bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi12
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu5
- sözlükteki gizli düşmanım8
- insanın geçmişinin karanlık olması8
- venezuella depremi3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- her insanın bir cini olması7
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- içtim şarabı13
- japonya7
- hayalet gibi bir insan olmak2
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- of çok sıkıcı olmanız2
- şafak çak2
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- aşure yapan sözlük kızları7
- çift katlı otobüs2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- insan olmaya ceyrek kala3
- cinsel başlıklara yazmayan bayan yazar2
- rakı sevmemek6
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- bazen şık bazen relax mod2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- hanımefendi2
- kemalist dünya24
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- en son ne yediniz2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- aşk5
- ai analiz2
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat3
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
- hayattaki şans seviyeniz4
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- yalaka2
- üniversitelerin gereksiz olması16
- anın görüntüsü20
Suriye'nin yeni başkenti.
(bkz: mıçarken entry girmek)
En son ankaraya gideli 5 sene olmuştur. Bilet bulamayıp otobüsle o kadar yol gitmek eziyet, üstüne birde astide ki kalabalığı çekmek daha bir eziyettir. Büyük olmasına karşın aşırı kalabalık terminal.
ankarada otogar ya da terminal yerine kullanılan terimdir. Terimden ziyade Ankara Şehirlerarası Terminal işletmeleri'nin kısaltılmışıdır. Bulunduğu konumun süper gökdelenlerle çevrilmesinden ve arazinin pahalı oluşundan dolayı en geç 2020 yılına kadar şehrin dışına(Gimat tarafı) alınması olasıdır.
eziyettir.
aynı zamanda bugün ankara'ya yabancı biri olarak yolcu almam gereken yerdir. arabayla nereden, nasıl girmem gerektiğini bilale anlatır gibi anlatacak yardımsever yazarlara ihtiyacım var.
edit: esrar ticareti yapan piskopos sağolsun çözüldü.
aynı zamanda bugün ankara'ya yabancı biri olarak yolcu almam gereken yerdir. arabayla nereden, nasıl girmem gerektiğini bilale anlatır gibi anlatacak yardımsever yazarlara ihtiyacım var.
edit: esrar ticareti yapan piskopos sağolsun çözüldü.
Oturaklarında kaymadan oturmak için ne mücadeleler ettim.
Büyükşehir değil de modern köy gibi kokar. Özellikle laptop çantasına ve diğer eşyalarınıza dikkat etmeniz gereklidir. bayram zamanları adım atılacak yer kalmaz.
Gene ayak bastık. Gene gidiyoruz. Esenler'le aynı kaderi paylaşması dileğiyle.
An itibariyle gece on ikiye kadar mahsur kaldigim sehirler arasi otobus terminalidir. Araba bos dolmaz sekizbucuga kadar dedigi icin kamil koca karisini kiniyorum. Hepsi senin yuzunden.
büyük bir otogardır.
hayatım boyunca bir daha görmek istemediğim tek yer desem yeridir.
iğrenç bir yer.
iğrenç bir yer.
soğuk ve boğuk şehrin, soğuk ve boğuk otobüs terminali.
ilk girdigimde nazi kamp havasindan dolayi gozlerimin yahudi aradigi yer.
esenler otogarında ne kadar " bir lira var mı abi " diyen varsa, asti sınırları içerisinde " abi telefon var mi, bi yeri aramam lazım" diyen çakallar var.
adamın tipine bakıyorsun usain bolt un yandan yemisi gibi. telefonu versen 400 metre bayrak yarısında kosar gibi kosacak. ilginç bir yer.
adamın tipine bakıyorsun usain bolt un yandan yemisi gibi. telefonu versen 400 metre bayrak yarısında kosar gibi kosacak. ilginç bir yer.
Ayvalıkta yeni otogar da AŞTi ye bağlıdır. Etrafını çöpler kaplar. Tuvalet temizdir ama yüzünüze işerken sivrisinek gelir. içi boş gibidir. Arabayı garaja sokamazsınız dışarıda da yanlış park edenlerden park yeri dolar yola park edersiniz. Yaşandı görüldü. Son 2 yıldır ayvalık A giden seferler burada indiriyor insanları öteki garaj otopark ve sarımsaklı otobüsleri kalkış yeri oldu. Dışarısı niye çöp, çit yamılmuş ama? Deyince pamukkale nin"ilgilenmiyorlar Biz de bir şey yapamıyoruz." dediği yerdir.
çığırtkanlarında 6. his olduğunu düşündüğüm terminaldir. biletim varken bi allah ın kulu yanıma gelip yolculuk nereye yardımcı olalım filan demezler. bilet yokken sinek gibi üşüşürler başıma. arkadaş cebimdeki bileti mi görüyorsunuz? tavırlardan mı anlıyorsunuz? nasıl oluyor bu iş?
Ankara şehirler arası terminal işletmesi.
Ankarada her ayrılığın her kavuşmanın illa ki bir kere yaşandığı yer.
inanılmaz sevdiğim yer özellikle ankaradan ayrılırken sıcağıyla soğuyla, gecesiyle gündüzüyle bir başka güzeldir aşti.
mimarisiyle beni düşündürmüş bir şehirler arası otobüs terminalidir. kısaltmasının (aşti) bir de küçük, trajik öyküsü bulunmaktadır. asot (ankara şehirler arası otobüs terminali) koymuşlar adını evvelce fakat o dönemlerde "asot" adında bir terör örgütü mevcutmuş bilmem nerede... orada bir dayı anlatmıştı bana bu öyküyü, dayının bıyıkları sarıydı. eğer yemediyse bizi, doğrudur herhalde bu öykü bilemiyorum artık. sararmış bıyıklı dayılardan uzak duracaksınız bu devirde: onlar ki berduşdurlar, onlar ki ayaş birer kumarbaz olup, yanar dönerdirler.
Yahya kemal zamanında olsaydı ne derdi bilinmez.
Yine biletsiz olduğumu yüzümden anlayan çığırtkanlarla dolu olan otogar.
olm bunlar biletsiz yolcuyu nasıl anlıyorlar ya. yani öyle mal mal firmaların olduğu tarafa baksam eyvallah ama tam tersi kitapçıların ve büfelerin olduğu tarafa bakıp, göz ucuyla (ucuz olduğu için) istanbul seyehat i bulmaya çalışıyorum herif hemen karşıma dikilip -istanbul mu abi?- diyor. Oha lan Oha istikameti bile bildi. olm tubitak araştırsın bunları amk. 10 kişiden 1 ya da 2 kişiyi biletli yakalıyorlardır geri kalan tam isabet. -abi ben istanb..- diyemeden gel abi hemen istanbul deyerek katakulliye getiriyorlar.
ama ben çözdüm abi. direkt peronlara gidip otobüs kalkacağı sıra son dakika pazarlığı yapıyorum. 55 lira yazdıkları bileti 34 lira 75 kuruş a bağladım. sikerler bundan sonra katakulli sırası bende.
olm bunlar biletsiz yolcuyu nasıl anlıyorlar ya. yani öyle mal mal firmaların olduğu tarafa baksam eyvallah ama tam tersi kitapçıların ve büfelerin olduğu tarafa bakıp, göz ucuyla (ucuz olduğu için) istanbul seyehat i bulmaya çalışıyorum herif hemen karşıma dikilip -istanbul mu abi?- diyor. Oha lan Oha istikameti bile bildi. olm tubitak araştırsın bunları amk. 10 kişiden 1 ya da 2 kişiyi biletli yakalıyorlardır geri kalan tam isabet. -abi ben istanb..- diyemeden gel abi hemen istanbul deyerek katakulliye getiriyorlar.
ama ben çözdüm abi. direkt peronlara gidip otobüs kalkacağı sıra son dakika pazarlığı yapıyorum. 55 lira yazdıkları bileti 34 lira 75 kuruş a bağladım. sikerler bundan sonra katakulli sırası bende.
olum onlar herkese diyor amk sadece sana yapıyorlarmış gibi üstüne alınma , penis büyütme reklamı gibiler ihtiyacı olana olmayana önüne gelene söylüyorlar.
o bagaj taşıyan ihtiyar orospu çocukları oluyor , özellikle tek başına kalan ve yükü ağır olan kadınları resmen soyuyorlar bu orospu çocukları , inen yolcu peronundan dolmuşların geçtiği aşti kapısına kadar yük taşımaya 20 lira isteyeni gördüm kadının bi valizi 2 de küçük çantası vardı 10 lira bile etmez yani ordan oraya taşımak , böylelerini yakaladım mı gidip dalıyorum amk çevreyi de bağırış çağırışla desteğe topluyorum kısa süreli bir linç havası estiriyorum adama para vermeden kovuyoruz oradan.
ha emeğinin karşılığını da alamıyor ama ne yapalım , adam olsun piçlik yapmasın amk.
o bagaj taşıyan ihtiyar orospu çocukları oluyor , özellikle tek başına kalan ve yükü ağır olan kadınları resmen soyuyorlar bu orospu çocukları , inen yolcu peronundan dolmuşların geçtiği aşti kapısına kadar yük taşımaya 20 lira isteyeni gördüm kadının bi valizi 2 de küçük çantası vardı 10 lira bile etmez yani ordan oraya taşımak , böylelerini yakaladım mı gidip dalıyorum amk çevreyi de bağırış çağırışla desteğe topluyorum kısa süreli bir linç havası estiriyorum adama para vermeden kovuyoruz oradan.
ha emeğinin karşılığını da alamıyor ama ne yapalım , adam olsun piçlik yapmasın amk.
her aştiye gittiğim de giden yolcu katın da daha yürüyen merdivenden adımımı atmadan çorum mu bilmem neresi gibi bir sürü adamın önümü kestiği yer. bir de bırakmıyolar da peşinizden felan da geliyorlar.
ha bir de bomba patlamadan sonra öle boş boş duran çanta geçirilen yerleri çalıştırmaya başlamışlar. kapı sayılarını azaltmışlar. aştiye arkalardan girmek çok zor çünkü. bir önlem alıyorsunuz adam akıllı alın. giden yolcu katın da güvenlik önlemi tavan. gelen de hala her şey aynı. ne kontrol ne başka bir şey. anca insanların önünü kesin.
bir de bana kalırsa gereksiz büyük. tuvalet bulana kadar zaten bir uca on beş dakika da yürüyorsun. 1.25 tuvalet masrafı mı olur lan. işiyorum yani. bana gelişi 50 kuruş zaten.
ha bir de bomba patlamadan sonra öle boş boş duran çanta geçirilen yerleri çalıştırmaya başlamışlar. kapı sayılarını azaltmışlar. aştiye arkalardan girmek çok zor çünkü. bir önlem alıyorsunuz adam akıllı alın. giden yolcu katın da güvenlik önlemi tavan. gelen de hala her şey aynı. ne kontrol ne başka bir şey. anca insanların önünü kesin.
bir de bana kalırsa gereksiz büyük. tuvalet bulana kadar zaten bir uca on beş dakika da yürüyorsun. 1.25 tuvalet masrafı mı olur lan. işiyorum yani. bana gelişi 50 kuruş zaten.
Kavuşmalardan ziyade ayrılıklara vesile olduğu için sevilmeyen otobüs durağı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar