bugün
- velvet27
- aile evinde yaşamak11
- ingiliz aksanı6
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek6
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- kemalist dünya19
- fight club4
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- dincilerin ingiltere sevdası5
- merhabalar biraderler4
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- maklube4
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar4
- bir gecede cahil kaldık5
- uzay boşluğunda osura osura yolculuk etmek2
- herzevekil'in biraz şey olması5
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- yazarların ilk kedileri3
- aylık 315 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- galatasaray lobisi10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- üniversitelerin gereksiz olması10
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- hızlı para kazanmanın yolları14
- birader yazar olmak13
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- sözlüğün en şey yazarı2
- akplilerin akpye oy verme nedenleri3
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- sedat pekmez14
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- çomar putu2
- allah9
- midas2
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- işe uykusuz gitmek2
- kahve içmek2
- sıcaktan ağlamak2
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- bir şeyler söyle2
- cemevinde hain kemal sloganları8
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- chp kemalist değil sosyal demokrat bir partidir2
- duş almak2
- adana kızları2
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
Suriye'nin yeni başkenti.
(bkz: mıçarken entry girmek)
En son ankaraya gideli 5 sene olmuştur. Bilet bulamayıp otobüsle o kadar yol gitmek eziyet, üstüne birde astide ki kalabalığı çekmek daha bir eziyettir. Büyük olmasına karşın aşırı kalabalık terminal.
ankarada otogar ya da terminal yerine kullanılan terimdir. Terimden ziyade Ankara Şehirlerarası Terminal işletmeleri'nin kısaltılmışıdır. Bulunduğu konumun süper gökdelenlerle çevrilmesinden ve arazinin pahalı oluşundan dolayı en geç 2020 yılına kadar şehrin dışına(Gimat tarafı) alınması olasıdır.
eziyettir.
aynı zamanda bugün ankara'ya yabancı biri olarak yolcu almam gereken yerdir. arabayla nereden, nasıl girmem gerektiğini bilale anlatır gibi anlatacak yardımsever yazarlara ihtiyacım var.
edit: esrar ticareti yapan piskopos sağolsun çözüldü.
aynı zamanda bugün ankara'ya yabancı biri olarak yolcu almam gereken yerdir. arabayla nereden, nasıl girmem gerektiğini bilale anlatır gibi anlatacak yardımsever yazarlara ihtiyacım var.
edit: esrar ticareti yapan piskopos sağolsun çözüldü.
Oturaklarında kaymadan oturmak için ne mücadeleler ettim.
Büyükşehir değil de modern köy gibi kokar. Özellikle laptop çantasına ve diğer eşyalarınıza dikkat etmeniz gereklidir. bayram zamanları adım atılacak yer kalmaz.
Gene ayak bastık. Gene gidiyoruz. Esenler'le aynı kaderi paylaşması dileğiyle.
An itibariyle gece on ikiye kadar mahsur kaldigim sehirler arasi otobus terminalidir. Araba bos dolmaz sekizbucuga kadar dedigi icin kamil koca karisini kiniyorum. Hepsi senin yuzunden.
büyük bir otogardır.
hayatım boyunca bir daha görmek istemediğim tek yer desem yeridir.
iğrenç bir yer.
iğrenç bir yer.
soğuk ve boğuk şehrin, soğuk ve boğuk otobüs terminali.
ilk girdigimde nazi kamp havasindan dolayi gozlerimin yahudi aradigi yer.
esenler otogarında ne kadar " bir lira var mı abi " diyen varsa, asti sınırları içerisinde " abi telefon var mi, bi yeri aramam lazım" diyen çakallar var.
adamın tipine bakıyorsun usain bolt un yandan yemisi gibi. telefonu versen 400 metre bayrak yarısında kosar gibi kosacak. ilginç bir yer.
adamın tipine bakıyorsun usain bolt un yandan yemisi gibi. telefonu versen 400 metre bayrak yarısında kosar gibi kosacak. ilginç bir yer.
Ayvalıkta yeni otogar da AŞTi ye bağlıdır. Etrafını çöpler kaplar. Tuvalet temizdir ama yüzünüze işerken sivrisinek gelir. içi boş gibidir. Arabayı garaja sokamazsınız dışarıda da yanlış park edenlerden park yeri dolar yola park edersiniz. Yaşandı görüldü. Son 2 yıldır ayvalık A giden seferler burada indiriyor insanları öteki garaj otopark ve sarımsaklı otobüsleri kalkış yeri oldu. Dışarısı niye çöp, çit yamılmuş ama? Deyince pamukkale nin"ilgilenmiyorlar Biz de bir şey yapamıyoruz." dediği yerdir.
çığırtkanlarında 6. his olduğunu düşündüğüm terminaldir. biletim varken bi allah ın kulu yanıma gelip yolculuk nereye yardımcı olalım filan demezler. bilet yokken sinek gibi üşüşürler başıma. arkadaş cebimdeki bileti mi görüyorsunuz? tavırlardan mı anlıyorsunuz? nasıl oluyor bu iş?
Ankara şehirler arası terminal işletmesi.
Ankarada her ayrılığın her kavuşmanın illa ki bir kere yaşandığı yer.
inanılmaz sevdiğim yer özellikle ankaradan ayrılırken sıcağıyla soğuyla, gecesiyle gündüzüyle bir başka güzeldir aşti.
mimarisiyle beni düşündürmüş bir şehirler arası otobüs terminalidir. kısaltmasının (aşti) bir de küçük, trajik öyküsü bulunmaktadır. asot (ankara şehirler arası otobüs terminali) koymuşlar adını evvelce fakat o dönemlerde "asot" adında bir terör örgütü mevcutmuş bilmem nerede... orada bir dayı anlatmıştı bana bu öyküyü, dayının bıyıkları sarıydı. eğer yemediyse bizi, doğrudur herhalde bu öykü bilemiyorum artık. sararmış bıyıklı dayılardan uzak duracaksınız bu devirde: onlar ki berduşdurlar, onlar ki ayaş birer kumarbaz olup, yanar dönerdirler.
Yahya kemal zamanında olsaydı ne derdi bilinmez.
Yine biletsiz olduğumu yüzümden anlayan çığırtkanlarla dolu olan otogar.
olm bunlar biletsiz yolcuyu nasıl anlıyorlar ya. yani öyle mal mal firmaların olduğu tarafa baksam eyvallah ama tam tersi kitapçıların ve büfelerin olduğu tarafa bakıp, göz ucuyla (ucuz olduğu için) istanbul seyehat i bulmaya çalışıyorum herif hemen karşıma dikilip -istanbul mu abi?- diyor. Oha lan Oha istikameti bile bildi. olm tubitak araştırsın bunları amk. 10 kişiden 1 ya da 2 kişiyi biletli yakalıyorlardır geri kalan tam isabet. -abi ben istanb..- diyemeden gel abi hemen istanbul deyerek katakulliye getiriyorlar.
ama ben çözdüm abi. direkt peronlara gidip otobüs kalkacağı sıra son dakika pazarlığı yapıyorum. 55 lira yazdıkları bileti 34 lira 75 kuruş a bağladım. sikerler bundan sonra katakulli sırası bende.
olm bunlar biletsiz yolcuyu nasıl anlıyorlar ya. yani öyle mal mal firmaların olduğu tarafa baksam eyvallah ama tam tersi kitapçıların ve büfelerin olduğu tarafa bakıp, göz ucuyla (ucuz olduğu için) istanbul seyehat i bulmaya çalışıyorum herif hemen karşıma dikilip -istanbul mu abi?- diyor. Oha lan Oha istikameti bile bildi. olm tubitak araştırsın bunları amk. 10 kişiden 1 ya da 2 kişiyi biletli yakalıyorlardır geri kalan tam isabet. -abi ben istanb..- diyemeden gel abi hemen istanbul deyerek katakulliye getiriyorlar.
ama ben çözdüm abi. direkt peronlara gidip otobüs kalkacağı sıra son dakika pazarlığı yapıyorum. 55 lira yazdıkları bileti 34 lira 75 kuruş a bağladım. sikerler bundan sonra katakulli sırası bende.
olum onlar herkese diyor amk sadece sana yapıyorlarmış gibi üstüne alınma , penis büyütme reklamı gibiler ihtiyacı olana olmayana önüne gelene söylüyorlar.
o bagaj taşıyan ihtiyar orospu çocukları oluyor , özellikle tek başına kalan ve yükü ağır olan kadınları resmen soyuyorlar bu orospu çocukları , inen yolcu peronundan dolmuşların geçtiği aşti kapısına kadar yük taşımaya 20 lira isteyeni gördüm kadının bi valizi 2 de küçük çantası vardı 10 lira bile etmez yani ordan oraya taşımak , böylelerini yakaladım mı gidip dalıyorum amk çevreyi de bağırış çağırışla desteğe topluyorum kısa süreli bir linç havası estiriyorum adama para vermeden kovuyoruz oradan.
ha emeğinin karşılığını da alamıyor ama ne yapalım , adam olsun piçlik yapmasın amk.
o bagaj taşıyan ihtiyar orospu çocukları oluyor , özellikle tek başına kalan ve yükü ağır olan kadınları resmen soyuyorlar bu orospu çocukları , inen yolcu peronundan dolmuşların geçtiği aşti kapısına kadar yük taşımaya 20 lira isteyeni gördüm kadının bi valizi 2 de küçük çantası vardı 10 lira bile etmez yani ordan oraya taşımak , böylelerini yakaladım mı gidip dalıyorum amk çevreyi de bağırış çağırışla desteğe topluyorum kısa süreli bir linç havası estiriyorum adama para vermeden kovuyoruz oradan.
ha emeğinin karşılığını da alamıyor ama ne yapalım , adam olsun piçlik yapmasın amk.
her aştiye gittiğim de giden yolcu katın da daha yürüyen merdivenden adımımı atmadan çorum mu bilmem neresi gibi bir sürü adamın önümü kestiği yer. bir de bırakmıyolar da peşinizden felan da geliyorlar.
ha bir de bomba patlamadan sonra öle boş boş duran çanta geçirilen yerleri çalıştırmaya başlamışlar. kapı sayılarını azaltmışlar. aştiye arkalardan girmek çok zor çünkü. bir önlem alıyorsunuz adam akıllı alın. giden yolcu katın da güvenlik önlemi tavan. gelen de hala her şey aynı. ne kontrol ne başka bir şey. anca insanların önünü kesin.
bir de bana kalırsa gereksiz büyük. tuvalet bulana kadar zaten bir uca on beş dakika da yürüyorsun. 1.25 tuvalet masrafı mı olur lan. işiyorum yani. bana gelişi 50 kuruş zaten.
ha bir de bomba patlamadan sonra öle boş boş duran çanta geçirilen yerleri çalıştırmaya başlamışlar. kapı sayılarını azaltmışlar. aştiye arkalardan girmek çok zor çünkü. bir önlem alıyorsunuz adam akıllı alın. giden yolcu katın da güvenlik önlemi tavan. gelen de hala her şey aynı. ne kontrol ne başka bir şey. anca insanların önünü kesin.
bir de bana kalırsa gereksiz büyük. tuvalet bulana kadar zaten bir uca on beş dakika da yürüyorsun. 1.25 tuvalet masrafı mı olur lan. işiyorum yani. bana gelişi 50 kuruş zaten.
Kavuşmalardan ziyade ayrılıklara vesile olduğu için sevilmeyen otobüs durağı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar