bugün

aşti

En son ankaraya gideli 5 sene olmuştur. Bilet bulamayıp otobüsle o kadar yol gitmek eziyet, üstüne birde astide ki kalabalığı çekmek daha bir eziyettir. Büyük olmasına karşın aşırı kalabalık terminal.
© copyright 2005 - 2026