bugün

askeri lise

kazanıp da gitmediğim lise. eğer girseydim gelecek kaygısı yaşamadan, tıkır tıkır okuyup asker olacaktım mis gibi. lakin şu an gelecek kaygısı ebemi sikiyor. peki pişman mıyım? hayır...
© copyright 2005 - 2026