aşti

börek alıp bir bardak sıcak çayın yanında afiyetle yediğim zaman zamanda ankara gözlemesi alıp afiyetle yediğim yerdir. otobüs saatlerini beklemek eskiden keyifliydi ama günümüzde aştiyi otel olarak kullananlar yüzünden leş gibi kokmaktadır.
© copyright 2005 - 2026