değerdir sonuç olarak, toprak olması bile yeter var olması için.
eğilip o toprağa bir kırlangıç bırakınca hissedersin varlığını, var olduğunu.
gözyaşlarınla sularsın toprağını. bilirsin hiç birşey söyleyemeyeceğini ama anlatırsın ne var ne yok herşeyi.
görmediğin, hiç tanımadığın insanlar gibidir bazen hayatında, ne sesi ne de kokusu vardır hafızanda.
baba, insan hayatında önemli bir değerdir sonuç olarak, toprak olması bile yeter var olması için.
dünyanın en güzel ünvanı.
"Babalar, alınlarımıza yazılmış yalnızlıklardır."
40 yıl sırtınızda taşısanız, hakkını ödeyemeyeceğiniz kişi.
Kötü olanları da vardır.
olmasaydı, olmazdım..
keşke olmasaydı.
keşke olmasaydı.
Ozlenen.
su an elimde olan mukemmel mario puzo kitabi. uzun zamandir okumak istiyordum ancak pek imkanim olmamisti. az kaldi bitecek heralde 200 sayfa falan var.
Ulan baba..
Sen suçlusun. Beni böyle yetiştirdiğin için.
Herkes çalarken en büyük şerefsizliğin çalmak olduğunu öğrettiğin için mesela.
Yada her erkek kadınlarla gönül eğlendirirken, bir kadına baktığımda bana kızdığın, kadın karşında soyunsa da sen hz yusuf olacaksın, haysiyetin, onurun olmalı dediğin için. Elimden tutup erkek yapar demediğin için. Sözü yerine getirmemenin ölümden kötü olduğunu, kadına el kaldıranın en aşağılık kişi olduğunu tüm çocukluk boyunca beynime kodladığın, elime oyuncak silah yerine kitap verdiğin, kafama vura vura kitap okuttuğun için çok suçluyorum seni.
Ulan baba.
25 yaşındayım ve hala bu öğrettiklerine derinden bağlıyım. Sen şimdi tanrının yanındasın ama bu sözlerin hiç bırakmıyor yakamı.
Bak oğlum şöyle ol, böyle ol, erkeklik zorba olmak değildir, kadını malın görmek değildir, mesele erkek olmak değil şerefli erkek olmak dediğin günleri hatırlıyorum. El pençe dururdum karşında. Sen otur diyene kadar oturamazdım bile karşında.
Amk 25 yaşındayım. Benim yaşıtlarım her gün başka kadının kollarında uyanıp hayatı seks para alkol üçlemesinden görürken ben senin değerlerine sadık, -geri kafalı- bir erkek oldum çıktım.
Ulan baba.
Keşke göster amcalara pipini diye yetiştirseydin beni, önemli olan kadın erkek değil önemli olan vicdan ve şeref diye diye değil...
21. Yüzyıldayım. inan bu nesile uymuyorsam suçlusu sensin peder.
Sen suçlusun. Beni böyle yetiştirdiğin için.
Herkes çalarken en büyük şerefsizliğin çalmak olduğunu öğrettiğin için mesela.
Yada her erkek kadınlarla gönül eğlendirirken, bir kadına baktığımda bana kızdığın, kadın karşında soyunsa da sen hz yusuf olacaksın, haysiyetin, onurun olmalı dediğin için. Elimden tutup erkek yapar demediğin için. Sözü yerine getirmemenin ölümden kötü olduğunu, kadına el kaldıranın en aşağılık kişi olduğunu tüm çocukluk boyunca beynime kodladığın, elime oyuncak silah yerine kitap verdiğin, kafama vura vura kitap okuttuğun için çok suçluyorum seni.
Ulan baba.
25 yaşındayım ve hala bu öğrettiklerine derinden bağlıyım. Sen şimdi tanrının yanındasın ama bu sözlerin hiç bırakmıyor yakamı.
Bak oğlum şöyle ol, böyle ol, erkeklik zorba olmak değildir, kadını malın görmek değildir, mesele erkek olmak değil şerefli erkek olmak dediğin günleri hatırlıyorum. El pençe dururdum karşında. Sen otur diyene kadar oturamazdım bile karşında.
Amk 25 yaşındayım. Benim yaşıtlarım her gün başka kadının kollarında uyanıp hayatı seks para alkol üçlemesinden görürken ben senin değerlerine sadık, -geri kafalı- bir erkek oldum çıktım.
Ulan baba.
Keşke göster amcalara pipini diye yetiştirseydin beni, önemli olan kadın erkek değil önemli olan vicdan ve şeref diye diye değil...
21. Yüzyıldayım. inan bu nesile uymuyorsam suçlusu sensin peder.
Bir kere gördüğüm ondan da Pişman oldugum kişidir.
hayatimda olmayan kisidir.
o üzülmesin diye, kendimi üzdüğüm insandır. ölüm gününü düşündükçe oturur, ağlarım. gitmesin diye dua ederim, nedendir bilinmez ama o başkadır. o benim babamdır. onun ölüm günü benimde bazı şeylerden koptuğum gün olacaktır eminim. görüyorum etrafımda canım dostlarımın çektikleri acıları. o hiç tanımamış. ben onu nası unutabilirim, unutamam ki. her işimde o, olur. belki onun bana söyleyeceklerini ben kendime söyler, ağlarım. aslında ben ağlamayı sevmem ama ölümden sonra yapabileceğim bişey yok. o yaşarken kızdırsamda o öldükten sonra asla yapmam onları. kimbilir belki tıpkı onun gibi olurum. şimdide benziyorum, ona baktıkça işte o benim babam diye gurur duyuyorum. ben onu çok seviyorum. ben ailemi seviyorum ama o farklı o benim babam. canım babam, seni seviyorum. belki bunu yüzüne çok az söylemişimdir. ama bunu her daim hissettim. sana kızdım dediğinde yatağımda günlerce ağladım. sen bana hiç kızma, hep sev beni. ben seni hep sevicem. sen ölürsen bana yeter dışarı çık hava al, bunu ye bunda şu şu vitaminler var, hırkanı giyy diye kim diyecek?
vakitsiz ölen kızlar
okşanmamış memelerini de götürür yanlarında
yazık değil mi baba?
ceket emanet duruyor artık omzumda
onlar emanet sana.
okşanmamış memelerini de götürür yanlarında
yazık değil mi baba?
ceket emanet duruyor artık omzumda
onlar emanet sana.
(bkz: müslüm gürses)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar