bugün
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- velvet23
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- kemalist dünya19
- dincilerin ingiltere sevdası4
- bir gecede cahil kaldık5
- herzevekil'in biraz şey olması5
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- sözlük yazarlarının yemek menüleri3
- hızlı para kazanmanın yolları14
- sedat pekmez14
- akplilerin akpye oy verme nedenleri3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek2
- birader yazar olmak13
- sıcaktan ağlamak2
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- allah9
- maklube2
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- chp kemalist değil sosyal demokrat bir partidir2
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- galatasaray lobisi9
- aile evinde yaşamak7
- üniversitelerin gereksiz olması9
- duş almak2
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- adana kızları2
- cemevinde hain kemal sloganları8
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar2
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- sigmund freud'un koltuğu4
- seri gizli artı oy veren melek3
- 26 haziran 20264
- amerika birleşik devletleri7
- türkiye9
- devletin her şeye karışması3
- egay sucukcu birader2
klavye kısa yollarıyla kullanılmasını tavsiye ettiğim program.
mimarlık okuyan arkadaşın sadece klavyeyi kullanarak 10 dakika içerisinde dönem projemi bitirmesini sağlayan kullanışlı program.
kullanımı en zor programlardan biridir. adamı verem eder.
dünyanın en sıkıcı programlarından birisidir sürekli kullanan için. herhangi bir konuda yardım için google'ye sorununuzu yazınca mutlaka yardımcı bir site çıkacaktır.
ilgi duyduğum çizim programı.
mühendis fotoşopu.
çizilebildiği durumlarda insanı iyi hissettiren, çizilemediği durumlarda da saç-baş yoldurtan ve mühendislikte mutlaka alınan bir ders olup o derste öğretilen çizim programıdır.
iki boyutta kullanılacaksa ve klavye kısayolları biliniyorsa gözün kapalı kullanılabilecek program. ancak üç boyuta geçildiğinde biraz ilkel kalıyor, solidworksu aratıyor. ayrıca çok pahalı bir program, yerine gstarcad kullanılması tavsiye edilir, neredeyse aynı arayüzle, neredeyse 3'te 1 fiyatına kullanılabilmektedir.
Sabahdan akşama kadar çalıştığım projelerde bana yardımcı olan candır.
Autocad mi ? Artık o kadar çok alternatifi var ki en az autocad kadar başarılı. Ben Gstarcad kullanıyorum. Ara yüzü ve komutları autocad ile birebir benzer , bir çok konuda autocad den daha başarılı.
çizim programlarının babası.
modası hiç geçmeyen..
modası hiç geçmeyen..
mühendislik ve mimarlık okuyanların ilk yıllarında dersini gördüğü iki büyük çizim programından en popüler olanıdır. ikinci popüler olan (bkz: solidworks).
tasarımı zevkli kılan program. işin render kısmı can alıcı tabi, ekran kartı kenarda gubara vuruyor ram altın vuruşu yapmış felan..
aduketi çağrıştırır.
türkiye de bilindiği takdirde en başarılı mühendis siz olabilirsiniz.türkiye için mühendislik için sadece bu program yeter ve artar bile. boş ver statiği falan.
solidworks ve catia daha kullanışlıdır.
bu programda çizdiği çizimleri prt sc yaparak worde kopyalayan arkadaşlar var.yapmayın,etmeyin..
onlara tavasiyem ; (bkz: do pdf)
onlara tavasiyem ; (bkz: do pdf)
genellikle okullarda çizim derslerinde kullanılan program, iş hayatında fazla kullanılmadığı söyleniyor.
offff gece gece nerden çıktı şimdi bu tam tatil moduna girmiştim bi dünya proje var linye hesabı çıkacak dal komutuyla başlayalım lineleri ölçmeye.
mekanik tesisat projeleri için kullandığım program. gerçekten büyük icat.
mimarlarin kendilerini professional mimar sandiran programdir.
kesinlikle çok gerekli olan program.
mimar,makine mühendisleri vs. işlerin sebebiyle kullandığı programdır. mimarlar hala kullanmaktadır. mühendisler ise olayı aşmış artık solidworks,catia,unigraphics gibi daha profesyonel programlar kullanmaktadırlar.
Yaklaşık 15 yıldır tasarımlarım'da kullandığım vazgeçilmez çizim programı. Üzerine yazılım tanımam, evimde ve işyerimdede orijinal olarak kullanırım. Zaten çok bir para değil.
2D ve3D çizim yapan arkadaşlar,bir de GstarCAD 8'i deneyin.
free cad download : http://www.sistem24.com.tr/programlar/GstarCAD 8/GstarCAD8_131231.exe
free cad download : http://www.sistem24.com.tr/programlar/GstarCAD 8/GstarCAD8_131231.exe
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar