bugün
- kaşar5
- kadir inanır20
- içtim şarabı4
- sözlükteki gizli düşmanım5
- her insanın bir cini olması4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar6
- çok güzel ama manyak kadın7
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- gizem3
- mustafa kemal atatürk7
- içinden canavar çıkan insan3
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- üniversitelerin gereksiz olması16
- kemalist dünya24
- ilk sevgiliyle evlenmek3
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım3
- hırt4
- mason2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet14
- true'nun çaylak olması17
- hurdadan çıkan flash diskler2
- kezodan öpücük istemek2
- nervio4
- ibrahim hacıosmanoğlu8
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı2
- aşk4
- velvet28
- şevval şahin2
- antalyada üşümek3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hapşırmak2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- aile evinde yaşamak13
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- israil6
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- yazarların iyi olduğu konular9
- sözlüğü bırakmak istemek8
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- fatsalı kadir'in yeşilçam'a uzanan hikayesi2
- ona bir şey söyle9
- galatasaray lobisi11
Sabah 9'dan beri elektrik yok. Sorsan cumhurbaşkanı olacak.
Bu şehre olan hisler neden bu kadar abartılıyor? Seveni de nefret edeni de aynı. Ruhsuz sayılmaz sadece biraz acı çekiyor gibi görünüyor.
Türkiyede en anlamsız şehir. Varoşları da zengin semtleri de amaçsızca abartılı. Ortası yok bu şehrin.
yarın yollarında olacağım gri özlem. bir bahçeli 7. cadde nostaljisi yapılır.
ankara seo uzmanı, web sitelerinin arama motorlarında daha görünür hale gelmesi için stratejik çalışmalar yürüten profesyoneldir. teknik analiz ve içerik optimizasyonu temel çalışma alanıdır.
https://seomodi.com/
https://seomodi.com/
an itibariyle indiğim.
hava istanbul’dan daha sıcak. garip.
hava istanbul’dan daha sıcak. garip.
türkiye cumhuriyeti'nin başkenti olan, gri binaları ve memur şehri olmasıyla bilinen iç anadolu şehri.
2 yıl aradan sonra perşembe günü gitmeyi düşündüğüm güzelim şehir. Özledim ya... *
ankaradan ferman geldikten sonra istanbulda padişah bile olsan kellen gider... hüsrev ağa.
insanları soğuk olan, gezilip görülecek yeri bir elin parmaklarını geçmeyen bir Anadolu kasabası kesinlikle şüphesiz sjsj.
Çok güzel, en güzel, tek güzel laflarına aşkım, bebeğim diye cevap verdi. Ama kendisine bir ilgi olmadığını anlayınca saçmalamaya başladı. Sen güzel derken böyle olacağını düşünemedin mi denilecek. Yok, ben herkese çok güzel dediğim için aklıma gelmedi.
(bkz: Amkara)
Çok mu seviyorsun? Ne kadar çok? Hasta olacak kadar mı çok? O zaman bir ihtimali" bekleyeceksin.
Çok sitemkarsınız. Size bir şey deyim mi, 3-4 sene önce değerli gardeşim duysun diye ulu orta konuşurdum. Herkrs kendi kendine konuşuyor diye dalga geçerdi. Geçen hafta da bunlardan birisi sitem etti. Şimdi başkası.
gri şehir.
soğukluğunu severim. çok zamanım geçti. iyi kötü bir çok anım var.
soğukluğunu severim. çok zamanım geçti. iyi kötü bir çok anım var.
Canı sıkkın gibi sanki .. an itibariyle esip gürlüyor. inşallah sel dolu olmaz diyelim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar