ankara

Çok sitemkarsınız. Size bir şey deyim mi, 3-4 sene önce değerli gardeşim duysun diye ulu orta konuşurdum. Herkrs kendi kendine konuşuyor diye dalga geçerdi. Geçen hafta da bunlardan birisi sitem etti. Şimdi başkası.
© copyright 2005 - 2026