bugün

araplar

Petrol zengini olmasalar ne bu kadar gezebilir ne de hava atabilirlerdi. Bir de boşluk bulup yürümek için arkanı döndüğünde en az 3 kişi karşına çıkmıyorlar mı ? Çıldırıyorsun resmen. Ülkeye dolduranlar sağolsun !
© copyright 2005 - 2026