aşti

ilk defa gelenin peron sayısıyla dehşete kapılacağı yer.
biz harem'den alışık değiliz, bende öyle olmuştu yani. hep tren kullandığım için bir kere gittim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026