aşti

Giden yolcu peronunun sonunda lokantamsı bir dükkanın olduğu terminaldir.

Hah işte ben o lokantanın ta ....

Ne kadar aç olursanız olun oradan yemek yenmez arkadaş, o ne iğrenç pilavdır, beklemekten kaskatı olmuş,

tabaklarda kalan pilavı bile geri boşalttıklarından şüphe ediyorum.
© copyright 2005 - 2026