bugün
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- eski uludağ sözlük ortamı7
- falıma bakmak isteyen var mı6
- klimasız arabayla uzun yol gitmek5
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- lip balm kullanan erkek6
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- aldım kabul ettim6
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- online yazarlar8
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- kadınlar neden aldatır17
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- 0 0 75
- nofap6
- dont fuck with me tony4
- frenkler2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- cut the crap4
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- yaz aşkı bulamamak2
- amy adams3
- sedat pekmez18
- tarot falına inanan salak8
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- devşirmelik makamı13
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- tekerlek kaşar4
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- biz arap değiliz biz türk üz8
- 2026 dünya kupası15
- anın görüntüsü16
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
asti candir da o kovalayan sizi dolandirmaya calisanlar olmasa ee bi de tuvalet olayina katiliyorum, dunyanin neresinde insanlarin tuvaletinden para almak var diyecektim, panama da otogarda aliyorlar! 25cent, zaten panama city bana istanbul hatirlatmistir.
bu ara yazarlardan biri "central amerika sehirlerinin Turk sehirlerini animsatmasi" diye bir baslik acarsa bana haber versin en az 10 entry si benden hahaha.
bu ara yazarlardan biri "central amerika sehirlerinin Turk sehirlerini animsatmasi" diye bir baslik acarsa bana haber versin en az 10 entry si benden hahaha.
Persembe gunu sabah 7:30 ile 8 arasi bulunacagim mekan.
Bu yaz gunu ustunde mont olan , anormal hareketler sergileyen biri gorursem arkasindan yaklasip bicagi boynuna saplayabilirim , mont ve carsaf giyip dolanmayin lutfen istirham ediyorum.
Bu yaz gunu ustunde mont olan , anormal hareketler sergileyen biri gorursem arkasindan yaklasip bicagi boynuna saplayabilirim , mont ve carsaf giyip dolanmayin lutfen istirham ediyorum.
Uzun bir süre görmek istemeyeceğim bahtsız yer.
Ankara da en sevmedigim yer. illet bi yer. Neyse ki evimdeyim
Eğlenceli yolculuğumun son bulacağı yer.
bir zamanlar içi suriyeliden ve bok kokusundan geçilmiyordu.
artık akşam 5 sabah 9 çalışmaktan sıkıldığım yer ve gece 2den sonra oturacak bank bulunamayan yerdir. en aşağıda petrolün ordaki çalılıklara işeyeni mi ararsın hepsi var ne kadar rezalet bi yerdir.
Pentagona dönmüş yer.
Bilen bilir eskiden beri 2 tane x-ray vardır burada işe yaramayan. Süs görevi görmüştür yıllardır. Şimdi işler değişmiş. Çanta falan bırakıyorsunuz, tam havaalanı sistemi. Şimdi o x-ray'ler yetim kaldı. Boyunları bükük.
Bilen bilir eskiden beri 2 tane x-ray vardır burada işe yaramayan. Süs görevi görmüştür yıllardır. Şimdi işler değişmiş. Çanta falan bırakıyorsunuz, tam havaalanı sistemi. Şimdi o x-ray'ler yetim kaldı. Boyunları bükük.
şu an içerisinde bulunan sözlükçü var mıdır diye merak ettiğim terminal. bekle bekle sıkıldım lan.
Bufe yaninda ki merdivenli girisin kapatildigini yeni ogrendigim ankara otogaridir, neden kapatildigina iliskin hala bilgim yoktur.
Bundan böyle yolumun sıkça geçeceği terminal.
ilk defa gelenin peron sayısıyla dehşete kapılacağı yer.
biz harem'den alışık değiliz, bende öyle olmuştu yani. hep tren kullandığım için bir kere gittim.
biz harem'den alışık değiliz, bende öyle olmuştu yani. hep tren kullandığım için bir kere gittim.
ülkenin tamamı başlı başına bir mülteci kampı olduğu için ülkenin başkentine yakışır bir otobüs terminalidir.
Terzi vardir insallah burda amina koyim , pantolonu yirttim kizilaya sikseler gidemem bu halde insallah bi terzi vardir da amina koyim idare edecek kadar diker pantolonu.
Lan daha sabah dus aldim anani avradini sikeyim bu nasil cenabetlik yaa.
Lan daha sabah dus aldim anani avradini sikeyim bu nasil cenabetlik yaa.
börek alıp bir bardak sıcak çayın yanında afiyetle yediğim zaman zamanda ankara gözlemesi alıp afiyetle yediğim yerdir. otobüs saatlerini beklemek eskiden keyifliydi ama günümüzde aştiyi otel olarak kullananlar yüzünden leş gibi kokmaktadır.
Suriyeli oteli.
Çok ilginç polislerin görev yaptığı otogar. Demin birisi askeliğimi sordu. Acemi call of duty usta insurgency dedim bıraktı.
Giden yolcu peronunun sonunda lokantamsı bir dükkanın olduğu terminaldir.
Hah işte ben o lokantanın ta ....
Ne kadar aç olursanız olun oradan yemek yenmez arkadaş, o ne iğrenç pilavdır, beklemekten kaskatı olmuş,
tabaklarda kalan pilavı bile geri boşalttıklarından şüphe ediyorum.
Hah işte ben o lokantanın ta ....
Ne kadar aç olursanız olun oradan yemek yenmez arkadaş, o ne iğrenç pilavdır, beklemekten kaskatı olmuş,
tabaklarda kalan pilavı bile geri boşalttıklarından şüphe ediyorum.
Çığırtkanlar konusunda sürekli anons geçen canım terminaldir. En hüzünlü ayrılışlara en mutlu kavuşmalara şahittir. Ama yeri değiştirilerek şehir dışına taşınacaktır. Yıllardır taşıyacaklar.
ankara'nın göt deliği.
türkiyenin en iyi olması gereken ancak en rezil olan karayolu ulaşım merkez dağılım istasyonudur. başkentte bu işler nasıl olur diye merak edenler londra da victoria's station ı gidip görebilirler.
doksanlar sonu ikibinler başı... yıllar yıllar önce tam karşısında oturuyordum. metro çıkışı karşısında kebapçı vardı hemen yanı gazi diş hekimliği, kebapçının üstündeki dairede de biz... gece sigara, kola,vs almaya girerdim aşti'deki büfelere pijama ile ve koluma yapışıp şurası mı abi burası kardeş diyenler olurdu! pijama ile oğlum ne ığdır'ı ne van'ı?! içinde aşırı pahalı olmayan bir büyük markette vardı... hey hey!
Oturmak için yapılan yerler çok soğuktur. Hayır yıl olmuş 2017 neden demirden onlar. Ayrıca çok karışık ve hep bi curcuna var.
50 cm okuyunca gözlerim yuvasından fırladı, neyseki tahmin ettiğim şey çıkmadı.
ankaraya gidecek olan yada ankaradan bir yere gidecek olan bu ismi mutlaka duyar bi şekilde, mumkunati yok duyar, sorularda genellikle şu şekilde.
-aşti den nasil gidiliyor.
-aştiye nasil giderim.
ilk adını duydugumda nedir dedim ulan bu aşti, bilmiyordum cunku acilimini, her halde elektrikle ilgili bir kurum ya da ankara şehirler arasi tren istasyonudur diye uydurmaya calisiyodum kendim, herkes kendi arasinda soyleniyordu aşti soyle aşti boyle, bi allahin kulu da soylemiyodu otogar diye, lan otogar iste amk otogar hohh rahatladim be.
-aşti den nasil gidiliyor.
-aştiye nasil giderim.
ilk adını duydugumda nedir dedim ulan bu aşti, bilmiyordum cunku acilimini, her halde elektrikle ilgili bir kurum ya da ankara şehirler arasi tren istasyonudur diye uydurmaya calisiyodum kendim, herkes kendi arasinda soyleniyordu aşti soyle aşti boyle, bi allahin kulu da soylemiyodu otogar diye, lan otogar iste amk otogar hohh rahatladim be.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar