bugün
- eski uludağ sözlük ortamı7
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- klimasız arabayla uzun yol gitmek5
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- aldım kabul ettim6
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- burç saçmalığı6
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo3
- lip balm kullanan erkek5
- 0 0 75
- yaz aşkı bulamamak2
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- falıma bakmak isteyen var mı4
- online yazarlar8
- kadınlar neden aldatır17
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- nofap6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- sedat pekmez18
- tarot falına inanan salak8
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- devşirmelik makamı13
- tekerlek kaşar4
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- anın görüntüsü16
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- 2026 dünya kupası15
- lionel messi11
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- biz arap değiliz biz türk üz8
- cristiano ronaldo'nun 6 dünya kupası nda gol atmas2
- yeni temaya bir türlü alışamamak2
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
DULKADiRLi KÖYLERi VE KIRŞEHiRLiLER KÜLTÜR YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA DERNEĞi
Murat Mah. Yavuzevler Sok. Esat, Çankaya, Ankara
k.maraşa yardım yollamak isteyenler.
kıbrıslı bir arkadaşın ısrarlı ricası.
Murat Mah. Yavuzevler Sok. Esat, Çankaya, Ankara
k.maraşa yardım yollamak isteyenler.
kıbrıslı bir arkadaşın ısrarlı ricası.
Niye sevdiğini bilmez insan. Uzaklaşınca anlarsın gerçi sevdiğini...
Ankarada bu saattee ve balkonda bira içmek. O göt bu gece susmaz hocam.
Yalnızca aşk ve dostluklarla renklenen gri şehir.
depremden kaçanların sığındığı şehir. temiz ve güvenli bir şehir.
telaşı sessiz sedasız olan bir şehirdir. uğul uğul uğuldamayan, üzerinize doğru gürül gürül akmayan bir sakinliktir. ağır oturaklı, resmi bir havası vardır. gri şehir diye de eşi benzeri olmayan bir benzetmeye tabidir. bu griliğin yanına bir de granitliği eklemek gerekir. şehir sonradan kurulduğu için ahşap ve kerpiçten değil, etrafı granit ile çevrilidir. ankara için granit şehir benzetmesi yapmak da isabet olur.
1923'te başkent yapılmış şehir.
ismine yüzlerce şarkı yazılacak güzel şehir.
Bir anda gelen bir fikirle hiç bilmeden araştırmadan taşındığım şehir. Yalnız yaşaması, sokaklarında dolaşması keyifli. Gündüzleri huzurlu, gece hayatı nispeten renkli.
Soğuktur. O kadar ki plakası bile sıfır altıdır.
bence güzel bir şehir. denize kıyısı olan şehirlerde yaşayanlar tarafından haksız yere kötüleniyor ve abartılıyor, o kadar.
7 mayısta 2 sözlük yazarının düğününe davetliyim.
Bu hafta içi bürokratik temaslar için bu sıkıcı şehirde 1 gün geçirmek zorundayım. Tunalıda online olacağız mekan önerilerine açığız.
Güzel bir şehirdir yaşamayan bilmez, ne yani denize kıyısı yok diye mi bu kadar kötülemek. Hayret doğrusu.
sırf denize kıyısı olmadığı için istanbullular tarafından haksız yere kötülenen şehir. oysa bir şehri güzel yapan tek şey deniz değil.
çankaya'sı ile, kızılay'ı ile, anıttepe'si ile, odtü ormanı ile, konur'u ile, karanfil'i ile, tunalı hilmi'si ile, kuğulu parkı ile, yeşili ile, kedisi ile, köpeği ile, aoç sütü ile vs... kendine has özelliklerini barındıran, sevenin çok sevdiği, sevmeyenin hiç sevmediği, nadide ve güzide başkentimiz.
istanbulluların akınına uğrayan şehir. Kasvetli.
Sadece kızılay’ dan tunus’a yürümenin bile keyif verdiği şehir. Aspava gibi güzel bir lezzeti de var.
Herkes tarafından b* klanan kendine has düzeni ve güzelliği olan güzide şehir.
sıkıcı bir şehir olduğu doğru. fakat güvenli bir şehir, öyle insana kolay kolay bulaşamazlar her yer aynasız dolu. en büzük derdimiz sıkılmak olsun.
insanın kendini her yönden güvende hissettiği bir şehir.
doğduğum, ilkokula gittiğim, asteğmenliğimi genelkurmay'da yaptığım, üç yıl stk şirketinde çalıştığım, bir yıl sözleşmeli 1.derece memurluk yaptığım şehirdir. keyifli anılarla doludur.
Bütün güzel müzik gruplarının çıkış noktası. Ama denizi yok.
bir şehri güzel yapan tek şey deniz değildir.
atatürk "köylü milletin efendisidir" demiş ama. yani köylü kültürü kötü değil demek ki atatürk'e göre. ayrıca merkezi falan varmış. yazın ben de gitmek istiyorum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar