bugün
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- türk kızı egosu6
- evlenmeden önce karıyı ekspertize sokmak3
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- zaman baba zaman anne zaman çocuk3
- hızlı para kazanmanın yolları12
- güzel huylu kezo4
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor7
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- tramer kaydı olan kız4
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- saygıdeğer birader yazarlar5
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- al kardeşim elimi verdim sana2
- erkekler neden az yaşar10
- yazarların imza parfümleri14
- halil ergün2
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- biat kültürü3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- artık sevmeyeceğim2
- toz yumrususun unutma2
- pkk nasıl biter5
- kemal kılıçdaroğlu19
- yargıcı3
- 2026 dünya kupası23
- bir insanı sevmek12
- wowturkey3
- dünya11
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- mutluluğun fark edilmemesi9
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- bidat2
- futbol17
- türk kızıyla konuşmak vs rus kızıyla konuşmak2
- amerika birleşik devletleri5
- ilk buluşmada müzeye götüren erkek2
- lise5
- kıskanmak7
- akp aslında yok her şey dekor5
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek4
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- psikiyatrın evini ziyaret etmesi3
- evlenince sözlüğü bırakan erkek3
Havuz kenarında takılıyor şu an.
Aykolik nerdeydin?
Merak ettik.
Merak ettik.
Aykolik çok zeki bir çocuk şahsen tebrik ediyorum. Bi de parklarda sevişmese 10 numara olur.
Bir keresinde bakırköy tuğba kuruyemiş’in önünde görür gibi olmuştum da trafikteydim duramadım. bu olayın 2 senesi vardır rahat. Resmini çekiyordu sanki dükkanın. Ya da birinin mi resmini çekiyordu çözemedim.
Şeker sen şarkıcı Gülşen'i görmüş olabilirsin belki. Çünkü aykolikle benzerliklerinden dolayı çok karıştırılıyor.
beni yeni bir yazar sandı sanırım.
kalitesinden ve çizgisinden asla ödün vermeyen bir yazar. asla karakterden çıkmıyor. laf sokacaksa bile kendine özgü temiz mizahıyla yapıyor. öpüyorum gözlerinden çocuk...
yaz tatilim gayet güzel geçiyor. şu an yeni evimde uzanıyorum. 2 ay yazlıkta yüzdüm. yarın da istanbul'da denize gitmeyi düşünüyorum.
1271.
(bkz: Bence reyiz)
Entryleri için hep bence yazar.
Bir ekşi sözlük yazardır.
(ilerideki iş hayatında burada ve diğer sözlüklerde paylaşmış olduğu özel bilgileri başına bela olacak (keşke olmasa) yazardır.)
Ent.
(bkz: Bence reyiz)
Entryleri için hep bence yazar.
Bir ekşi sözlük yazardır.
(ilerideki iş hayatında burada ve diğer sözlüklerde paylaşmış olduğu özel bilgileri başına bela olacak (keşke olmasa) yazardır.)
Ent.
--spoiler--
(ilerideki iş hayatında burada ve diğer sözlüklerde paylaşmış olduğu özel bilgileri başına bela olacak (keşke olmasa) yazardır.)
--spoiler--
ben artık özel bilgilerimi paylaşmıyorum ki. artık kendi fotoğrafımı da yüklemiyorum. herkesin düşünce özgürlüğü var. belki şakasına yazdım, bundan kime ne ki. illa iş hayatımda eşcinselsem bunu saklamam mı gerekiyor, ki normalde zaten belli etmiyorum ve gerek de yok. annemin vefat etmiş olması, babamın beni 1 yaşından sonra terketmesi özel bilgiyse diyecek söz bulamıyorum. zaten suç işlemediysem ve iş hayatında da suç işlemezsem bence sorun yok. ayrıca bu entry'mde de sadece bir kere bence kelimesi kullandım. aslında bir vapur müzisyeni başlığını açıp girdiğim entry'i sanırım bu siteden bulup kendisini kötü gösterdiğimi düşünmüştü ama sonra barıştık. bu özel bilgi sayılmaz ama.
(ilerideki iş hayatında burada ve diğer sözlüklerde paylaşmış olduğu özel bilgileri başına bela olacak (keşke olmasa) yazardır.)
--spoiler--
ben artık özel bilgilerimi paylaşmıyorum ki. artık kendi fotoğrafımı da yüklemiyorum. herkesin düşünce özgürlüğü var. belki şakasına yazdım, bundan kime ne ki. illa iş hayatımda eşcinselsem bunu saklamam mı gerekiyor, ki normalde zaten belli etmiyorum ve gerek de yok. annemin vefat etmiş olması, babamın beni 1 yaşından sonra terketmesi özel bilgiyse diyecek söz bulamıyorum. zaten suç işlemediysem ve iş hayatında da suç işlemezsem bence sorun yok. ayrıca bu entry'mde de sadece bir kere bence kelimesi kullandım. aslında bir vapur müzisyeni başlığını açıp girdiğim entry'i sanırım bu siteden bulup kendisini kötü gösterdiğimi düşünmüştü ama sonra barıştık. bu özel bilgi sayılmaz ama.
artık büyü be çocuk..
aykolik'e laf eden taştaşlarına kurban olsun!
sari renkli seker nickli trollün kendisi gibi iyi niyetli ve sempatik olmadığına emin olduğum, insani değerleri yüksek yazar. ama cidden o adama güvenme. bu konuda bana güvenmeni rica ediyorum.
kudur abur.
aykolik kardeşimi tanırım. pırlanta gibi çocuktur.
aykolik kardeşimi tanırım. pırlanta gibi çocuktur.
En beğendiği şehirlerarası otobüs firması hangisi acaba çok merak ediyorum.
Şahsen severim. Pırlanta gibi bir genç.
Gözümüzün nuru...
bez bebek nana ile kardeş olabilirler.
caddebostan'ı seven bir yazar. ben de bir ara caddebostan'a kahve içmeye gideyim.
sözlüğümüzü otel anılarıyla şenlendiren yuvzır.
m1a metrosuyla nereden nereye gittiğini merak ettiğim yazar.
nicki alkolik değil aşkkolik kelimesini hatırlatan yazar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar