ankara

doğduğum, ilkokula gittiğim, asteğmenliğimi genelkurmay'da yaptığım, üç yıl stk şirketinde çalıştığım, bir yıl sözleşmeli 1.derece memurluk yaptığım şehirdir. keyifli anılarla doludur.
© copyright 2005 - 2026