bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı10
- sedat pekmez18
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- tarot falına inanan salak8
- online yazarlar3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- kadınlar neden aldatır16
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri2
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- futbolun eskiden güzel olması2
- fransız arabaları3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- diamond bosphoruss denen yazar8
- aldım kabul ettim3
- devşirmelik makamı13
- bazı alimler2
- lionel messi11
- kafaya bir kurşun tüm ağrıyı keserdi2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- türk telekom port zammı4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- cayenne4
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kadında güzellik aramayan erkek6
- yazarların bugünkü mutsuzluk sebebi2
- helal olsun be2
- ithal et2
- 0 0 73
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sürekli esnemek6
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- kıskançlık5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
izmir'de 91 saat sonra canlı çıkarılan mucize bebek.
gözlerim dolu dolu şuan..
ayda bebek gerçekten bir mucize...
ayda bebek gerçekten bir mucize...
maşallah çok da sağlıklı görünüyor, canım benim.
Az önce enkazdan sağ çıkarılan ayla gezgin isimli mucize bebektir. Şükürler olsun. Tüylerim diken diken oldu. Gözlerim doldu. Çok da sağlıklı görünüyor maşallah. 3 yaşında sanırım.
Çok şükür sağlıklı ve hayatta. Konuşabiliyor da Ama ben farklı bir konuya da değineceğim. Bu akut görevlileri neden kahraman olmaya çalışıyor allah aşkına? Küçücük sedyeyi çekiştire çekiştire az daha düşüreceklerdi. Kendi şehrinin ekibinin reklamı yapılsın diye herkes tutmaya çalışıyor. Nefes alamayacak kadar kapatıyorlar önünü.
Üstelik de hepsi farklı yere çekiştiriyor. Çok bilinçsizce. Çocuk lan daha o.
Neyse, kurtarıldı bebeğimiz. Şükürler olsun. Uzun ömürlü olsun.
görsel
Çok şükür sağlıklı ve hayatta. Konuşabiliyor da Ama ben farklı bir konuya da değineceğim. Bu akut görevlileri neden kahraman olmaya çalışıyor allah aşkına? Küçücük sedyeyi çekiştire çekiştire az daha düşüreceklerdi. Kendi şehrinin ekibinin reklamı yapılsın diye herkes tutmaya çalışıyor. Nefes alamayacak kadar kapatıyorlar önünü.
Üstelik de hepsi farklı yere çekiştiriyor. Çok bilinçsizce. Çocuk lan daha o.
Neyse, kurtarıldı bebeğimiz. Şükürler olsun. Uzun ömürlü olsun.
görsel
Allahım sen geride kalanlara da güç ver.
Göz yaşartan bir mucize. Çok sağlıklı göründü tv ekranında.
Göz yaşartan bir mucize. Çok sağlıklı göründü tv ekranında.
gerçek bir mucize ,90 saat boyunca enkaz altında kalmak ve yaşama tutunmak,hoşgeldin melek.
görsel
Yuzun hep gulsun guzel cocuk. Kim varsa, nerede varsa, yaşadıkları son acilar, son felaketler bu olsun. Darisi enkaz altindaki diger canlarin başına.
Yuzun hep gulsun guzel cocuk. Kim varsa, nerede varsa, yaşadıkları son acilar, son felaketler bu olsun. Darisi enkaz altindaki diger canlarin başına.
https://www.birgun.net/ha...an-canli-cikarildi-321520
dualar tüm depremzedelere ve tüm kurtarma ekiplerine.
dualar tüm depremzedelere ve tüm kurtarma ekiplerine.
canım bebiş. şükürler olsun, darısı diğerlerine inşallah.
şu an kurtarılışını izlediğim güzel kızımızdır. 5 gün nasıl o beton parçalarının altında sağ kalabilmiş diye hayret ediyorum. ömrü de diğer kızımız gibi uzun olsun. yüreğimiz ferahladı.
ulan işte bu be. moralim yerine geldi.*
umuyorum enkaz altında kalan herkesi sağ salim çıkarırlar.
umuyorum enkaz altında kalan herkesi sağ salim çıkarırlar.
Mucizenin yanında bu olay kurtarma ekipleri için büyük bir başarıdır. Mücadelenin azmin kararlılığın umudun simgesidir. Pes etmediklerinin kanıtıdır.
Keşke herkes işini böyle yapsa.
Keşke herkes işini böyle yapsa.
gözlerim doldu ya
kendi çocuğumu falan düşündüm çok garip oldum çok...
bu çocuklara bunları yaşatan tüm sorumlular daha beterini yaşamadan ölmesinler.
kendi çocuğumu falan düşündüm çok garip oldum çok...
bu çocuklara bunları yaşatan tüm sorumlular daha beterini yaşamadan ölmesinler.
Şu pırıl pırıl çocuğu molozların kolonların arasında bırakanlardan hesap sormayacak düzenin ben amk.
Ölüm hiç kimseye yakışmaz ama özellikle çocuklar sağ kurtarılınca çok seviniyorum onu bize bağışlayan Allah’a hamd olsun. Ömrün uzun olsun çocuk.
görsel
91 saat sonra riza bey apartmaninin enkazindan sanki hicbir sey yasamamis gibi, aglamadan sizlanmadan sag olarak cikarilan bebek. melekler korumus, baska aciklamasi olamaz. gozlerimi doldurdun, icimi umutla kapladin guzel cocuk.
91 saat sonra riza bey apartmaninin enkazindan sanki hicbir sey yasamamis gibi, aglamadan sizlanmadan sag olarak cikarilan bebek. melekler korumus, baska aciklamasi olamaz. gozlerimi doldurdun, icimi umutla kapladin guzel cocuk.
Deprem faciası sonrasındaki umut verici teselli haberlerinden biri. Çok şükür kurtulmuş.
Şükürler olsun. Bundqn saha guzel bir haber olamaz heralde. Allah saglikli daha nice omur nasip etsin minik yavrumuza.
Ambulanstaki görüntülerinde “ne yemek istersin “ sorusuna köfte ayran dedi ya işte ... ağladım.
şu hayatta saçma sapan dertlerimizi kafaya takmamamız gerektiğini öğretmiş olan mucize bebektir. 91 saat o enkazın altında kalıp da, ilk karesinde gülümseyip köfte ayran istemesi çok güzel oldu. umarım bahtı da hep açık olur.
Sen ne tatlı ve güçlü bir çocukmuşsun. Maşallah.
dünya tatlısı bir sarışın kız çocuğu daha.
allah onu da bundan sonra kaza beladan korusun, mutluluğu daim olsun.
allah onu da bundan sonra kaza beladan korusun, mutluluğu daim olsun.
(bkz: ayda bebek)
Ne zaman öksüz bir yavru görsem aklıma Didem madak gelir.
“Canım kızım, cehaletimden şair oldum… Annesizlikten. Sen sakın şair olma!”
“Canım kızım, cehaletimden şair oldum… Annesizlikten. Sen sakın şair olma!”
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar