bugün
- kemalist dünya17
- sözlük yazarlarının kombinleri5
- birader yazar olmak13
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı28
- bakir erkek istiyoruz kampanyası3
- allah8
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- canımın sürekli hamburger çekmesi4
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- galatasaray lobisi9
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası5
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim3
- cemevinde hain kemal sloganları8
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi8
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi4
- ona bir şey söyle9
- aile evinde yaşamak6
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- üniversitelerin gereksiz olması8
- devletin her şeye karışması3
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- lahmacunu elle yiyen kız20
- arda güler4
- cik cik vs bik bik2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- atilla olgaç2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- sözlüğü bırakmak istemek3
- kemalistler9
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- okulların kapanması3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- 2026 dünya kupası23
- gönüllü moderatörlük2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- pforzheim şu an 34 derece2
- demet evgar10
- bulla dava açmak2
- kayra2
aralarından en köklüsü Kuleli askeri lisesidir.
önünden yol geçiyorsa "korna çalmayın" diye ibare olan okul.
türkiye'de girişinde torpilin en çok döndüğü liselerden biridir. yazılı test tarafsız olsa da diğer etaplarında referans faktörü çok önemlidir.
girerken iyi düşünülmesi yerdir..
mesela ben şuan 48.000 ytl'lik bir tazminat bedelini aileme nasıl söylesem diye düşünüyorum, bi bayram geçsin de.. *
örnek vaabında edit: peki pişman mıyım, hayır..
mesela ben şuan 48.000 ytl'lik bir tazminat bedelini aileme nasıl söylesem diye düşünüyorum, bi bayram geçsin de.. *
örnek vaabında edit: peki pişman mıyım, hayır..
(bkz: ışıklar askeri lisesi)
kazanıp da gitmediğim lise. eğer girseydim gelecek kaygısı yaşamadan, tıkır tıkır okuyup asker olacaktım mis gibi. lakin şu an gelecek kaygısı ebemi sikiyor. peki pişman mıyım? hayır...
babası asker olacan çocuğun onun gibi tırtlatmış olmamak için gitmeyebileceği lisedir. *
(bkz: kefalet kefaret/#4384599)
hayallerimin okuluydu. girmem imkansızdı o ayrı.
Dışardan bakılınca gelecek kaygısı olmayan güzel bi lise gibi görülsede içindekilerin oradan kurtulmak için 20 milyarı göze aldıkları lise. içeride sıkı bir eğitim ve öğretim vardır. Askerlikle beraber yürütülmeye çalışan bir öğretimden hayır gelmeyeceğini bile bile düz mantık ile harbiye'ye öğrenci hazırlayan kurum.
askeri liseler genelde bir çok ailenin çocuklarının girmesi için dua ettiği, aynı zamanda bir çok gencinde hayallerini süsleyen okul.
elbette 14 yaşında bir genç o yaşlarda malesef ülkemizdeki eğitim sisteminin boşluğundan kaynaklı doğal bir sonuç olarak düşünme özgürlüğüne ve muhakeme yeteneğine sahip bir fert olarak yetiştirilmediği için girmek istediği okul hakkında bilgisiz. aynı zamanda okul hakkında da danışmanlık hizmeti alamadığı için askeri kurallar ona ters gelebiliyor ve ayrılıyor. Tıpkı imam hatip liselerineaile baskısı ile giren ve daha sonrada o okulla uyum sağlayamayan diğer gençler gibi.
yapılması gereken ilköğretimde muhakeme yeteneği olan, özgür düşünme ve değerlendirme yetisine sahip gençler yetiştirmek, bu gençleri daha sonra devam etmeyi düşündükleri okul ve meslekler hakkında doğru yönlendirecek danışmanlık hizmeti verebilmektir.
Biz yıllarca kendi siyasi düşüncelerini yerleştirme çabası gösteren ve buna göre kadrolaşan siyasi iktidarlara sahip olduğumuz için, milli eğitimde ABD tarafından önümüze konulan müfredatla devam ediyoruz ve hiç bir siyasi kendi siyasi ikballerinden daha önemli bu ülke gerçeğini görüp değiştirmek için uğraşmıyor.
elbette 14 yaşında bir genç o yaşlarda malesef ülkemizdeki eğitim sisteminin boşluğundan kaynaklı doğal bir sonuç olarak düşünme özgürlüğüne ve muhakeme yeteneğine sahip bir fert olarak yetiştirilmediği için girmek istediği okul hakkında bilgisiz. aynı zamanda okul hakkında da danışmanlık hizmeti alamadığı için askeri kurallar ona ters gelebiliyor ve ayrılıyor. Tıpkı imam hatip liselerineaile baskısı ile giren ve daha sonrada o okulla uyum sağlayamayan diğer gençler gibi.
yapılması gereken ilköğretimde muhakeme yeteneği olan, özgür düşünme ve değerlendirme yetisine sahip gençler yetiştirmek, bu gençleri daha sonra devam etmeyi düşündükleri okul ve meslekler hakkında doğru yönlendirecek danışmanlık hizmeti verebilmektir.
Biz yıllarca kendi siyasi düşüncelerini yerleştirme çabası gösteren ve buna göre kadrolaşan siyasi iktidarlara sahip olduğumuz için, milli eğitimde ABD tarafından önümüze konulan müfredatla devam ediyoruz ve hiç bir siyasi kendi siyasi ikballerinden daha önemli bu ülke gerçeğini görüp değiştirmek için uğraşmıyor.
geleceğin muhtemel generallerini yetiştiren güzide eğitim yuvası.
birçok ailenin teoride istediği ama pratikte istemediği Liselerdir. Bununla beraber gerçekten çocuklarına bu eğitimi isteyen ailelerin çocuklarını küçük yaştan itibaren disipline etmesi, bu disiplinle beraber tek başına kalabilir hale sokması da gereklidir. çocuk askeri liseye verildikten sonra da çocuğun Anası, babası Türk Silahlı kuvvetleridir sen ikincil aile konumuna düşersin. Ama TSK gibi bir anası babası olması çocuğunun eğitimini garanti altına alarak geleceğini de garantiler. Yani iyi düşünülüp ona göre karar verilmesi gereken, gerçekten yapabilecek ve gerçekten hakeden çocukların gitmesi gerektiği okullardır. Referans konusu da bu yüzden önemlidir. Askerlikle hiç alakası olmayan ne idüğü belirsiz bir aileden gelen çocuğun Asker disiplinine alışmasıyla, referansı olan bir çocuğun alışması bir değildir.
Ha lakin şöyle birşey var Subaylar çocuklarını genelde asker yapmazlar.
Ben şahsen kendi çocuğum olunca sokmayı düşünüyorum. girsin adam olsun gelsin, gelince de Patrona, kapitalist sermayeye hizmet değil vatanına milletine ve komutanlarına hizmet etsin. Biz küçükken cesaret edemedik, üniversite zamanında da Kara harp okuluna sivil öğrenci alamadılar o yüzden de harp okuluna gidemedik o gitsin psikolojisi de bunda büyük pay sahibidir elbette.
Ha lakin şöyle birşey var Subaylar çocuklarını genelde asker yapmazlar.
Ben şahsen kendi çocuğum olunca sokmayı düşünüyorum. girsin adam olsun gelsin, gelince de Patrona, kapitalist sermayeye hizmet değil vatanına milletine ve komutanlarına hizmet etsin. Biz küçükken cesaret edemedik, üniversite zamanında da Kara harp okuluna sivil öğrenci alamadılar o yüzden de harp okuluna gidemedik o gitsin psikolojisi de bunda büyük pay sahibidir elbette.
als sınavıyla öğrenci alıp 1yıl hazırlık + 4yıl disiplinli bir eğitim veren askeri bir okuldur. amaçları türk silahlı kuvvetlerine her alanda (kara, deniz, hava) destek vericek akademik ve yeterli fiziğe sahip öğrenciler yetiştirmesidir.
ailemin binbir türlü gazlamasıyla girdiğim okuldu. sokakta top oynarken birden hiç tanımadığın bir insan grubuyla çok ciddi ve katı kuralları olan bir ortamda buluyor insan kendini. ilk dedikleri şey şuydu ''ilk gece yatağınıza girdiğinizde anlayacaksınız herşeyi.'' evet aynen öyle olmuştu. ilk gece yatağa girince ağlamıştım. kilometrelerce uzakta olan bir ailen ve o yaşta sana verilen bir sorumluluk. asosyal bir yaşam tarzı vardır buranın. buradaki subay adaylarının sosyalmiş gibi gösterilmesi tamamiyle palavradır. tanıtım filmlerinde kitap okumalar, çayırda çimende gezmeler, film izlemeler falan. vakit yok ki lan! sabah kalkarsın kahvaltı. ardından 1 saat etüt ve ders zili. öğlen arası yemek, 40 dakikalık ara ve tekrar ders zili. saat 3,30 civarına kadar dersler devam eder.evet 3.30'dan 5 e kadar özgürsünüz gibi gözükseniz de değildir efendim. ya bandocusun ya sporcusun ya sikindirik bir kulüpte dandirik şeylerle ilgilenirsin. akşam yemeği yenir ve tekrar 2 saatlik etüt. ardından doğru koğuşlara. sadece cuma akşamı ve cumartesi günü özgürsünüzdür.
eğer bir çocuğun hayata olan beklentisi azaldıysa gidebileceği yerdir. ama illa olacağım diyorsanız da liseden sonra direk harbiyeye giderek olun. yoksa ani bir karar değişikliği ile tazminat ödemeye mahkum kalabilirsiniz.
eğer bir çocuğun hayata olan beklentisi azaldıysa gidebileceği yerdir. ama illa olacağım diyorsanız da liseden sonra direk harbiyeye giderek olun. yoksa ani bir karar değişikliği ile tazminat ödemeye mahkum kalabilirsiniz.
Bütün üstlerimin ve komutanlarımın süper bir asker olacağımı öngörmelerine rağmen üst sınıflarla yaşadığım kavga ve gammazlıklarından ötürü ayrılmak zorunda kaldığım lisedir.
karar mekanizması olmayan çocukların, nefret etme makinesine evrildikleri bok yuvası.
kazandığım ancak kalbimdeki ufacık sorunlar reddeden iyikide reddetmişler dedirten beyin yıkayan oluşum.
göt ister.
ayrıca boy pos azcik kas ve belirli bi zeka da ister. gözlük olmasın ister.
ayrıca boy pos azcik kas ve belirli bi zeka da ister. gözlük olmasın ister.
Zamanında her ortaokul çağındaki, ben dahil her arkadaşın hayali olan bir lisedir. Günümüzde eskisi kadar talep kalmamıştır. Malum haberleri takip edipte asker olacağım diyen pek kalmadı
bir sene okuyup atıldığımdır kuzu gibi olmanızı isteyen lisedir.
Burdan askeri liseye girmek isteyen gençlere sesleniyorum..Mezun olmama sayılı günler kalmış şu amına koyduğumun okuluna ve benzerlerine gelip hayatınızı karartmayın.. Büyük heyecanla çalışılıp, çevrenin gazı ile ve en önemlisi üniformanın insana verdiği o tarifsiz duygularla başlayan bu serüven "Ben burda ne arıyorum lan ?" diye her gece ranzanda uzun uzun düşünüp uyuya kaldığın, ha gayret biticek diye kendini kandırdığın ve en sonunda götüne 40 bin lira takıpta ayrılıp askerliğe küfredip biten hayatında yaşayacağın acı ama çok şey öğreten bir tecrübedir.. Gidin hayatınızı yaşayın..
dönemin en prestijli okulu pozisyonundan hain yetiştiren okul statüsüne düşürülerek takkeli zındıkların tuzağına düşürülmüş lisedir.
Sen burda oku yetiş, vatana millete hayırlı evlat olmak için uğraş. Bir tane imam dedikleri ruhunu siktiğim başçavuş sana emir versin. Ya bu ülkede bir şeyler ters yemin ediorum.
Hey gidi günler hey.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar