bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet6
- true'nun çaylak olması15
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- israil5
- kadir inanır14
- velvet28
- arapça okuyabilen yazarlar3
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- birsin allahım2
- 2026 dünya kupası27
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- sözlüğü bırakmak istemek8
- futbol21
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- kemalist dünya19
- salak erkek neden bu kadar çok8
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- yazarların iyi olduğu konular9
- üniversitelerin gereksiz olması12
- anın görüntüsü17
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- aile evinde yaşamak13
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- sedat pekmez21
- seri gizli artı oy veren melek7
- özlü sözler5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- 26 haziran 20266
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- erleg han ile revani yemek3
- kendi kendine gülmek2
- 27 haziran 20262
- galatasaray lobisi11
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- zor zaman şarkıları2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ıhlamur kokusu2
- yürüyüş flörtü3
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
araba kullanırken dinlenmemesi gereken gruptur. show me how to live yüzünden imamın kayığına binebilirsiniz.
ses tonu mukemmele yakın adamın solist olduğu bir grup insan.
be yourself, cochise gibi parçaları mutlaka arşivde bulunması gereken alternatif rock grubu.
2001 yılında chris cornell, tom morello, brad
silk ve tim commerfold tarafından los angels'
da kurulan alternatif rock grubu. kurucuları,
dağılan rage against the machine grubunun
eski üyeleridir. albüm kronolojisi ise şöyledir:
audioslave-2002
out of exile-2005
revelations-2006
grup 2007 yılında üyelerin görüş ayrılıkları
ve chris cornell' in solo çalışma isteği üzerine
dağılmıştır.
silk ve tim commerfold tarafından los angels'
da kurulan alternatif rock grubu. kurucuları,
dağılan rage against the machine grubunun
eski üyeleridir. albüm kronolojisi ise şöyledir:
audioslave-2002
out of exile-2005
revelations-2006
grup 2007 yılında üyelerin görüş ayrılıkları
ve chris cornell' in solo çalışma isteği üzerine
dağılmıştır.
herkeslere tavsiye ettiğim, ilk dinlendiğinde "aaa gercekten değişikmiş sesi" dedirten chris cornell adlı solisti bulunan, zaman zaman duman grubunu anımsatan dağılmış grup. bi de tom morello var ki dillere destan. tüm şarkıları potansiyel soundtracktır. her sarkısı ayrı güzeldir. özellikle "moth" acınızı paylaşır. chris cornell'ın soloları da hiç fena değildir. nasıl hala popular olmadığını merak etmekteyim.
like a stone...
http://www.youtube.com/watch?v=7QU1nvuxaMA
http://www.youtube.com/watch?v=7QU1nvuxaMA
suan sadece shadow of the sun sakisini dinleyip asik olsugum gruptur. tek sarkisiyla kendine baglayan gruplardandir kendisi.
Yeniden bir araya gelseler yeni albüm yapsalar, yeni turneler yapsalar fakat yapmazlar hepsi boş hepsi. chris cornell hadi dön baba ya
(bkz: Be Yourself) sağlam gruplardan biriydi kendileri. e dağılmasalardı keşke.
yıllar sonra aklıma gelen ve arşivden çıkarıp dinlediğim nadide grup. şimdi daha iyi anlıyorum değerini. number 1 zero gibi başyapıtları vardır. be yourself, like a stone gibi şarkılar a1 dir güzeldir ancak şu başlığa number 1 zero yazmayan bizden değildir.
Ulan gecenlerde sozlukten birisine onermistim bu grubu. Bu saatlerde bi "i am the highway" iyi gider.
Dinlenilmesi tavsiye edilesi muzik grubudur.
Dinlenilmesi tavsiye edilesi muzik grubudur.
chris cornell'in vokalde olduğu grup. sağlam da gruptur, ööf'tür, maşallah'tır, kedi canını'dır.
en bilinen şarkıları like a stone'dur ki bu sıfatı sonuna kadar hak eder.
siz yine de be yourself ve revelations'ı dinleyin.
en bilinen şarkıları like a stone'dur ki bu sıfatı sonuna kadar hak eder.
siz yine de be yourself ve revelations'ı dinleyin.
grup dağılalı epey oldu malesef.
kendileriyle tek bağlantım be yourself. fakat sağlam bir bağlantı. nedendir bilmem hiç merak edip diğer şarkılarına göz atmadım. ama diğerlerinin de güzel olacağını göz kırpıyor sanki.
yıllardır dinlediğim ve dinlemekte de olacağım efsane grup sanki şarkılar pasif agresif insanlar için yazılmış shadow on the sun ve show me how to live de bir öfkeyi atıyor gibi fakat en güzel şarkısı be yourself diye düşünüyorum.
Ratm den nasibini alan grup. Musixmatch de sözleri görüntülenmiyor efendim, yasaktır diyor.
Cochise sarkisina babamla kafa sallardik ergenken. Heyt be
sen gel piyasada 5 - 6 yıl kal altüst et her şeyi ve sonra hiç bir şey olmamış gibi grubu dağıt hala şarkılarınızı dinliyoruz tom morello olsun tim commerford efsaneleri ve tabiki chris manyağı.
'Be yourself' şarkısıyla keşfettiğim ve yakasını bırakmadığım ender gruplardandır.
2001-2007 yılları arasında sadece 6 yıl yaşamış pek güzide pek sevilesi bir gruptu bunlar. 2000'li yılların başında üniversiteli olmuş herkeşleri gaza getirmiştir like a stone ile.
(bkz: hey gidi günler)
(bkz: hey gidi günler)
Like a stone parçasını çok sevdiğim gruptur.
"I'll wait for you there like a stone."
Edit: şarkıya giriş kısmıda bir ayrı güzeeel offf dinleyin bence.
"I'll wait for you there like a stone."
Edit: şarkıya giriş kısmıda bir ayrı güzeeel offf dinleyin bence.
madem "like a stone" denmiş, "show me how to live" diyelim o vakit.
ya da "be yourself".
https://www.youtube.com/watch?v=WC5FdFlUcl0
ya da "be yourself".
https://www.youtube.com/watch?v=WC5FdFlUcl0
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar